2012. november 2., péntek

Grey To Be Here

Sziasztok!

A szerdán vásárolt dolgokat ITT már megmutattam Nektek, ezek körül most első körben az essence Grey To Be Here lakkját láthatjátok.



Már az üvegben is nagyon szép a színe, olyan cementszürkének mondanám, de mégsem az, hiszen a 2. képen (vakuval) látszik, hogy aranyos-rózsaszínes csillogása van.

Természetes fényben:

Vakuval:


A képeken két rétegben látható a körmeimen, tökéletesen fed, és itt még nincs rajta fedőlakk. Utóbbit hamarosan megtudjátok, miért. :P

Az állaga egyébként még mindig tetszik, és az üveg és az ecset is, egészen megszerettem ezeket a lekerekített ecseteket.

Nektek hogy tetszik? Megvan ez a körömlakk? Milyen lakkokat szeretnétek beszerezni az új colour&go lakkok közül?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

17 megjegyzés:

  1. Épp most fejeztem be a bejegyzést, amiben ez a lakk is szerepel. :-D Amúgy nagyon titokzatos vagy, kíváncsi vagyok, miért nincsen fedőlakk :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is felröhögtem.. :D
      Holnap vagy holnapután meglátjátok :P

      Törlés
    2. Hát, miután jelezted, hogy ne halogassam, előrevettem :-D

      Törlés
  2. Nekem nincs meg ez, de tetszik a szín, viszont már van 2 új essence lakkom, a színek gyönyörűek, mindet elfogadnám, de a tartósságuk kritikán aluli.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez van meg a Chic Reloaded, de eddig jól bírja mindkettő. De már máshol is olvastam, hogy a tartóságra panaszkodnak :(

      Törlés
  3. Eddig még nem vettem egy új essence lakkot sem. Nem volt olyan ami megfogott,azért hogy csak legyen sajnálok kiadni 500pénzt.. :I
    De ez a szürke a Te kezeden tetszetős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem szépek, de sokaz hiányolok a régiek közül :(
      Pl. a Where Is The Party, a Choose Me..

      Törlés
  4. Nagyon jó színe van ennek a lakknak, gratula hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon nem bántam meg, hogy ezt hoztam el végül :]

      Törlés
  5. Miért nincs fedőlakk? Hm... passz! :D
    szép lakkocska ez is :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem ebből a kollekcióból egy nude szín van (nem tudom a nevét pontosan), de sajna az borzalmasan tart :S

    VálaszTörlés
  7. Szép szürke szín, tetszik :) Hát van 1 pár, amit szívesen megvennék! :D Csak az áruk azért visszatart a bevásárlástól :\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, bár nem sok, de az, megértelek, én is így vagyok sokszor, bár még mindig nagyobb visszatartó erő az ár a Catrice lakkoknál, de majd karácsonyra beszerzek azokból is párat :] :$

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Élőben még szebbek benne a csillámok :]

      Törlés