2012. október 31., szerda

Októberi összefoglaló

Sziasztok!

Nos, ide is elérkeztünk, vége az októbernek. Ez is elég hamar elment, de néha mégis úgy vánszorgott az idő.
Mondhatnám, hogy nem történt semmi izgi, de ez csak a munkahelyre lenne igaz, sajnos. Ott ugyanis szó szerint SEMMI volt ez a hónap, sőt, annál is kevesebb. Ez eléggé meg is viselte a kis lelkemet, emellett ért egyéb veszteség is ebben a hónapban, de az élet ilyen, néha át kell értékelni a dolgokat.
Ezen kívül pedig büszke vagyok magamra, ugyanis a múlt vasárnapot kivéve, egész hónapban minden kedden, csütörtökön és vasárnap tornáztam, és még mindig próbálok több zöldséget enni, és egészségesebben, változatosabban enni (több-kevesebb sikerrel). A másik, ami nem is annyira büszkeség, hanem inkább a fent említett okok miatt van, hogy nem nagyon vásárolgattam a hónapban, igaz, ma elcsábultam, és 3 dolgot vettem a kívánságlistámról, de nagyon kellett a kis lelkemnek. (Ezeket majd holnap meg is mutatom Nektek)

Pár nap múlva pedig 9 hónapos lesz az én kis drága blogom, igaz, a fél évről teljesen el is feledkeztem, most mindenképpen szeretném megemlíteni. 9 hónapja írom napi szinten, 9 hónapja szeretem, mert kikapcsol. És 9 hónap alatt 226 ember kattintott a feliratkozás gombra, ami el sem tudom mondani, mennyit ér nekem. Nyilván nem egy szám miatt csinálom, hanem mert szeretem, és élvezem, de nagyon jól esik a pozitív visszajelzés! Köszönöm minden egyes Olvasómnak, legyen az feliratkozott, vagy idetévedő, köszönöm!

A hónapban előtérbe kerültek a körmök, főként a HALLOWEEN NAIL CHALLANGE végett, aminek szintén örülök, hogy végigcsináltam becsületesen egy kivételével. (Itt megjegyezném, mióta vettem fehér lakkot, verem a fejem a falba, hogy eddig hogy tehettem meg, hogy nélküle éltem.. :D)

Bár már nincs nagyon nyári idő, mégis most a hónapban szántam rá magam a rózsaszín rúzsra, és egészen megszerettem. Ezt ITT láthattátok rajtam.

Ne utáljatok ismét, ebben a hónapban három dolgot is nyertem, és egy álom vált valóra.

A héten egyébként eddig időzített bejegyzéseket olvashattatok, mivel szombat óta nagy örömömre itt van a barátom, és egészen vasárnapig marad is, így próbáltam kevesebb időt elvenni kettőnktől, és kicsit előre dolgozni. 

Most sem írnék olyan összegzést, hogy mit sikerült a blogon megvalósítani és mit nem a tervek közül, örülök, hogy azért még mindig minden helyet kap, smink, haj, termékteszt, recept, DIY ötletek, és minden, ami érdekel, és remélhetőleg Titeket is, Kedves Olvasók. :]

(És így zárójelben megjegyzem, ha már témánál vagyunk, nem vagyok az a "ha nem tetszik a blogom, húzz anyádba" típus, de aki a hátam mögött tud csak pofázni, az bizony tehet egy szívességet...)

És persze most is hoztam pár képet a hónapról:

10.05.:
Nyalóka Aputól :]
Gyűjtemény
10.08.:
PárducLove
10.09.:
Hajgumi <3
1. nyeremény: Lolly
10.12.
Denci <3
10.16.:
2. nyeremény
10.24:
Új haj
10.25.:
Bellalától
10.27.:
3. nyeremény, egy álom :]
10.28.:
Sütike
Buhhh...
Töklámpások (a 2. az én művem)
Tesó, Tamás, és "ottvagyunkmár????"
10.31.:
Alice <3
Ajándékba kaptam :]
Újabb tag a  gyűjteménybe :]
Nektek hogy telt a hónap? Mi jókat csináltatok?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, szép hosszú hétvégét Mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. Hűha, 9 hónap. :) Még sokszor ennyit!

    VálaszTörlés
  2. Az a Kiko körömlakk... áhh :D Gratula a 9 hónaphoz, legyen még sokszor ennyi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, remélem lesz :]
      A lakk meg szerelem, de ma már más lesz soron :P

      Törlés
  3. Itt megjegyezném, mióta vettem fehér lakkot, verem a fejem a falba, hogy eddig hogy tehettem meg, hogy nélküle éltem.. :D

    Ettől kész voltam, Amúgy a szellemes póló nagyon kell-kategória, a 9 hónaphoz pedig gratula, remélem, még sokáig olvashatlak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De komolyan, megnyílt a világ, annyi minden lakkozás jutott eszembe, ami elmaradt, mert "ja, nincs fehér lakkom, na mindegy" :D
      A pólót amúgy vateráról rendeltem, de volt NewYorker-ben is, csak annyit nem akartam kiadni egy pólóra :$
      A gratulációt pedig köszönöm, remélem sokáig olvastok még ;]

      Törlés
  4. A feliratkozókhoz és a 9 hónaphoz gratulálok. :)Írj mér sokat.
    A hajgumidba és a hajad színébe beleszerettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Mármint a régi vagy az új hajba? :P
      A hajgumi amúgy nevetségesen olcsó volt, viszont a "hajfánkom" még mindig nem ért ide :S

      Törlés
    2. Az új hajad színébe. Megkérdeztem Kamaszomat nekem hogyan állna? :D

      Törlés
  5. ú de cuki a pólóóóóó:D a kis szellemes. a másikat meg szerintem már láttam és rooohadt jó. szerintem neked kb olyan ízlésed van, mint nekem.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már láthattad :P
      Én is erre a következtetésre jutottam az Outfit bejegyzéseidből :]

      Törlés