2012. október 3., szerda

Szeptemberben elhasználtam

Sziasztok!

Igazából csalóka volt ez a hónap, mert két terméket még a hó első 2-3 napjában ürítettem ki, a többit meg az utolsó pár napban, pedig valahogy általában pont egyszerre fogy el mindenem.


- Noemi Caramel parfüm:
Igen, Naomi Campbell illatára hajaz, meg a nevére is. Nagyon imádtam ezt a karamellás illatot, egy év alatt fogyasztottam ki, közben azért mást is használtam, nagyon tetszik, de egyelőre más illatokkal fogok próbálkozni.

- Garnier Mineral Clean Sensation dezodor:
Erről már tudjátok a véleményem, volt is egy még itthon, illetve most csak 600 Ft 800 helyett a Rossmannban, így betáraztam belőle. :]

- Isana száraz sampon:
Még februárban vettem, nem használom előszeretettel túl sokszor, de a vészhelyzetekben tökéletesen teljesít. Több, mint fél évre elég volt nekem, szóval tényleg nem heti rendszerességgel használtam, és nem is nagyon ajánlom ezt, de alkalmanként jól jöhet. Újra is vásároltam.

- Alterra Sárgabarack és Búza balzsam:
Erről is volt már teszt, már annyira nagyon nem vagyok jóban vele, de ez lehet a sampon miatt. Még van egy flakonnal belőle, azt azért elhasználom, illetve az új samponnal kíváncsi leszek, hogy teljesít.

- Alterra Sensitive Sampon:
Valahogy nekem nem az igazi, hamarabb zsírosodik tőle a hajam, mint a papayás-bambuszostól. Ezt az egyet használtam el, és nem is vettem újra, helyette a makadámdiós-fügés sampont vettem meg.

- Fa Sport Double Power:
Nem találtam a Fa Sensual & Oil Monoi Blossom tusit, ebből meg volt itthon, így elhasználtam, nem rossz, az illata is kellemes, de nem elég "jó". Mármint én imádom a különlegesebb illatú tusikat, még ha csak a zuhanyzás/fürdés erejéig is tartanak. :]

Hát, ennyi lett volna, amiket elhasználtam a múlt hónapban.
Ti miket használtatok el mostanában?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Veszprémben a vásárcsarnoknál van ilyen kis stand, ahol vannak parfümök, körömlakkok, szemceruzák, rúzsok, és ott lehet ilyen 1000-2000 Ft körül kapni őket.

      Törlés