2012. október 9., kedd

Ma jött

Sziasztok!

Nagy örömömre ma két csomagot is hozott a postás, az egyikben az e-bay-ről rendelt hajgumi volt, a másikban pedig a Lolly lakk, amit nyertem. Őket mutatom most meg Nektek.

A hajgumit INNEN rendeltem, kb 380 Ft-ért.

A képen így nézett ki:
És ilyen, amit kaptam:

Kicsit "eldeformálódott" de ez a hajban szerintem abszolút nem látszik.



Nekem nagyon tetszik, még jobb, mint vártam, és könnyebb is volt összefogni a hajamat vele, mint gondoltam.

És a lakk, amit a Lakkomlakkom blogon nyertem:




Nagyon kis édes, és gyönyörű! Ez úton is köszönöm! Ígérem, lesz róla szó! ;]

Szóval ez lett volna a mai örömadagom, remélem, Nektek is jutott mára valami, ami mosolyt csalt az arcotokra, ha nem is tárgy, de 1-1 kedves szó, gesztus, bármi. :]

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

20 megjegyzés:

  1. Ez a hajgumi tök jó. :D Amíg nem láttam a hajadban voltak aggályaim, de iszonyat jól mutat. ;)

    A nyereményhez pedig gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Egyébként én attól féltem, hogy nem fogom tudni megoldani, hogy így benne legyen rendesen a hajam, de akaratlanul is belement, így megnyugodtam hamar :]

      Törlés
  2. nagyon jó a hajszíned!! :)) a gumi is jó!
    és gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hosszú hónapok próbálkozásának véletlen eredménye, de ezt akartam, és annyira magaménak érzem. :]

      Törlés
  3. Most hajnövesztő projektben vagyok, és nekem is tetszenek az ilyen hajgumik, tuti benevezek majd egyre. :)
    A frankenhez meg gratu. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy nem bántasz érte <3 :D
      Na szép, nem rég vágattad le :P
      amúgy nekem úgy tetszik még a kék meg a "rosegold" szín is. De hát majd egyszer.. :]

      Törlés
  4. Gratulálok a nyereményedhez szép színe van a lakknak!!
    A hajgumi nagyon elnyerte a tetszésemet de nem mernék rendelni ebayről, félnék, hogy nem jönne meg.:((
    De am. meg gyönyörű ő is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Szerintem ettől nem kell félni, mivel ha nem ér oda, akkor általában vagy újat küldenek vagy visszafizetik az árát.

      Törlés
  5. Nagyon tetszik mindkét termék *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még hogy fog tetszeni a lakk felkenve :P

      Törlés
  6. Mindegyik tetszik!
    Nem láttam még ilyen hajgumit, de jópofának tűnik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most nagyon tetszik, nem vagyok nagy hajgumizós, de ez is, meg van még egy szép hajgumim, az is volt nyáron a blogon, na az ilyenek ösztönöznek rá azért néha.. :P

      Törlés
  7. Nagyon szép az a hajgumi, igazán mutatós darab! :)
    Nekem is nagyon tetszik a hajszíned, mivel érted el?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A Kin Cosmetic hajfestékét használom, most így nem is tudom hirtelen, melyik, azt hiszem, 5.67-es, régen sötétebb volt, szóval sok idő volt, mire ezt a színt elértem, de nagyon nagyon imádom :]

      Törlés
  8. Én is hajnövesztek, de már nyár óta, tetszenek ezek a gumik, de nem szeretném olyan hosszúra, hogy így össze lehessen fogni.
    Gratula a lakkhoz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Na, mekkorára akarod? :P

      Törlés
    2. Nagyon maximum vállig érőre akarom, a fazonja még nem teljesen ért meg, de alakul. Amúgy a hosszú hajamat is csak nagyon ritkán fogtam össze. :D

      Törlés
    3. Én is csak néha, főleg nyáron, de ez legalább ösztönöz :D

      Törlés