2012. november 29., csütörtök

Lora smink II. + szerelem

Sziasztok!

ITT láthattatok már egy sminket a Lora kis palettájával, ezt a sminket tegnap viseltem, eléggé hasonló lett a másikhoz, csak nagyobb teret kapott a narancsos-korallos szín, nekem így még jobban tetszik, illetve az alsó szempillatőbe mindkét barnát használtam.

Természetes fénynél:


Vakuval:


Amiket használtam:

Egy kis móka, végre sikerült :D

És bár csak holnap jutnak el hozzám a kis szerelmeim, képről már láthattam, így Nektek is megmutatom:


Ki találja ki, melyikből van 2? :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot Nektek!

20 megjegyzés:

  1. Hm, a barnás lakkból van 2 talán, az valahogy nagyon Te vagy :-)

    A smink pedig csini, ahogy azt már megszoktuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát bakker, hogy az első kommentben lelőtted a poént :P :D

      Köszönöm, mindig mondom (írom), de annyira (de tényleg, ANNYIRA) jólesik :]

      Törlés
    2. Hehe, bocsi :-D Igen, ismerem az érzést, ilyetmindig jó hallani (olvasni) :-)

      Törlés
    3. Na jó talán elnézem :P
      Egyébként ne tudjátok meg mit leműveltem, szerintem jobban aggódtam a lakkok miatt, mint más a gyerekéért :DD

      Törlés
  2. Az ezüstből van kettő, mert nyereményjáték tárgya lesz az egyik ^^ (vagy rosszul emlékszem :D)

    Olyan szép formájú szád van... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első része nem igaz, a második meg az.. :]
      Hát, tök érdekes, hogy csomóan mondják ezt a számról, én meg kiskorom óta utáltam :D

      Törlés
  3. húú ez a smink nagyon jó!!
    nem szeretem a narancs színt de ez nagyon tetszik!!
    a körömlakkokba meg szerelmes lettem!! Akarok én is olyat:) hol vetted?
    :)
    ezüstből van kettő, csak tippelek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://pedikur.manikur.mukorom.webaruhaz.aphrodite97.hu innen rendeltem meg, de végül is a párom ment be érte a budapesti üzletükbe, így nem kellett szállítást fizetni :]

      Törlés
  4. Csukd be máskor a szád, megnyújtja az arcod, és optikailag növeli az állad, nem előnyös, sokkal jobb, ha mosolyogsz. :)(nemsértésnekszántamcsaktanács) Amúgy szép a smink. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vettem sértésnek, de sajna mindenhogy nagyon hosszúkás az arcom :D
      Köszi :]

      Törlés
    2. Ovális, igen, nincs azzal gond, csak az állad erősíti, ha nyitva van a szád. Mosolyogj, az olyan kedves és barátságos. ^^

      Törlés
  5. Jól áll ez a szín! :) A lakkok meg nagyon szupernek tűnnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hát gondolhatod, már tűkön ülve várom a holnap estét :D

      Törlés
  6. Nagyon jó lett a smink, szerintem szép vagy, nekem nem tűnik hosszúkásnak az arcod...
    A color club lakkok gyönyörűek... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, elég magas a homlokom is, szóval emiatt van leginkább frufrum, az kicsit eltakarja :P

      Törlés
  7. Nagyon szép lett a sminked, jól áll a narancs :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép a smink. :) én is a barna lakkra szavaztam :))
    ColorClub.. Hmm :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Tessék izgulni, mert az egyik Love Em Leave Em lakk játékra lesz ;]

      Törlés