2012. november 21., szerda

Margaréta V.

Sziasztok!

Egyelőre ez az utolsó telepingált margarétám, ezen nyomdás minták vannak, bár be kellett látnom, margarétán még nehezebb eltalálni a közepét..

Most nem készítettem olyan sok képet, mivel vakuval szinte semmi nem látszik, túlságosan visszaverik a nyomda minták a fényt..






Szerintem egész jók lettek, mindenesetre eléggé idegtépő, hogy amikor bezzeg élesbe csinálnám, a teli minták (csillag, masni, madár, pillangó) nem akarnak ilyen szépre sikerülni.
Azért remélem, Nektek is tetszenek. Melyik a kedvenc, és melyik tetszik legkevésbé?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Legjobban tetszenek: 4,5,17, 18-as,de többi is tetszik.
    Szerintem jó a képek minősége is!
    Cukik lettek megint a margarétáid!!:))
    puszi
    szép napot neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Igen, csak a vakus képeken nagyon visszaverte az ezüst a fényt, így nem látszott semmi, ezért nem tettem fel csak egyet.
      Szép napot Neked is! :]

      Törlés
  2. Nekem az összes tettszik. :)
    Ha választanom kéne akkor ezek amik nagyon:
    1,2,5,6,7,8,9,10,12,13,14,16,17,18.
    Tényleg cukik ezek a kis minták érdemes volt megvenned. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen én is így érzem, hoy jó, hogy megvettem :]

      Törlés