2012. október 2., kedd

Tegnapi Drogéria-látogatás

Sziasztok!

Tegnap be kellett mennem a városba, kellett 1-2 dolog, leginkább sampon, de ha már ott voltam, jött még 1-2 dolog. Sminktermék nem volt, bár nézelődtem, nem kellett nagyon semmi, illetve ami meg érdekelt volna legalább megnézni, nem is találtam.
Na mindegy, első körben a DM-be mentem be, ez kevésbé jellemző rám, valamiért mindig inkább Rossmannos voltam, de a napokban több helyen láttam, hogy a macaronos (meg a simák is) balea tusfürdők le vannak árazva 270 (!) Ftra. Ennyiért még az eurósboltban sem lehet venni, így legalább egy szagolgatást akartam tenni, jött velem két macaronos tusi. (A többit is megszagolgattam, de ezek jöttek be leginkább.)

Aztán elmentem a Rossmannba is természetesen, mert kellett sampon, ezúttal egy új fajta, meg száraz sampon, amit 10 percig keresgettem, mert el volt takarva.. :D Meg jött velem két deo is, mert most 800 helyett csak 600.

Ezek után meg elcammogtam a fodrászkellékesbe is, mert fogytán a sampon a szalonban, és nem szeretnék úgy járni, hogy nincs mivel megmosni a vendég haját (nyilván lenne, kérnék a kolléganőtől, de inkább ne :]), meg jó ideje szerettem volna valami hajvégápoló olajat is, de hát húzós az áruk, de most találtam egyet, jó áron, így megvettem és haza is hoztam, kipróbáltam azért, hogy egyáltalán lássam, hogyan működik, meg kicsit tanulmányozzam.


A tegnapi szépségek:



- Balea Cseresznye és Mandula tusfürdő
- Balea Csokoládé és Füge tusfürdő
- 2 Garnier Mineral Clean Sensation dezodor
- Isana szárazsampon
- Alterra Regeneráló sampon - Makadámdió és Füge
- Professional Infinity Crystal Serum (ezt nem magamnak, hanem bentre)
+ Kallos volumennövelő sampon (szintén bentre)

Ha úgy vesszük, egész jól jártam, egy időre letudtam a tusfürdő - és dezodorvásárlást, és még olcsók is voltak, remélem mind jó lesz, szándékomban áll egyébként írni róluk, ha szeretnétek, a Crystal Serum-ról is lesz bejegyzés, engem nagyon érdekel, és bár még mindig szilikonmentes sampont és balzsamot használok a hajamra, ez meg tartalmaz szilikont, nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki, és talán a hajvégeknek nagyon nem fog ártani.

Használjátok esetleg valamelyik terméket? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

18 megjegyzés:

  1. csokoládé tusfürdő biztos jó lehet!!

    VálaszTörlés
  2. A Balea tusikra kíváncsi vagyok, majd ha járok arrafelé (és lesz még) megszagizom őket.
    A hajápoló szérumnak nagyon tetszik a pumpás, adagolós megoldása. Azt gondoltam, hogy az olaj az valami könnyen borulós flakonban lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is fura volt, mikor mondta az eladó elsőre, így nézelődtem, aztán "Jaaah, hogy eeez?? :O" :DD
      Annyi, hogy szerintem a pumpa azért sokat nyom ki, így én alapból csak felet mertem vele pumpálni :D

      Törlés
  3. Első kettő tegnap nálam is landolt a kosárban:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól tették!
      Annyira finom illatuk van :]

      Törlés
  4. Huhúú a tusikra nagyon kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap el is fogyott amit használtam, de nem tudok dönteni, melyikkel kezdjem :D
      Az élet nagy gondjai mi? :D

      Törlés
  5. A Crystal serum-ra vagyok a legkíváncsibb, arról várom a bejegyzést :-)

    VálaszTörlés
  6. A csokissal kezd! Kivi vagyok milyen tartós bőrön az illata *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a nagy dilemma amúgy csak, hogy a csokis kicsit karácsonyosabb illatú, de a másik meg mandulaaa <3 :D
      De akkor eldöntötted a kérdést ;]

      Törlés
  7. A baleát mostmár én is meglesem agamnak ma. :D De a nagy vásárlással (sampon, tusi fogkrém stb) várok a mülleres kuponommal jövőhét végéig. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogkrém, mi?! :D
      Vártam pedig, hogy megjegyezd, hogy azt nem vettem :DD
      Müller meg... egyszer már muszáj lesz elmennem, még sosem voltam, mivel a közelben nincs :(

      Törlés
  8. A cseresznye-mandula tusfürdőt én is tegnap vettem meg, és szerelmes vagyok az illatába ^^ Bár nekem itthon leszólták. Nem baj, legalább nem fog rájárni senki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonoszak :(
      Nekem mondjuk alapból külön bejáratúak a fürdőszobai cuccaim, így nem fenyeget ez a veszély :]

      Törlés
  9. A csokis-fügés tusit én is megvettem, nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem én is hasonlóan fogok érezni iránta :P

      Törlés