2012. november 28., szerda

Mai szerzemények

Sziasztok!

Mivel már nincs egy lépcsőnyire a Rossmann, nem járok oda napi szinten, sőt, meglepődésemre azt sem tudtam fejből, miből melyik kollekció a soros, és mi a kifutó (láttam ma még essence circus circus kollekciós zselés körömmatricát, wtf?!...), de így kisebb a kísértés, hogy vásárolgassak.
Ma mindenképpen mennem kellett, mert pár dologra szükségem volt, ezen kívül pedig mocskos mód izgatták a fantáziám az új Lovely lakkok és rúzsok is, megállapodtam magammal, hogy egyetlen rúzsocska belefér.
Nem rosszak, és az új lakkok sem, a MR lakkok között is van, ami tetszik, de most mások előrébb vannak a listán. (Hamarosan frissítem azt is..) Így hát büszkén távoztam, azzal a tudattal, hogy megint nem csábultam el mindenféle akciós felirat meg százalékjel láttán. :]

Jó, oké, egy akciós dolog becsúszott, de csak 99 Ft volt, és mindig is ki akartam próbálni, de sajnáltam rá a pénzt, így viszont a kecske is jól lakott, és a káposzta is megmaradt. ;]


Íme amiket vettem a Rossmannban, Sparban:

- Az elengedhetetlen fogkrém a kávémba, tegnap elfogyott, kellett, egyértelmű volt, hogy ez jön velem.
- Tusfürdő: eddig még nem is láttam ilyen nagy kiszerelésben, csak kicsiben, teszt volt is róla ITT. Sokat filóztam, milyen tusit vegyek, ha a Balea elfogy, végül a kedvező ára (kb. 600 Ft) miatt ezt vettem meg.
- Sampon: mindenképpen ezt szerettem volna újravásárolni.
- Balzsam: a sampon végett vettem ezt, mivel a másikkal nem igazán jönnek ki jól, és ezt ajánlják hozzá, remélem harmonikus kapcsolatuk lesz egymással és a hajammal. :]
- Testradír: eddig Isana testradírt használtam, már nem sok van benne, szeretem is, de ki akartam próbálni már valami újabbat is.
- essence körömfólia: a kakukktojás, mindig ki akartam próbálni, és 99 Ft-ért be is vállaltam, ez az egy volt belőle, és nagyon nagyon érdekelt. :]
- Tea: sokféle teám van itthon, de leginkább már csak a különlegességek, amikből szeretek néha 1-1 bögrével inni, de általában dolgozóba is teát viszek, arra pedig jobb szeretem a málnás, erdeigyümis, és hasonló, egyszerűbb teákat, mint ezek is.

Ezen kívül Bettinek vettem egy "almáspite" lakkot (a Lovely arany repedezőse, EZ), mert k*rvajóarcvagyok tudtam, hogy szeretne, és végre találtam is vagy 6-ot. (előtte egyet se,ki érti ezt mi?!..)

És a meglepi, ami várt:


Ez külön öröm volt, mert hazafelé kérdeztem anyumat, hogy nem jött-e csomagom, már nagyon vártam a sálat és a karkötőt, Ő meg mondta, hogy nem, hazaérve pedig megláttam, és rohantam is széttépni kibontani. :]

Illetve mint már tudhatjátok, két holo Color Club bébi tulaja lettem ma, vagyis majd holnapután kapom csak meg őket, és egyet majd valamelyik Olvasóm is megnyerheti hamarosan.
És a szomorú tények: ugye már mondtam, 4 lakkot rendeltem, de csak 3 lakkot vett át a barátom, mert közölték, hogy velem megbeszélték, hogy a 4. lakk nincs. (Az Alias-ra mondták, hogy nincs, én meg ezen felbuzdulva kinéztem egy másikat, regisztráltam az oldalra, és az újonnan kinézett lakkot is megrendeltem, ami a mai napig is ott van a webshopban, tehát elvileg van, de segáz...)

Összességében véve nagyon örülök ezeknek is, meg várom már a pénteket (nem csak a lakkok miatt azért.. :D), és az egyik barátnőmmel régen naponta leírtunk egymásnak legalább 3 aznapi pozitív élményt és jó cselekedetet, és most visszatértünk ehhez a jó szokáshoz, aminek szintén örülök. :]

Remélem, Nektek is jól telt a mai nap (meg mind :]). Miket vettetek/kaptatok mostanában?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát, korán fekvőknek meg jó reggelt! 

20 megjegyzés:

  1. Köszönöm a Pitét :D

    A radír érdekelne, mert az én kedvencem limitált baleás volt.... és igen, már nem lehet kapni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :]
      Én most nem is láttam egyébként azt a fajtát, amit eddig használtam, előtte meg ezt nem nagyon, szóval lehet erre cserélték, vagy csak vaksi voltam :P

      Törlés
  2. A Saga teákat imádom!
    A karkötődért ölni tudnék, de ezt Te tudod...
    A sál is irtócuki!
    Az Alterra testradírra nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon megszerettem, és szerintem árban sem vészes. :]
      Így a képen nem tudom, mennyire látszik, a sál picit vékonyabb, mint a szerelem-sálam, de ennek is nagyon örülök, viszont a karkötő konkrétan olyan nagy, hogy ha nem figyelek, szerintem simán elhagyom, szóval arra gondoltam, hogy a nagy ollót levenném róla, és kiszednék néhány szemet a lánc részből, az olló meg jó lenne medálnak.. :D

      Törlés
    2. Szerintem simán jó lenne úgy, és tényleg jól mutatna a nagy olló medálnak is! És inkább szaszeráld meg, minthogy elhagyd! Kár lenne érte! :)
      Vagy van egy mégjobb ötletem :P
      Ajándékozd oda ööööö pl mondjuuuuk NEKEEEEM :P :D :D :D
      Na jó csak vicciztem ám ♥

      Törlés
    3. Cseles :D
      Már meg is csináltam, jobban is tetszik, túl nagy volt karkötőre az az olló, medálnak jobb :D
      Majd egyszer kapsz egy ilyet tőlem ;]

      Törlés
  3. A testradír engem is érdekelne...
    Mostanában én is Saga teát veszek, a legutóbb erdei gyümiset, és málnásat vettem, hirtelen azt hittem Te is ezt a kettőt vetted :)
    Az a karkötő...ááááá.... naggggggggggyon cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig az erdeigyümiset ittam, imádom is, de a teákkal is úgy vagyok, hogy mindig rákattanok 1 vagy kétfélére, és akkor azt viszem melóba is :]
      Remélem ezek is ízleni fognak :P

      Törlés
  4. hétfőn voltam a boltban, ahol color clubot lehet venni, és megvettem a kinézett wild at heart nevű lakkot, ami szintén holo és nagyon szép!
    a lakkokra leszek kíváncsi, illetve a testradírra is :)
    nagyon jó a sál és a karkötő is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt is néztem, de végül ezek mellett döntöttem, de persze a Wild At Heartot sem fogom ám elfelejteni.. :D

      Törlés
  5. Látom a tusfürdővel úgy jártál mint én :D EZ HABFÜRDŐ!!!!! :D De én elhasználtam tusfürdőnek és semmi mást nem tapasztaltam, kicsit talán sűrűbb, de ennyi :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeemár, basszus :DDDD
      Hát, jók vagyunk akkor. :D
      Nem baj, én is el fogom használni erre a célra, bajom nyilván nem lesz tőle ;]

      Törlés
  6. húú d ejó a sál és a nyakláncod!!szép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bár karkötő, de a nagy ollót majd leszedem, medálnak jó lesz :]

      Törlés
  7. Ügyes vagy, hogy nem csábultál el az akciók láttán ^^. A saga teákat én is nagyon szeretem, az almás a kedvencem. A lakkokra én is nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Ilyenkor olyan büszke vagyok :DD
      (bár egyet kinéztem, de ráér még :])
      Almásat még nem találtam soha, igaz csak a Sparban szoktam nézni, viszont az almás-fahéjas teákat nagyon szeretem :]

      Törlés
  8. én is nagyon szeretem a saga teákat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap meg is kóstolom valamelyiket :P

      Törlés
  9. A kedvenc fogkrémem *-* képzeld bevált még is az Alterra sampon :D gondolom megszokta a fejem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, mondtam, hogy jó lesz az! Örülök :]

      Törlés