2012. november 17., szombat

Margaréta IV.

Sziasztok!

Újabb adag a kis próbálkozásaimból, remélem azért még nem unjátok, ha igen, nyugodtan szóljatok!







Még mindig van némi pöttyözés, de már nem az a "fő téma", párosítottam is lakkokat, na meg a Kiko lakkot próbáltam magában, fehér, fekete és sötétkék alapra kenve, sajna a képeken nem olyan feltűnő, élőben jobban látszik az eltérés, és mint láthatjátok, nyomdázásra is alkalmas a kicsike. :]

Nekem az egyik kedvencem a 3., de az elsőt is egészen megszerettem, szeretnék is majd hamarosan egy fűzős manikűrt.

Nektek melyik tetszik legjobban/legkevésbé? Milyen most a körmötök?

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek szép napot!

20 megjegyzés:

  1. Rózsás a legjobb de többi is szuper :)

    VálaszTörlés
  2. A sokpöttyös, a rózsás, a fűzős a kedvenceim. Egyre ügyesebb vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, olyan jó ám ilyet hallani (látni) :$ :]

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Amúgy most így újra megnézve, kicsit olyan retros nem? :D

      Törlés
  4. Nekem csakazértis a pöttyös tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. 2,5,7, 13 tetszik a legjobban!!nincs olyan amelyik, nem tetszene, de am. ha nagyon kell választanom, akkor a 12. nem tetszik. :(
    Most a körmöm hóemberes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem jelentkezel Te is Erzsi versenyére? :]

      Törlés
    2. Szia! de jelentkeztem Erzsi versenyére, hóemberes és csillagos volt. :)

      Törlés
    3. Na, helyes :]
      Ha még ma elkészülök a másodikkal, akkor én is szeretnék jelentkezni :]

      Törlés
  6. Érdekes, nekem pont a fűzős festések nem tetszenek :D viszont a repedezősek egyre jobban. Ami most van rajtam, az pedig az essence cotton candy-je.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az még mindig inkább "alkalmi" viseletnek tetszik csak :P

      Törlés
    2. Nekem pont hogy hétköznapi :) és sok mindennel fel lehet dobni :P

      Törlés
    3. Hát, ha úgy nézzük, ja :P

      Törlés