2012. október 11., csütörtök

Undressed V.

Sziasztok!

A tegnapi sminkemet mutatom meg Nektek ma, nem nagy szám, de mégis kicsit új számomra, ugyanis a MUA Undressed paletta matt színeit használtam. Illetve nem teljesen a szokásos körítéssel.

Reggeli fényben:




Vakuval:


Nagyon egyszerű, összesen 3 színt használtam, és hamar meg is lett, nem túl feltűnő, de mégis kicsit kiléptem a megszokott mederből.

Amiket használtam:
- Garnier BB Krém
- Lovely hármas pirosító
- Szokásos essence mono a szemöldökömre
- Avon CT szemceruza - Barna
- MUA palettából:
* Shade 1
* Shade 3
* Shade 5
- Blistex málna és limonádé ajakápoló
(rúzst és szájfényt most nem használtam direkt, mert eléggé ki volt száradva a szám felett a bőröm :( )

Nektek hogy tetszik? Milyen színeket használtok a szemetekre ősszel?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. Általában én is ezeket az árnyalatokat használom a palettáról. Az alsó sorhoz csak nagyon ritkán nyúlok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én leginkább a többit szoktam, de gondoltam, ideje lenne egy matt sminket is készíteni :]
      Az alsó sort általában inkább az alsó szempillatőhöz szoktam.

      Törlés