2012. november 9., péntek

Fridea - Jég/hó

Sziasztok!

Íme a nagy meglepi!
Csengi, Zsanci, Biu és én bizonyos időközönként fogunk jelentkezni ilyen kis kreatív sminkekkel, egyelőre nem biztos, hogy milyen időközönként, annyiban állapodtunk meg, hogy pár hetente, legalább havi egyszer. Ez szerintem teljesen tartható lesz. Mindig kitalálunk, megbeszélünk 1 témát, és erre készítjük a sminket.

És a név magyarázata.. Én voltam az értelmi szerzője, mert hogy pénteken tegyük ki, ami ugye Friday, és az ötlet meg idea, így született meg a csokapik Fridea.



Első témánk nem más, mint a jég/hó, ami lassacskán elvileg aktuális lesz, és nálam így bebábozódott a kis agyamba, már mikor felkértek a lányok, hogy csatlakozzak a jégkirálynő. Nem akartam olyan nagyon túl maszkos dolgot sem, de túl egyszerűt sem, végül leginkább a szememet hangsúlyoztam ki, viszont a szemöldökömet nem festettem ki, mert a szokásos nem illett volna a képbe, de ilyen deres hatáshoz meg sajna nem volt kellékem, na de ennyi a rizsa, jöjjenek a képek:

Természetes fényben:


Vakuval:



Leginkább az ezüstös/kékes színek jutnak eszembe a jégről, így a szememre ezek kerültek, a számra pedig az essence surfer babe szájfénye, ami átlátszó, de kék tónusú, illetve agyoncsillámoztam magam az essence Dance All Night monojával (a képről lemaradt, pedig még a helyét is megcsináltam... :D). Ezt így még kevésnek éreztem, ezért felkerült 3-3 kövecske is az arcomra, a szemeim alá.

Használt termékek:

A többiek munkája:
- Biu
- Csengi
- Zsanci

És a végére két manipulált kép:


Remélem, tetszik Nektek ez az együttműködés, illetve a munkám és a lányok munkája is.

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét!

19 megjegyzés:

  1. Szupiiii! Én is gondolkodtam strasszokon, de nem találtam meg :/
    Úgyhogy inkább csillám lett helyette. Sok sok sok csillám :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :$ :]
      Na mindjárt nézem a Tiéteket is :P

      Törlés

  2. A strasszok tényleg jó ötlet volt, tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Kreatív smink helyett én inkább egyszerűnek nevezném, de olyan, mintha valami hiányozna...A "manupulált" képeken már jobban tetszik a smink, a fehér bőrrel sokkal szebb lett az összkép :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem konkrétan erre írtam, hanem úgy az egész ötletelésre, de sajnálom, ezek szerint nem jött össze...

      Törlés
  4. Nekem a tiéd is bejön, mert nem az extrém vonalba vitted, hanem inkább egyszerű de nagyszerű, és hordható változat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár azért ennyire csillámosan nem szívesen lépnék ki a házból, még másnap is csillogtam villogtam utána, hiába mostam vagy 5×arcot.. :D

      Törlés
  5. Szerintem jobb lett volna ezt a témát akkor elsütni, mikor aktuális, de egyébként jó ötlet a kezdeményezés, kíváncsian várom témákat és a munkákat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, volt amikor ilyenkor már rég aktuális volt, de már volt hó idén is :P (legalábbis itt)
      Bár én már teljesen elveszek lassan az évszakok közt, néha úgy érzem már nincs is rendes ősz meg tavasz :S

      Törlés
  6. vakussal látszik, hogy deres!!nagyon szép munka!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja és ötletes a név :))csokapik Fridea :)
      jól hangzik :)

      Törlés
    2. Köszi, az ilyen szókirakósdikban meg szóviccekben nagyon jól elvagyok, néha mások szerint túlzottan is :D

      Törlés
  7. háát Biu és Zsani mellett "fel kell kötnöd a gatyát"!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem verseny, és nem mindig a bonyolultabb lesz a jobb, ezen kívül ez volt az első, ez előtt nem igazán csináltam ilyeneket, de azért köszönöm az építő jellegű kritikád, ismét.

      Törlés
    2. kritikát nem igazán fogalmaztam meg, számomra ilyen posztoknál a látványosság a döntő, csak ez jutott eszembe.

      Törlés
    3. Nem fogalmaztad meg, de érezhető volt benne.
      Nyilván az, aki már több ilyet csinált, jobban tudja kivitelezni, remélhetőleg én is belejövök majd idővel, de úgysem tetszhet mindenkinek minden. :]

      Törlés