2012. október 24., szerda

Új haj

Sziasztok!

Igazából tökre utálom az "új haj" kifejezést, mert ugye nem új, na mindegy, ebbe nem megyek bele most.. :D
A lényeg, hogy már pár hete rám tört az érzés, hogy annyira imádom ezt a hajszínt, de már több, mint fél éve ugyanolyan, és valami pici kis változást szeretnék. A hossza, a fazonja maradjon. A színe is. Akkor mit is akarok?!

És itt fogalmazódott meg bennem, szőkítsük ki a frufrum, meg 1-1 tincset a hajam hosszában a füleim alatt.

Nem is akartam platinaszőkét, és egyelőre (nem, nem egyenlőre, mert ez nem matek óra.. :]) elég is ekkora változás, sajna a vakus képeken nem látszik túlzottan, de semmi fény nem jött már kintről, mire hazaértem, de hát úgyis látjátok még majd.. :]



Az első képen jobban látszik a frufrum, a másodikon meg a hajhosszamban lévő két csík, illetve a bal oldalon lévő világosabb rész is, ezért tettem fel mindkettőt, a fáradt fejemmel ne is törődjetek.. :D


Ezen pedig egész jól látszik a két csík oldalt. Egyforma a hossza amúgy, csak nem álltam egyenesen.

Én nagyon imádom, élőben sokkal szebb, és eddig mindenki megdicsérte.
Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a hajatokkal? Könnyen változtattok színt/fazont vagy nehéz rászánni magatokat?

Én megmondom őszintén, régen minden hónapban kicsit játszottam az árnyalatokkal legalább, de már jó ideje sima egyszínű volt, aztán ugye egyszer be lett melírozva, és azóta megint egyszínű volt, a hosszából pedig nem engedek, de már kellett valami kis plusz bele. Szerencsére elégedett is vagyok vele.

Más: legyen esetleg a sminkről bejegyzés? 

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

31 megjegyzés:

  1. nekem a szín annyira nem jön be de a fazon nagyon!! és jól is áll:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyire nem sok és feltűnő szerintem élőben :]
      A fazon meg, hát, szerintem amíg hosszú a hajam, ilyen marad :P

      Törlés
  2. nagyon jól áll! :)
    én pink csíkot szerettem volna a hajamba a jobb fülem mögötti tincsre.. de egy normális szinezőt nem lehet kapni ami nem ilyen f.s rózsaszín és nem jön ki mindjárt ha 2 csepp eső/víz éri.. :/ (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igen, a színezőkkel az a baj, hogy kb minden 2. mosás után kéne babrálni vele, és még csak nem is olcsók :S

      Törlés
  3. Hát érdekes lett...(de lehet csak a fényviszonyok miatt látszik furának)
    Nagyon jól áll neked, jól néz ki, de még szokatlan...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a vaku eléggé felerősítette, de remélhetőleg holnap még világosban hazaérek. :]

      Törlés
    2. Megnéztem az új képeket...úgy már tetszik a szín is! :) (szóval akárhonnan nézzük, jól sikerült!:))

      Törlés
  4. Bakker, néztem én ma délután, hogy mintha nem ilyen lett volna a hajad múltkor, de nem mertem mondani, mert nem voltam benne biztos :-)

    Szerintem élőben nagyon szép színe van, a szép fénye nagyon tetszett a hajadnak :-)

    Ja és köszi mégegyszer a kontybizbaszt - amint hazaértem, Ember elkezdett vele bilincseket gyártani magának, de sikerült nagy nehezen visszaszereznem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg még gondolkoztam is, hogy fel sem tűnt vagy igen, csak nem vagy benne biztos :P
      Ma a második vagy, aki a fényét dicséri, az egyik vendég nem akarta elhinni, hogy nem használok rá semmi extra fényt :D
      Bilincs :DD
      Szívesen, használd egészséggel!

      Törlés
    2. Tényleg nagyon szép volt a fénye (azt hittem valami spéci fodrásztrükk)!
      Az tűnt fel először, abban gyönyörködtem, aztán később kezdett derengeni, hogy nem ilyen volt a színe korábban :-)

      Törlés
  5. Hogy könnyen változtatok-e színt vagy fazont? Hüm, nem is tudom. Szerinted? :D
    Egyébként a szín annyira nekem sem bejövős, nem igazán tűnik a képen szőkének, inkább valami halván gesztenye barna, de mindenképpen feldobja az egyszínűséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a Te részedről tudom.. :DD
      Inkább olyan "szivatottnarancssárgás" élőben, nem barnás, ennél majd világosabbra akarom, de egyelőre még nem mertem 2 körben bevállalni egymás után, majd legközelebb.. :]

      Törlés
  6. szerintem király lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Egyébként nem tudok írni a blogodra, elvileg elküldi, de aztán kapok mail-t hogy nem sikerült :(

      Törlés
  7. Nagyon jó lett illik hozzád! :)
    Szerintem feldobja az arcod ez a világosabb szín. :)

    A hajam színét nem változtatom már több éve sajnos a 2 évnyi színezés,festés kicsit megviselte,de hamar szép lett.
    A fazonját szoktam változtatni,de csak annyira,hogy a hossza megmaradjon.
    Egyébként sokszor nehezen szánom rá magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én már el sem tudom képzelni, hogy a saját színem legyen, főleg, hogy már van 1-2 kósza ősz szál is, ami nem fáj, de jobb, ha nem mutatkozik :DD

      Törlés
  8. Hát ez eszméletlen jól áll :) Feltétlen csinálj majd róla képet természetes fényben is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Lesz mindenképp, illetve már van, de ma még kevésbé voltam fotogén mint tegnap :D

      Törlés
  9. Először nagyon fura volt, de tökjól áll! :) Tényleg feldobja az arcod! :) Tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Reggel egyébként tökre meglepődtem, amikor elsétáltam a tükör előtt, még én is szokom :P

      Törlés
  10. Hú, szerintem nagyon jól áll, teljesen feldobja és kiemeli az arcodat, nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, azért örülök, hogy a többségnek tetszik, ma még az egyik idős néni is megdicsérte, olyan aranyos volt, azt mondta, hogy "olyan televíziós" :D

      Törlés
  11. Igazán jól sikerült! A szín nagyon tetszik, nagyon vagány hajad lett.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett a hajad, szerintem jól áll :) bennem már több hete érlelődik a gondolat, hogy festetek csíkokat a hajamba. Sötét barna és világosbarna csíkokra gondoltam...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Akkor ennek szerintem tudjuk, mi lesz a vége :P

      Törlés
  13. Jól áll! Olyan jó kis pluszt ad neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, elég sokan azt mondják, hogy vidámabbnak tűnök - legalábbis élőben :D

      Törlés