2012. november 26., hétfő

Mi lennék ha... TAG

Sziasztok!

Mára egy, az elmúlt héten sokaknál látott TAG-et hoztam. Ennek legfőbb oka, hogy csak tesztre vannak fényképeim, ennek pedig legfőbb oka a borongós, napocska-mentes idő, illetve, hogy mostanában reggel nem volt időm fényképezni, este meg nem láttam sok értelmét, de holnap itthon leszek, így ráállok a témára. ;]


Mi lennék, ha... 

... évszak lennék: tavasz
... hónap lennék: május
... a hét egy napja lennék: szombat
... a nap egy időpontja lennék: 21:00
... bolygó lennék: Mars
... tengeri állat lennék: csikóhal
... berendezési tárgy lennék: babzsákfotel
... bűn lennék: harag
... folyadék lennék: Dr. Pepper
... drágakő lennék: Rubin
... fa lennék: pálmafa
... madár lennék: holló
... virág lennék: rózsa
... időjárás lennék: 23 fok, napsütéssel (de nem túl erőssel)
... mesefigura lennék: Lenore, vagy Sally a 
Karácsonyi Lidércnyomásból
... hangszer lennék: nagybőgő
... állat lennék: Ez kérdés? Hát természetesen: cuki vöröspanda! :]
... szín lennék: ezüst
... érzelem lennék: boldogság
... zöldség lennék: répa
... hang lennék: nevetés
... elem lennék: Varta, haha, amúgy Föld
... zene lennék: Rockabilly
... dal lennék: Three Bad Jacks - Thrill Me
... film lennék: Harcosok Klubja
... könyv lennék: Dr. Csernus Imre - A Nő
... étel lennék: tészta
... fűszer lennék:
... hely lennék: fodrászat vagy szépségszalon valami szép helyen
... íz lennék: édes
... illat lennék: vanília
... parfüm lennék: Bvlgari Omnia Crystalline
... hit lennék: -
... testrész lennék: kéz
... arckifejezés lennék: mosoly (bár erre a barátom azt mondaná, hogy "cöhh" :])
... tanóra lennék: rajz
... mese lennék: Karácsonyi Lidércnyomás
... szám lennék: 13
... ruhadarab lennék: mintás póló
... ékszer lennék: nyaklánc valami szép medállal
... kiegészítő lennék: párducmintás sál
... szeretet megnyilvánulása lennék: ölelés
... rovar lennék: az nem lennék.. :D
... gyümölcs lennék: eper

Nos, ezek az én válaszaim, ha van kedvetek, töltsétek ki hozzászólásban. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát Mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. nekem egyre jobban kezd megtetszeni ez a tag, mostmár tényleg elgondolkodtam azon, hogy én is megcsinálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csináld meg szerintem Te is:]
      Viszont hallod, akárhányszor írok a blogodra, kapom a mail-t, hogy nem sikeres a hozzászólás elküldése :(

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szerintem is tök jó, és nem is volt olyan könnyű, mint hittem :D

      Törlés
  3. Én is épp most töltöttem ki :-)

    VálaszTörlés