2012. november 12., hétfő

Carice NEONatural trendkiadás

Sziasztok!

A Catrice egy "NEONatural" fantázianévvel ellátott kiadással rukkol elő, amiben csak lakkok és egy körömdíszítő ecset kapott helyet. Az élénkebb és a natúrabb színek kedvelői egyaránt találhatnak kedvükre való lakkot köztük, és bár nem rosszak, azért szerintem a neon színek inkább nyárra valók. :]


- Be Naturally Crazy
- Natural Is Calling
- Makes Me Smile
- Enjoy Me
- Have A Good Day
- Be Natural
- Little Miss Sunshine
- For Bright Guys
 - Mr. Brightside
Mrs. Brightside
- Brighter &Brightest
- The Bright Side Of Life

Nail Art Kit

A nude színek igazán tetszenek, azok közül is legjobban a 3. és a 6.

Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvencetek? Szeretitek a nude lakkokat? Vagy inkább a neon színek felé hajlotok?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

10 megjegyzés:

  1. A Catrice lakkok nem a kedveinceim,túl folyósak és ennyi pénzért találok más jobb minőségű lakkot is,ami tovább bírja a strapát pl.NYC.
    Ősszel/télen jobban szeretem a metálosabb,sötétebb színeket,bár az ecsetre kíváncsi vagyok.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még egy sincs, 2 tetszik nagyon, a Steel My Heart és a Steel My Soul, azok viszont kellenek majd mindenképp :$ :]

      Törlés
  2. ecsetete, és egy Catricare Brighter &Brightesr
    - The Bright Side Of Life, a pinkeket megvenném.Nude lakkot is szeretem, de abból max egyet vennék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, most néztem, elírtam, Brighter &Brightest, mindjárt javítom :]

      Törlés
  3. nyári TE szerintem.. de a színek ettől még gyönyörűek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezen gondolkoztam, hogy mért nem júniusban adták ki :D

      Törlés
  4. Az Enjoy me milyen kis szép, ohhh ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beza, és láttad, te milyen szépségeset nyertél? :]

      Törlés
    2. Láttam, öröm és bódottá volt/van :)

      Törlés