2012. november 15., csütörtök

Catrice - Siberian Call trendkiadás

Sziasztok!

Újabb Catrice kollekció, ami "Siberian Call" névre hallgat. 2012 december - 2013 januárra várható.

Nail polishes:

01 - The Calm Call
02 - I'm A Greydreamer
03 - Sky and Snow
04 - Rest In The Forest
05 - Coral-al-al-al

Eyeshadows:




01 - Here, Take Your Gear
02 - I'm a Greydreamer
03 - Rose's Wood
04 - Rest In The Forest

Powder Blushes:


01 - Coral-al-al-al
02 - Rose's Wood

Lip Creams:
01 - Rest In The Forest
02 - Coral-al-al-al
03 - Firetracker

Crystal Lip Topper:

Nekem a lakkok nagyon nagyon tetszenek, de úgy az egész kollekció. Egyszerű, ízléses, télies, ez most részemről nagyon ott van. Azt nem mondom, hogy nagybevásárolok majd belőle, de a Lipcream-ek is eléggé érdekelnek, és valljuk be, a szemhéjpúderek is csábítóak.

Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás?

14 megjegyzés:

  1. A második sor középső lakkja LOVE :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, de megszívtuk, mert nem lesz :(

      Törlés
  2. Szép, kár, hogy csak januárban jönnek!

    VálaszTörlés
  3. otthon nem is lesz kaphato.nekem nem tetszik semmi sem:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most néztem én is, hogy benéztem, hogy lesz nálunk :S

      Törlés
  4. Nekem az 1. és 4. lakk tetszik, de az 1. szerintem hasonlít a Vampire's Love Hunt me if you can lakkjához, így biztos nem veszem meg. Egyébként engem egyáltalán nem fogott meg ez a kollekció :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elsőről nekem is az jutott eszembe :D

      Törlés
  5. A lila lakk szerintem ijesztően hasonlít az essence multi dimension purple diamondjára...:O

    VálaszTörlés
  6. Ejjj, azok a lakkok, főleg a coral...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért élőben megnézném legalább :P

      Törlés