2012. október 17., szerda

Nyereményem a csermakdesign-tól

Sziasztok!

Nemrég volt egy játék a Viktória's Style FB oldalán és egy csermakdesign ékszerek ékszert lehetett nyerni, aminek a szerencsés tulajdonosa én lettem.
Viki írta az első mailt, ezután Dórival felvettem a kapcsolatot, mindketten kedvesek voltak, és Dóri mondta, hogy akármit választhatok az oldaláról. Hát, megmondom őszintén, nem volt kérdéses, mit fogok választani, illetve 2 dolog tetszett annyira, hogy nagyon, ez a lánc:

és ez:

Végül az első nyaklánc mellett döntöttem, jobban tetszett a hajó és a térképes minta is, és tegnap szerencsére ideért, egyben, bombabiztosan csomagolva.

Íme, Ő lenne:
Vakus képek:



Természetes fénynél:



A különbség annyi összesen, hogy az enyémen a hajó jobb, míg a másikon baloldalt van, de én ezt egyáltalán nem bánom, nagyon tetszik és örülök, hogy ezt a nyakláncot választottam. :]
Ami meg csak plusz, hogy menni fog az Avonos Tallulah táskámhoz, amit ITT mutattam Nektek.

Emellett masszív darabnak tűnik, tehát azt hiszem, időtálló darab lesz. Köszönöm szépen Vikinek és Dórinak is, szerető gazdája leszek! ;]

Nektek hogy tetszik? Milyen nyakláncokat szerettek hordani?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon cuki, pláne a táskával! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyből az jutott eszembe egyébként, hogy milyen jó lesz együtt :]

      Törlés
  2. nagyon szép nyaklánc!!gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Hú nagyon szép darabot választottál, nekem is bejönnek ezek a nyakláncok meg kb. az összes karkötő, amit Dóra készít :D
    Gratulálok még egyszer! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép, különleges:)

    VálaszTörlés