2012. november 6., kedd

Margaréta II.

Sziasztok!

Újabb adag margarétás próbálkozást hoztam, bár a Halloween-ivel együtt (ITT megnézhetitek) a 3. lenne, de azt nem számolom bele. 
Az első rész pedig ITT megtekinthető.

Mióta megvannak a margaréták, kenegetem őket, mint hülyegyerek a kecsapot (ezt most találtam ki...), nincs mese, élvezem! :D

Természetes fényben készült képek:






Vakus képek:





Itt még azért nagyjából írogattam, miket kenegettem, de a többinél már elkapott a gépszíj, azért próbálom majd azokat is összenézni, de addig is itt van ennek a listája:


1. essence colour & go -37- Just Rock It! 2 réteg + ezüst és pink díszítőszalag és pink kövek

2. essence colour & go -61- Fame Fatal 2 réteg + fehér díszítő szalag és kék kövek

3. Be Natural 2 réteg + arany díszítőszalag és sárga kövek

4. Sweet And Undressed 2 réteg + essence - nail art magnetics -  hex hex a nyomdázáshoz

5. NYC -150- Platinum Card 2 réteg + piros és kék díszítőszalag és piros kő

6. Rimmel - 60 seconds -615- Fast&Fuchsia 2 réteg + Jollie France - 59 + NYC -150- Platinum Card

7. Rimml - Lycra Pro -397- Beige Babe 2 réteg + NYC -150- Platinum Card

8. Sweet And Undressed 2 réteg + essence - holo topping, please 2 réteg

9. Be Natural 2 réteg +  essence - holo topping, please 2 réteg

10. essence - nail art magnetics -02- hex hex! 1 réteg - csillagos mágnes

11. essence - nail art magnetics -02- hex hex! 1 réteg - vonalas mágnes

12. essence - nail art magnetics -02- hex hex! 1 réteg - <<< mágnes

13. essence - nail art magnetics -05- pixie dust! 1 réteg - csillagos mágnes

14. essence - nail art magnetics -05- pixie dust! 1 réteg - vonalas mágnes

15. essence - nail art magnetics -05- pixie dust! 1 réteg - <<< mágnes

16. Aden mini - 28(?) 2 réteg +  Jollie France - 59 + NYC -150- Platinum Card + 

17. Aden mini - 8(?) 2 réteg + Jollie France - 59 + Aden 12

18. Classic - 431 2 réteg + Aden 12 + + Jollie France - 59 + Aden 22

Huhh, hát ez így megint jó hosszú lett, azért jelezzétek, hogy kell- e a következőkben ilyen lista, vagy akit érdekel valami, rákérdez konkrétan. :]

Nektek melyik tetszik legjobban? Milyen körömdíszítési technikákat alkalmaztok mostanában szívesen? Milyen manikűröket látnátok a blogon? (értelemszerűen emberi viszonylatokban, nem gyémántberakással és ilyenek.. :D)

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

17 megjegyzés:

  1. nagyon tetszenek,6-17 a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, 17 csak ilyen kis előpróba volt a Frankeinsteinre :P

      Törlés
  2. 8-9-nek jajj de szép színe van:) Én is várom már a margarétáimat, csak nagyon sokat késnek ebayről:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére kb 3 hét alatt ideért egy kivételével minden :]

      Törlés
  3. Szia!! az összes szép!!Nagyon tetszenek.
    Ami legjobban tetszik: 8. Sweet And Undressed 2 réteg + essence - holo topping, please 2 réteg
    9. Be Natural 2 réteg + essence - holo topping, please 2 réteg. Én az ilyen világos színeket, jobban kedvelem, a hétköznapokra.

    Mostanába, a szivacsos technikát csinálgattam és a water marble technikákat gyakorolom, és a körömnyomdázást, mert az még nem olyan szép :)
    Szívesen látnék a blogodon, water marble technikát, neked milyen lesz, vagy az essencenek a mágneses körömlakkjára lennék kíváncsi.
    Water marble technikát itt találod videóban ha érdekel: http://www.youtube.com/watch?v=OO3NO29L50U

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Watermarble-lel a legnagyobb bajom, hogy sosem lett szép, szerintem nem jók hozzá a lakkjaim vagy én nem tudom, illetve elég sok lakkot zabál, de nem adtam még fel, csak sajna nincs colorama lakkom, az elvileg jó rá :(

      Törlés
    2. Nekem a water marble-hoz a NYC lakkok jöttek be legjobban, azokkal tényleg olyan könnyű, mint, ahogy a youtube-os vieókon látszik!:) Colorama lakkal nem sikerült szépen, bár tény, hogy csillámossal próbálkoztam.

      Törlés
    3. Sajna egy db NYC lakkom van összvissz, a legtöbb ugye essence, azokkal egyáltalán nem sikerült :S

      Törlés
    4. értem akkor lehet nekem is azért nem sikerült, 1-2 ra a köröm harmadjára meg Coloramaval csináltam.
      NYCvel nekem nem sikerült... :(

      Törlés
    5. nekem most esett le ezt mire írtad...és koppant... :)
      kenegetem őket, mint hülyegyerek a kecsapot, de tényleg jó !

      Törlés
    6. Előbb-utóbb csak leesett ;]

      Törlés
  4. Ohoh, a 6-oson nagyon megakadt a szemem, még a végén lehet, azt fogom elkészíteni magamnak ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha így lesz, remélem azért megmutatod :]

      Törlés
  5. Jujj, ilyen margarétát nekem is kell szereznem, én is kenegetném őket, mint hülyegyerek a ketchupot (ez nagyon jóóó :)) 2,3,5 a kedvenceim, nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább valaki értékeli a kreatív szóvicceim :D
      Olyan nehéz amúgy szépen húzni ezeket a szalagokat, fél pillanat alatt tök más jön ki, mint amit akartam :D

      Törlés