2012. november 1., csütörtök

essence "Fantasia" trendkiadás

Sziasztok!

Hát, hol is kezdjem, újabb essence kollekció, Fantasia, tehát fantázia a neve, ez szerintem annyira nem találó, mert nem látom a túl sok fantáziát benne egyelőre, de persze ez lehet, hogy csak az én hibám, hogy nem vagyok totál elájulva tőle.
Na de nézzük, miket tartalmaz ez a kiadás:


- Eyeshadows:



01 - Elves love lilac
02 -Not ivory but ebony
03 - Have you seen my unicorn?

- Metallic Eyeliners:

01 -Not ivory but ebony
02 - Elves love lilac

- Multi colour highlighter:

Lip lacquers:

01 - Queen of my cloud castle
02 - take a ride on pegasus

Eye jewels:

Nail polishes:


01 - Elves love lilac
02 - Queen of my cloud castle
03 - take a ride on pegasus
04 - Have you seen my unicorn?

Na jó, konkrétan azt így nem mondanám, hogy rosszak, de leginkább a nevek terén voltak kreatívak szerintem, illetve ami azt illeti, az a highlighter nagyon szép. :]
A metál szemceruzák kecsegtetőnek tűnnek, egy ideje szerettem volna már metálos szemhéjtust, ezek kiváltanák, de annyira most épp nem létszükség, viszont ami nagyon birizgálja egy ideje amúgy is a fantáziám, az a lip lacquer, és a bal oldali nagyon is tetszik, viszont nem könyvelem el egyiket sem úgy, hogy na ez tuti kell vagy tuti nem kell, mert mint mindig, gondolom most is más lesz azért élőben látni. :]
A kis kövek jó ötlet, de gondolom borsos lesz ennek a pár darabnak az ára, már ahhoz viszonyítva, hogy pl e-bay-en töredékéért lehet hozzájutni sokkal többhez.
Szóval olyan ez a kollekció nekem, hogy jó-jó, de a Fantasia névhez eléggé kis visszafogott lett. Egyébként elvileg decemberre várható a megjelenése.

Nektek mi a véleményetek? Hogy tetszenek? Milyen terméket szereznétek be ebből a kollekcióból?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

17 megjegyzés:

  1. Mindegyikből kell a lila plusz természetesen a highlighter is nagyon szép! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lila lakkra kíváncsi leszek, de gondolom csillámos lesz :(

      Törlés
  2. Hű, köszi a bejegyzést! :) Jó tudni, milyen kollekció lesz a közeljövőben. Nekem is nagyon tetszik a highlighter, meg még a 2 alsó körömlakk... A bal oldali ajaklakkot is el tudnám képzelni. Már csak az a kérdés, mikor jut el Veszprémbe az új szortiment. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, nem erősségük elhamarkodottan kirakodni a cuccokat :D
      Te is veszprémi vagy? :]

      Törlés
    2. Ez így van, eddig akármikor mentem, hogy most már csak kint egy új kollekció, de igazából még vagy egy hét múlva került csak a polcokra... :/ :D
      Kislődi vagyok, de Veszprémben élem életem nagy részét :D oda járok suliba... :)

      Törlés
  3. a highlighterre és a 03. és a 04. lakkra vágyom :)
    Magyaro.-on is kapható lesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem igen. Egy ideig kaptam asajtóanyagot, most megint kimaradtam a szórásból.. :D

      Törlés
  4. lakkok < 3 míly meglepőőő

    VálaszTörlés
  5. Tökre örülök, hogy megcsináltad ezt a bejegyzést.
    Már láttam ezt a trendkiadást egy másik bejegyzésben és ott is már felkeltette az érdeklődésemet.
    Nekem a Have you seen my unicorn? szemhéjfesték tetszik nagyon pár lehet ha élőben meglátom rájövők, hogy pont ilyen színű Catrice mono szemhéjfestékem van.
    A highlighter tényleg nagyon szép.
    Nem tudom kapható lesz e nálunk, mert még mindig két termékre vadászom a Wild Craft kiadásból, de Debrecenbe egy drogériában sem találtam belőle semmit :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem az csak Müllerekben kapható, de ezt úgy utálom, mért nem lehet mindenhova betenni? Sokkal többen vennék szerintem, főleg hogy sok helyen nincsen Müller..
      Annak meg nagyon örülök, hogy hasznos a bejegyzés, sokan azt mondják, nem teszik ki, mert úgyis sokan kiteszik ugyanazt, de én úgy vagyok vele, hogy inkább lássák még egy helyen, mint egyiken sem.

      Törlés
    2. Most már akkor értem! Nálunk van Müller, de mivel nekem teljesen kiesik az a része a városnak, így szerintem jó, ha 4 éve voltam ott.
      Köszi az információt és a bejegyzést :)

      Törlés
    3. Szívesen, mindig örülök, ha tudok segíteni. :]

      Törlés
  6. Az 1. számú lip laquer az egyetlen ami tetszik, de az TOTÁL SZERELEM! Remélem meg tudom szerezni majd valahogyan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint a bal vagy a jobb? Mert ugye a képen fordítva van pont :D

      Törlés