2012. november 20., kedd

Körömlakkos tag

Sziasztok!

Mára nem fárasztok senkit semmi komoly vagy komolynak látszó dologgal, inkább csak válaszolgatok pár kérdésre, ha van kedvetek, Ti is tegyétek meg itt hozzászólás formájában vagy ha a blogotokon, ide is linkelhetitek.

Több helyen láttam már, legutóbb Verusnál.


1. Hány darab körömlakk van a gyűjteményedben?
Nem tudom, olyan 120 körülire tippelnék, mindennel együtt.

2. Melyik márkából van a legtöbb lakkod?
essence, régen meg talán Moyrából volt a legtöbb.

3. Melyik szín van többségben?
Most talán nude és barna lakkból van több, bár próbálok mindig nem túl hasonlókat begyűjteni.

4. Van olyan szín/finis ami még nincs a készletedben?
Nyilván, de lesz is ilyen, pl sárga lakkom sosem volt, és nem is látok sok esélyt rá, hacsak nem díszítés miatt.

5. Melyik az a körömlakk, amit a legjobban szeretsz?
Nincsen kiskedvenc, mindig van 1-1 aktuális kedvenc, amit egy ideig nyüstölök, aztán jön másik, de az előzőeket is szeretem. :]

6. Van olyan körömlakkod amiről ha meglátod az jut eszedbe, hogy "ezt miért nem dobtam még ki"?
Nem, mert ami olyan, hogy már nincs szinte benne semmi, inkább kidobom. A többit meg elhasználom akár lakkozásra, akár másra.

7. Hogy állsz a Franken lakkokkal? Csináltál már saját körömlakkot?
Csináltam, nem is egyet. :]

8. Ha saját lakkot készítesz/készítenél a véletlenre bíznád, vagy megpróbálnál egy olyan árnyalatot kikeverni amire már régóta fáj a fogad?
Ha meg tudnám csinálni a "szívemvágya" lakkokat, már rég megcsináltam volna. :D

9. Kedvenc alaplakk?
essence 24/7

10. Kedvenc fedőlakk?
essence BTGN - csak első héten leborítottam az asztalról, és a fele kiömlött... -.-"

11. Melyik a legdögösebb lakkod?
Hmmm. Ebbe így nem gondoltam még bele, de talán a Fame Fatal.

12. Nyomdázott vagy kézzel festett minták?
Mikor hogy, minta-függő. :]

13. Strasszkövek vagy csillámok?
Ez meg kedvfüggő, illetve alkalomfüggő, de pl. tök tetszik a nyomdázott virág közepébe a strassz.

14. Mi a kedvenc kéz/körömápoló terméked?
A Chocomania testvajjal szoktam bekenni a kezem, nagyon jó puha lesz tőle.

15. "Meztelennek" érzed a kezeid ha nincsenek kifestve a körmeid?
Eléggé, nem is nagyon szoktam úgy lenni, hogy nincs kifestve.

16. Melyik a kedvenc díszítőd/eszközöd/technikád?
Most a pontozóra kattantam rá, de a nyomdát is bírom, vagy a szivacsos technikát, de tetszik az újságos is.

17. Amit még nem próbáltál, de a közeljövőben szeretnéd:
Saran wrap.

18. Milyen körmös terméket vásároltál legutoljára?

19. Volt már olyan, hogy megfogadtad, hogy nem veszel egy darabig körömlakkot? Sikerült betartani?
Volt, és be is tartottam akkor, de valahonnan mindig hozzám került 1-1.

20. Hogy neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatodat? Hobby, függőség, pillanatnyi szeszély, szenvedély, szerelem?
Nem tudom, az én oldalamról szerelem, kérdeztem őket, de nem feleltek.. :D

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Jesszus, ennyi lakkot egész életemben nem használnék el :D
    Amúgy már szerettem volna kérdezni, hogy a szivacsos technikához te milyen szivacsot, ill. milyen márkájú lakkot használsz/ajánlasz? Mert nekem valahogy ez sem akar sosem sikerülni :(

    Chocomania testvaj hmmm <3 Én most az essence Hot Winter Drinks kézkrémeit várom. Nincs most mivel kennem a kezem :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én általában addig használok 1-1 lakkot, amíg csak lehet, tehát amíg ki nem fogy vagy be nem sűrűsödik menthetetlenül :D
      Én sima mosogatószivacsot szoktam használni, és olyan lakkokat amik már 1 rétegben is egész erősen fednek, essence-ből de Adenből is csináltam már.
      Hú az essence krémeket én is várom már, az jó lesz a szalonba napközben, a Chocoval mindig alvás előtt kenem be :]

      Törlés
    2. Éééértem. Akkor kipróbálok erősebb fedésű lakkokat. Köszi a választ! ;))))

      Törlés
  2. Szia! Kitöltöttem én is, itt megtalálod ha érdekelnek a válaszaim: http://potyszepsegblog.blogspot.hu/2012/11/koromlakk-tag.html

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó a legjobb!!! :DD háháhá

    VálaszTörlés
  4. Nem gondoltam volna,hogy kb. 120 lakkod van. :)
    Én biztos,hogy soha nem használnék el ennyit a tárolásukról meg nem is beszélve. :)
    Összesen 15 lakkom van,majd még persze szeretnék pár darabot,de csak olyanokat amikre tényleg azt mondom,hogy szükséges,mert olyanom még nincs.

    Ez a válaszod kész :D :D, jót nevettem:
    "Nem tudom, az én oldalamról szerelem, kérdeztem őket, de nem feleltek.. :D"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igazándiból kb. a negyedét kaptam/nyertem/"örököltem", megvenni olyat szoktam általában, amit nagyon úgy érzek, de ebben természetesen benne vannak a fedőlakkok, alaplakk, nyomdázós lakk, ilyesmik :]
      Bár ha minden igaz, jövőhéten újabb 3 szépségem lesz :]

      Törlés