2012. november 13., kedd

Garnier olajmentes BB Krém - első benyomás

Sziasztok!

Kezdeném a vicces résszel, a dm-ben és a Rossmannban is 3000 Ft a BB Krém neszeszerrel és szemkörnyékápolóval, jól rá is indultam, de olajmentes nem is volt így kis csomagban, ráadásul azt sem lehetett látni, hogy a világos vagy a sötét van benne. Így megvettem csak az olajmenteset, erre most a héten a dm-ben 25% kedvezménnyel adják. Anyám, hogy ez milyen idegesítő, ok, én 1800ért vettem, most meg 1500, és az csak 300 Ft, de Bettisen számolva az több mint egy fél lakk, vagy már majdnem egy 2literes Dr.Pepper, vagy konkrétan egy milka csoki, szóval nem mindegy na. :D


Na de nézzük a lényeget, nem fogom most nagyon kielemezni, azzal várok még kicsit, de hátha valaki kapva kapna az alkalmon, hogy most olcsóbb, és kipróbálná.

Nem jókedvemből mutogatom a pőre fejem, fényképeken általában nem a legjobb arcom (szó szerint, hehe), de azt hiszem, így lesz hiteles, mert mondhatom, ha bizonyítani nem tudom, más meg elhiszi vagy nem. :]

Magában:


Garnier olajmentes BB Krémmel:


Azt hiszem, azt mindenki látja, hogy sokkal egységesebbé teszi az arcom színét, illetve nem rossz a fedése - én ezt leginkább az orromon látom.. Persze vakuval ez is csillog valamennyit, de ez érthető szerintem. Viszont ha megnézitek a természetes képet, látszik, hogy eléggé matt. Ami tök jó. Lenne. Mert hogy olyanra szárad meg, mintha por állagú lenne, ez magában nem zavaró, viszont a pici sebeket felnagyítja, kiemeli. Gondolok itt arra, hogy pl. nekem hajmosás után picit szárazabb a homlokom, ez másnap nem is túl szép, persze nekem a frufru takarja, így nem halok bele, de ez esetleg másnak zavaró lehet.
A krém pedig nagyon híg és én úgy érzem, több kell belőle, mint a simából, azt egyelőre nem tudnám megmondani, melyik a jobb, de még kicsit fura az előző után ez. Abban is van még pici, már gondolkoztam rajta, hogy esetleg a kettőt kéne picit összekeverni (mármint nyilván pici adagban), és megnézni, hogy szuperálna.

Mindenesetre eddig azt mondom, akinek határozottan száraz az arcbőre, inkább a simát vegye meg, mert bár nem érzem, hogy nem hidratál, de felhívja a figyelmet a száraz részekre. Illetve ami még feltűnt nekem, hogy mivel olyan száradás után, mintha por lenne, kicsit porcelánbabásabb, műsebb hatása van, míg a simának természetesebb. Ez sem túl feltűnő, de érzékelhető.

Természetesen ha már egy ideje használtam, szeretném bővebben is kifejteni a véleményem, remélem hosszú távon is jóban leszünk vele.

Valamint ez csak az alapja volt a következő bejegyzésnek, amit remélhetőleg még ma láttok, a Bellala által adományozott zöld Butterfly szemhéjpúdertrió lesz a főszereplő. :]

Ti használtok BB krémet? Ha igen, milyet? Vagy inkább alapozót szerettek használni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Én s ezt használom, már jó ideje! :) Nem rossz, szerencsére nem irritálja a bőröm, nem okozott kiütést, egységes színt ad. Most hogy mondod, tényleg kiemeli a mondjuk megnyomkodott pattanásokat, de én ugye alapból mindig teszek még rá korrektort, meg szerencsére nem szokott ilyenem már lenni, csak most jött ki egy csúnya és azon ezt tapasztaltam. Szóval összességében én meg vagyok vele elégedve, még egy új púderrel szeretném majd kipróbálni, hogy úgy milyen, viszont a Nivea BB krémére vagyok még nagyon kíváncsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé, azt nem is tudtam, hogy már a Niveának is van BB Krémje :O
      Minden esetre eddig nem tűnik rossznak ez sem, bár tök jó lenne, ha drogériákban lehetne kapni ilyen kis 2-3 napra való próbaadagokat belőlük, úgy könnyebben megtalálná mindenki az igazit. :]

      Törlés
  2. Mindig elgondolkodom, hogy ki kéne próbálni, de aztán felkenem a sima BB-m és rájövök, hogy az nekem tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon sokat filóztam, mert van ahol zsírosabb a bőröm, és ott azért csillog is a simával, nem vészes, de nem tudtam megállni, hogy ne próbáljam ki ezt is. :]
      (Persze amíg még félig volt a sima és nem csak 2-3 alkalomnyi maradt, nem vettem volna meg másikat.)

      Törlés
  3. Nagyon száraz az arcbőröm, és szeretnék ré használni valamit. Nagyon fehér bőrre is van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Garnierból csak a sima és az olajmentes van, mindkettőből 2-2 fajta, világos és közepes bőrre, de több BB Krémnél is láttam hogy több szín közül lehet választani, bár többsége drágább azért ennél.

      Törlés
  4. Én is ezt használom már egy ideje, nagyon szeretem, nekem púder sem kell hozzá. Most, hogy hidegebb van és kevésbé hajlamos a bőröm a kifényesedésre, össze szoktam keverni a nem-olajmentes garner bb-vel, és úgy is tökéletesen működik, és jobban is érzem a hidratáló hatást, szerintem te is próbáld ki úgy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem szoktam sem erre sem a másikra púdert használni, valahogy sosem barátkoztam meg velük annyira, de akkor ezt az összekeverősdit kipróbálom majd :]

      Törlés
  5. Ahj úgy várom, hogy megvehessem :) mikor fogy már el az alapozóm:'( ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háát, azt nem tudom, mikor fogy el, de remélem hamar :]

      Törlés
  6. Én is 1800 ft-ért vettem a bb krémet, ráadásul két napra rá voltam kozmetikusnál, aki letiltott a bb-ről, mert a simát használtam 1-2 hétig, amitől jól ki is pattanásosodtam, ezért vettem az olajmenteset...de azt mondta, hogy a zsíros bőrömre max púdert használjak...ez az én formám :) Amúgy látványos a változás a bb használata után nálad. A poros hatást én nem tapasztaltam (a két nap használat alatt :P), viszont a pattanásaimat nem nagyon fedte el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, de hogyhogy? Elvileg ez könnyűnek számít nem? (mármint én nem tapasztaltam, hogy nem szellőzne a bőröm vagy eltömítené a pórusokat)

      Törlés
    2. Nem tudom, lehet, hogy egy kis stressz is közrejátszott a pattik kialakulásában, majd ha rendeződött a bőröm, szerintem visszatérek az olajmentes változatra, mert rengeteg jót olvastam róla és szeretném ha nálam is működne.

      Törlés
    3. Igen, az könnyen lehet, magamon is látom, hogy stresszesebb időkben jobban kijönnek :(

      Törlés
  7. "Bettisen számolva" -Te jó ég. Szállóige lettem? :DDDD

    amúgy az kifejezetten tetszik, hogy "porosra" szárad, és hogy kicsit porcelánosabb a finishe.
    azért kíváncsi leszek hosszabb teszt után a véleményed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szép, az időt meg utánad cigiben számolva... :D
      Nekem még szokni kell azért, de kipróbálom majd a simával is még amíg van belőle, hogy a 2 együtt milyen :]

      Törlés
  8. Én egyszer kentem magamra a simából mintát és ott véget is ért a kapcsolatunk, pedig nekem alapvetően száraz a bőröm, mégis az olajmentes jött be jobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez érdekes, bár mindenkinél más jön be. :]

      Törlés