2012. november 3., szombat

Grey To Be Here felturbózva

Sziasztok!

Tegnap már MUTATTAM a lakkot magában, de nem várhattam a nyomdázással sem, így összekötöttem kellemeset a hasznossal..


Mind tetszett, őszintén szólva még az előző lakk lemosása előtt nyomdázgattam serényen a körmeimre, és elsőre sikerült az egész körmös minta, így nem volt kérdéses, hogy azzal kezdek.

A Grey To Be Here lakkra az essence ezüst nyomdázós lakkjával felvittem a mintát, majd err ejött még egy réteg mattító Catrice lakk.

A végeredmény:

Természetes fényben: 


Vakuval:


Nem túl feltűnő, mivel két világos szín, de már annyi helyen láttam ilyesmit, és úgy tetszett, hogy ha már itt volt a remek alkalom, muszáj volt kipróbálnom.
Nekem nagyon tetszik, és minden nagyképűség nélkül, azt mondom, tök büszke vagyok magamra, hogy végre sikerült az egész körmös minta is. :]

Nektek hogy tetszik? Az egész körmös vagy a kisebb mintát szeretitek jobbon? Melyik mintát látnátok legközelebb szívesen a körmömön erről a nyomdalemezről?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

39 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Olyan elegáns hatása van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is ez jutott eszembe elsőre róla :]

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jól mutat ez a minta ezzel a két lakkal, nagyon szép lett :)
    Én a baglyosra lennék legközelebb kíváncsi, de amúgy mindegyik érdekel a lemezről :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Őszintén szólva, a baglyost pécéztem ki legközelebbre eddig :P

      Törlés
  3. Engem a madaras minták érdekelnek legjobban :-) Amúgy meg éljen a Grey-t To Be Here :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint Te is megszeretted :P
      A bagoly is ér madárnak? :D

      Törlés
    2. Hát, na jó, ha utána a másik madarak jönnek :-D

      Törlés
  4. Büszke is lehetsz magadra, mert iszonyat jó lett! :)
    Azt hiszem meg kell látogatnom egy essence álványt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt tettem vissza, mikor Esztivel Rossmannoztunk... Azóta sem nyugodtam miatta, és mivel egy darab volt, tudtam, hogy itt az idő :D

      Törlés
  5. Aztamindenit!:) Ez nagyon jó lett!!!

    VálaszTörlés
  6. Ez a minta nagyon szép :) Én múltkor aranyra nyomdáztam ezt bronzos színnel, az is jól mutatott, csak az a baj, hogy az essence minták rövidek az én körmeimhez, az illesztések meg nem lettek valami szépek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az is de szép lehetett :]
      Nekem is így, hogy rövidek most, pont jó, de pl a két hüvelykujjamat nem érte teljesen két oldalt :(

      Törlés
  7. hú de jól néz ki. áldás ez a körömnyomda

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett! Ez a sablon ez új? mert ezt még nem láttam ez essence állványokon. Pedig nagyon tetszik. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én kb. egy másfél hónapja láttam először, de mindig csak 2-3 darabok voltak kint belőle, nekem eddig ez tetszik legjobban az essence nyomdák közül :]

      Törlés
  9. sokkal jobb így, mintha fekete lenne rajta a nyomdázós lakk ;)))) csodáás. én is örülök, hogy megvettem ezt a palettát már pár hónappal ezelőtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna fekete nyomdás lakkom még nincs, de nekem is jobban tetszene így szerintem :]
      Én csak azt bánom, hogy nem előbb vettem meg :P

      Törlés
    2. Voltam Ausztriában, annyi új paletta van :D sajna ott kellett hagynom őket..:(

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Köszi, bár nekem magában is nagyon tetszik :]

      Törlés
  11. Szép lett.
    De nekem a kisebb minták jobban tetszenek.
    Máskor szívesen látnám a masnis mintát.
    A lemezt hol szerezted be?
    Köszi!
    http://potyszepsegblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A veszprémi, Kossuth utcai Rossmannban vettem, 500 Ft volt. Én a kicsiket is szeretem, csak sokszor nem bírom ugyanoda nyomni az összes körmömön, de majd még gyakorlok, és akkor az is összejön ;]

      Törlés
  12. Hát ez nagyon jól néz ki :) Én inkább a kisebb mintákat kedvelem, de sok egész körmös is tetszik. Legközelebb a masni vagy a madár legyen ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Most a bagoly lesz, aztán a madarak meg a masni :P

      Törlés
    2. A sorrend mindegy, lényeg hogy lesz :'D

      Törlés
    3. Mondjam, hogy nem csalódtam? :D

      Törlés