2012. november 29., csütörtök

Lovely újdonságok

Sziasztok!

A Lovely nagyon belehúzott, lett Facebook oldaluk, magyar nyelvű honlapjuk, sőt, blogot is hoztak létre. 
És ami még jobb, hogy sok újdonsággal jelentkeznek, kezdjük első körben a rúzsokkal.


Lovely Glossy Lipstick:





Én tegnap le is csekkoltam őket, és a maguk 450 Ft-os árukkal nagyon csábítóak, tetszenek is a színek, de egyelőre várok még kicsit velük. A kedvencem egyébként eddig az első és az utolsó.


Matte&Fresh alapozó:

Must Have körömlakkok:

- Glam Style:

- Naturalist:

- Optimistic:

Egyértelmű volt, hogy ha már ott is vagyok, és kint is vannak a lakkok, megnézem őket. Amik nagyon tetszenek, az Optimistic-ből az 1-es és a 7-es, a Glam Style-ból pedig a 6., a 7. és a 8. is.

A lakkok is jó árban vannak amúgy, ha jól emlékszem, kb 400 Ft.

A minőségről egyelőre nem tudok nyilatkozni, de nagyon kecsegtetőek az árak is, és persze szimpatikusak a termékek, így idő kérdése, mikor tör rám a muszáj érzés, tényleg tetszetős darabok ezek. :]

Nektek hogy tetszenek? Vettetek is már esetleg valamit az új dolgokból? Ha igen, mit és mi a véleményetek róla? Ha nem, mit szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, szép estét, jó éjszakát!

13 megjegyzés:

  1. Én eredetileg a Glam style-ból a 7-esért indultam el, aztán megláttam a többi kéket is és teljesen összezavarodtam :) Talán a Naturalist 3-as (vagy Optimistic 7-es) tetszett még meg (így képről nem tudom megállapítani), de aztán egy régi TE (Jeans club) darabot megláttam a leértékelt lakkok között, ami egy az egyben megegyezett az utóbbi kettő közül az egyikkel, úgyhogy az jött velem haza :)
    Tényleg nagyon belehúzott a Lovely, egyre több rendkiadásuk van, az is tetszett, hogy az alapozókból még teszter is volt kirakva. Mellesleg elég sokszor van akció, most is 25%os kedvezmény van rájuk még a héten :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem én néztem be, tényleg nagyon hasonló a Jeans Club lakk :]
      Én mindenesetre nagyon örülök, mert szerettem eddig is a Lovely-t, de rájuk fért ez a kis vérfrissítés is :]

      Törlés
  2. De jó nagyon örülök neki,hogy a Lovely is újít be dolgokat. :)
    Szerintem már rá fért.
    A rúzsokra kíváncsi vagyok milyenek élőben és,hogy tényleg hidratálnak-e.
    Mert ugye elvileg hidratáló rúzsok a Lovely oldalán láttam.
    A külseje is jó nem kelt gagyi hatást kicsit talán az Avonos rúzsokra hasonlít,de lehet csak én látom így.
    A rúzsokból két szín kivételével mind tettszik:
    1, 2, 3, 5, 7, 8.A vörös és a sötét rózsaszín nem az én színem + biztos,hogy soha nem próbálnám ki.
    Az alapozók engem nem érdekelnek + nincs is rá szükségem,ha meg néha igen akkor nem ezek közül vennék.

    Körömlakkok: Baromi jók a színek nem is tudom melyikek azok amelyek legjobban tettszenek. :D
    Talán a Glam Style 2, 3, 4, 5, 6, 7 és az Optimistic 1,2, 4, 7.
    Persze így képen más ez is gondolom,mint élőben.
    Ha élőben tettszik valamelyik akkor úgyis megveszem előbb vagy utóbb. :)
    A termékek ára szerintem reális és megfizethető ennyit szívesebben kiad az ember érte,mint mondjuk 1500 Ft-ot.
    Én leginkább a termékek minőségére,tartósságára vagyok kíváncsi,mert ha ezek jók akkor meg pláne megéri az árát még a hülyének is. :)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hidratáló rúzsként vannak a honlapon (a polcon nem emlékszem, hogy láttam volna kiírva).
      Valaki mondta is, hogy kicsit hasonlít az Avonos rúzsokra, szerintem max egy picikét, de élőben sem kelt olyan gagyi hatást szerencsére, és ahogy fogdoztam, jól is záródnak. :]
      Én szeretnék majd 1-2 rúzst meg pár lakkot, ha úgy adódik, az eddigi Lovely dolgaimra szerencsére nem lehet panaszom a tartósság és a minőség kérdésében, és tényleg igazán jó az áruk :]

      Törlés
    2. Szuper :)
      Remélem ezután sem lehet panaszunk a Lovely dolgokra. :)

      Törlés
  3. Az alapozóra és a lakkokra nagyon kíváncsi vagyok (még mindig a tökéletes matt alapozó nyomában...).

    VálaszTörlés
  4. Örülök,hogy a lovely is egyre több termékkel rukkol elő... a rúzsokat meg fogom nézni élőben is, na meg a lakkokat ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jól teszik :]
      Szerintem biztosan találni fogsz legalább egyet, ami tetszik :P

      Törlés
  5. holnap nagy csekkolás lesz úgy érzem :D vártam, hogy legyenek rúzsaik is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes! :]
      Kíváncsi leszek a véleményedre

      Törlés
  6. Szóval az enyém tényleg a hatos. :-D

    VálaszTörlés