2012. október 17., szerda

Maxnina.com

Sziasztok!

Most majd jó sok helyen láthatjátok ezt a honlapot, olyasmi, mint az Oasap, lehetőséget nyújt a bloggerináknak, állítólag aki ír róluk és kiteszi a bannerüket, kap egy ékszert "ingyé'".
Én most és itt próbálkozom utoljára ilyennel, az előbb említett másik cég elküldött a jó büdös p*csába, mondván, hogy nincs elég olvasóm (más, akinek akkor fele annyi volt, mint nekem, az kapott, no comment..), aztán meg azzal az indokkal, hogy már túl sok bloggerinának küldözgetnek.
Szóval remélem, most sikerrel járok, és kapok valamicskét, ha nem, akkor sem gyújtom fel magam. :DD

És hogy mi tetszik nekem? Hát, sok minden, de most 5-öt választok mondjuk, amik a legjobban.

LINK

LINK
LINK
LINK
LINK
Ha egyet választhatnék, akkor az első karkötő lenne, az szerintem menne a hasonló nyakláncomhoz. :]

Nektek hogy tetszik ez a lehetőség? Esetleg szeretnétek élni vele? Tetszik valami az oldalról?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

28 megjegyzés:

  1. Na, erre kíváncsi vagyok. Amúgy én odáig nem jutok el, hogy egyáltalán választ kapjak a sminkboxtól a jelentkezésemre, de azért lehet, hogy majd megpróbálkozom ezzel. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katy én sem kaptam választ tőlük :( Bár még csak 2 napja írtam nekik.

      Törlés
    2. Szerintem már nem foglalkoznak az oldallal, én is írtam nekik, hogy legyenek oly'kedvesek leszedni a velem készült interjút mert már nem aktuális, de semmi, meg még mindig fent van :)

      Törlés
    3. Hát, akkor így jártam, pedig sokan ott indulnak el, és nem lett volna rossz felkerülni oda. Autumn, pont 22:22-kor írtál, jól néz ki ezzel a betűtípussal :-)

      Törlés
    4. Tényleg de jó :DD
      De nem tudom, facebookon meg mindig rakosgatták ki még pár hete az új embereket..

      Törlés
    5. Tényleg, de jól néz ki :D

      Akkor próbáld meg, hogy facebookon írsz nekik, hátha beválik :) Egyébként a sminkbox már nem örvend akkora népszerűségnek mint régen, sokaktól visszahallom, hogy már egyáltalán nem járnak fel, inkább csak felíratkoznak arra, ami tetszik nekik..

      Törlés
    6. Na igen, ezt én is elég sok helyen olvastam mostanában :S

      Törlés
    7. Hát, akkor erről is lecsúsztam. Sebaj :-)

      Törlés
    8. Na, egyébként kezdem úgy érezni, hogy ez átcseszés :S

      Törlés
  2. Azta :O :(
    Nekem legalább a magyar oldalak válaszolnak mindig :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, vagy nem felelek meg nekik, vagy spamnek látja a fiókjuk a leveleimet, mindenesetre kezd elegem lenni így a harmadik próbálkozás után...

      Törlés
    2. És facebookon próbáltál nekik írni? :S

      Törlés
    3. Mert lehet azokhoz is jelentkezni? :D én ezt sem tudtam, bár nem is igazán érdekel ez a téma...

      annyi helyen láttam az oasapos vackokat, mert sokszor azok, amiket egyébként ebayen olyan olcsón adnak, hogy szinte utánad dobják, csak vidd már el, hogy én megcsömöltem már a nézéstől is.

      Engem személy szerint egyébként nem vonzanak az ilyen lehetőségek, ingyen cucc ide, vagy oda.

      Törlés
    4. FB-on még nem támadta, de köszi az ötletet. :-)

      Törlés
    5. Nem fogok depizni én sem, ha nem kapok semmit, de szerintem egy próbát megér, mert lehet, hogy másnak nem számít, van, amire nem költenék, de ha megkapnám ingyen, nagyon örülnék neki.

      Törlés
  3. Nekem az a szárnyas nyaklánc tetszik, de nagyon :)
    De nem hiszem, hogy jelentkezni fogok erre a programra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az a 2. kedvenc. :]
      Először én sem akartam, de gondoltam egy próbát megér.

      Törlés
  4. engem ők kerestek meg :D én kihasználom, de nekem azt írták 2 ingyen ékszer havonta :O

    VálaszTörlés
  5. és a sheinside-ot próbáltad már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nézegettem, de aztán ott meg volt valami, ami miatt meg sem próbáltam inkább.

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés