2012. október 20., szombat

Kívánságlista VI. felvonás

Sziasztok!

Ismét eljött az idő a kívánságlista frissítéséhez, a LEGUTÓBBIT pont két hónapja tettem közzé. Leginkább az e-bay-es részt teljesítettem eddig, ezeket már láthattátok, illetve egy kontyfánk van még, amit várok, hogy ideérjen.

Van, amit még mindig szeretnék, de most épp nem aktuális, így először azokat írom, amik jobban kellenek vagy aktuálisabbak, és a többit a végére hagyom.

Valószínűleg, amik még idén meglesznek, azokat karácsonyra kérem, a többit meg próbálom úgy rendezni, hogy vagy magamnak megvenni idővel vagy szülinapra, névnapra azt kérni.

Jó sok lakkot néztem ki, ezekkel kezdeném a sort.

essence lakkok:
- Black Is Back:

Off To Miami:

Wanna Say Hello:

Grey To Be There:

Catrice lakkok:
- Genius In The Bottle:

- Steel My Heart:

- Steel My Soul:

Moyra 99-es lakk:

Miss Sporty Metal Flip lakkok:

Ha ez a 3 lakk kapható lenne nálunk is, akkor a Genius In The Bottle-ről lemondanék. :]

A DaVinci lakkról (EZ) hajlandó vagyok lemondani, mivel ha minden igaz, a születésnapomra kapok egy holografikus lakkot.


- Világítós lakk:

Még mindig szeretnék sötétben világítós lakkot, de sajna egyelőre nem nagyon találtam sehol.

Körömnyomda lemez:

Többet is szeretnék, de ez tetszik most legjobban, szóval a következő áldozat ő lesz szerintem. :]

Parfüm:

Bár van parfümöm most kettő, de ezt mindenképpen szeretném még magaménak tudni.

Catrice - Have You Seen Alice? szemhéjpúder:

Mióta csak megláttam, tudom, hogy kell, de mindig más volt fontosabb. Remélem hamarosan ő is a kis szobám lakójává válik.

essence - Cherry Blossom Girl négyes szemhéjpúder:

Először nagyon tetszett, aztán már nem is tudtam eldönteni, de a végeredmény, hogy tetszik. Ha sikerül elcsípnem leárazva, akkor szeretném. Ha nem, akkor így jártam. :]

Aden folyékony rúzs:

Legalább egyet szeretnék beszerezni belőle, mert olcsó és eddig szinte csak jó véleményeket olvastam róla, ha kipróbálom és beválik, akkor esetleg jöhetne majd még egy a későbbiekben.

essence kézkrém:

Egyet szeretnék mindenképp ezekből, ha tetszik az illatuk, mivel télen nagyon hamar kiszárad a kezem, és a tavalyival nagyon meg voltam elégedve.

Baviphat epres méregtelenítő maszk:

The Face Shop mitesszereltávolító maszk:

Erről a két termékről is csupa jót olvastam, és már régóta szeretném kipróbálni, de nem olcsó móka, így ha belefér a keretbe, őket is szeretném majd kipróbálni.

Argánolaj:

Kókuszolaj:

Ezeket szintén jó ideje szeretném kipróbálni, időről időre egyre jobban, remélem még jövőre sikerül is.

Ennyi lett volna a pipere cucc, a színes tusokról egyelőre lemondtam, mert ott az ezüst, és végül is megoldható szemhéjpúderrel és tusecsettel, így nem érzem annyira szükségesnek, maximum majd nyárra. :]

Ruhaneműk:
Párducos sál:

Már van két kicsi, de én ilyen nagyot szeretnék, de itthon max. karácsonyi vásárokban láttam (BP-n nyilván nem csak ott van..), igazán húzós áron. :S


Köntös:

Legalább ilyen hosszút szeretnék, lehetőleg bordóban vagy feketében. Van egy, amit még kb 13-14 évesen kaptam, és tök cuki, de egyrészt csak a térdemig ér, tehát mire leérek az emeletről a konyhába reggel, szétfagyok, másrészt cipzáros, és ez nagyon nem kényelmes így.

Felsők:


Ilyen egyszerű, egyszínű, normál és hosszított fazonú pólókat szeretnék, mert egyre kevesebb a hordható felsőm. :(
Illetve ami még jól jönne, egy pár hasonló, háromnegyedes ujjú felső.

Pulcsi:

Egy ilyennek pl rendkívüli módon örülnék, van is egy hasonlóm, de már eléggé kopottas szegény. :(

Nadrág:

A világosbarna/bézs nadrágra még mindig hajtok, se időm, se pénzem nem volt rá, illetve talán inkább tavaszra jobban illene.


Fazonra nem ilyet, de színre egy ilyen sötétkék nadrágot is szeretnék, ezt lehetőleg még ősszel.


Ballonkabát... Még mindig vágyálmom, de azt hiszem, ez is inkább tavaszra lenne jó, most nem is nagyon használtam a vékonyabb kabátkámat, így talán jobb is.

Cipő:

Egy ilyesmit szeretnék, bár az időjárásból kiindulva ez is inkább tavaszra marad, mivel már most szétfagy a lábam reggelente.. :D

És akkor hogy ki ne hagyjam, vannak dolgok, amiket imádok, de nem ettem/ittam vagy csak nagyon ritkán... Remélem, 1-1 darab ezekből is csurran-cseppen majd karácsony-szülinap környékén. :]

Oreos Milka:

Múlt héten megkóstoltuk, hát nekem ez valami álom, gyerekek.. :D

Oreo:

Sosem ettem, de már vagy 5 éve mániám, hogy egyszer muszáj megkóstolnom.. Sehol nem láttam még egyébként, ahol meg tudom, hogy kapni, sosem járok. Na majd most.

Dr. Pepper:

Aki ismer, annak nem kell magyarázni. Imádom. A kóláért sosem voltam oda, meg nem is nagyon szoktam üdítőzni sem, de néha egy Pepper belefér. :]

Összesen ennyi lenne az én "kis" (k*rvanagy) kívánságlistám. Bár nézőpont kérdése. Van akinek ez egy napi költőpénz, másnak egy évi. Nem mondom, hogy nincsenek ruháim, mert vannak. De amiket még nyár előtt vettem/kaptam, azok már lassan leesnek rólam, illetve van konkrétan olyan nadrágom, ami szó szerint leesik, és emiatt egyre kényelmetlenebbül érzem magam, hiába lenne csinos az adott ruha, ha olyan már rajtam, mint egy zsák.
A másik fele meg, hogy azért amit használunk, idővel ugye elkopik.
Ettől függetlenül, hogy ilyen sok mindent szeretnék, szerintem a realitás talaján maradtam, nyilván nm 2 nap alatt akarom mindezt megszerezni, mondjuk úgy, hogy márciusig szeretném nagy részüket magaménak.
Valamint, ha észrevettétek, mostanában nem igazán vásárolgattam "össze-vissza", leginkább pénz hiányában (neem, nyugi nem halok éhen még) illetve sokszor éreztem úgy, hogy csak az adott pillanatban lelkesednék, nem használnám ki a dolgokat, így inkább ott hagytam.
Viszont ezek olyan dolgok, amiket tényleg nagyon szeretnék, szóval remélem, minél hamarabb hozzájuk jutok. :]

Remélem azért akadt, aki legalább a képeket végignézte.. :D Aki meg még el is olvasta a szöveget, innen is hatalmas puszi a pofijára! :*

Ti miket szeretnétek mostanában venni?
Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kellemes hétvégét!

52 megjegyzés:

  1. Világítós lakk van a Born Prettynél, de mintha teszveszen is láttam volna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Parancsolj:
      http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=vil%E1g%EDt%F3+k%F6r%F6mlakk&obd=2

      Törlés
    2. Dejó, köszi, már ezer éve meg sem nyitottam a vaterát, eléggé tele lett a tudatom vele, páran nem nagyon akarták küldeni a terméket, én meg beleuntam, hogy könyörögni kellett, aztán a dátumról kiderült, hogy nem is akkor adták fel, amikor mondták, hanem sokkal később :(
      Bár gondolom e-bayen is biztos van :]

      Törlés
    3. Biztos ott is van, csak keresni kell

      Törlés
  2. Köntöst én is régóta szeretnék, de egyszerűen nem találok megfelelőt...
    Én most vettem párducmintás sálat a C&A-ban, igaz, az színes (az enyém kékeszöld, de volt még királykék, zöld, bordó, lila).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csakis a sima, "eredeti" párducminta jó :P
      Köntöst meg igazából egyelőre tippem sincs, hol lehet normálisat, szépet venni, jó árban :S

      Törlés
  3. Hmm...jó néhány lakkot én is kergetek...:D A feketét, a szürkéset, és a körömnyomda lemezt, meg egy kézkrémet én is be szeretnék szerezni! :)

    Nekem egy bejegyzésem van, és azon szoktam változtatni mindig, ha valamit megveszek letörlöm, ha valami megtetszik hozzá írom...erre mindig teszek minden vásárlós posztnál linket (bár mostanában nem mindig jön össze, ugyanis nem nagyon akarnak működni a linkek...mindegy).

    Én is keresek egy fekete-fehér párducos sálat már mióta, de itt csak olyat találok ami rózsaszín/kék/zöld stb...szóval sima fehér alapon feketét (vagy szürke alapon feketét) nem...:/ (ha mégis, annak meg olyan ára van, hogy annyiért nem kell)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig jól megúsztam, mert a közelebbi Rossmann felújítása alatt van, a másikig meg nem mászok el. :D
      A linkekkel szerencsére nincs gondom, de a képemet le akartam cserélni, letörölte, és amikor újat feltöltöttem, ott a beállításban mutatja, de sehol máshol :S

      Sálat én karácsonyi vásárban találtam tavaly, de kisebb is volt, mint amit akartam, és drága is.. Igen, tudom, minden drága már, de nem mindegy, mennyire, mert ott ugye általában nagyon túláraznak mindent :S

      Törlés
    2. Hű...én azt hittem, hogy csak az én Bloggerem szenved mostanában...:O
      Hát nem nyugtat meg, hogy másnak se működik rendesen, de legalább most már tudom, hogy nem én vagyok a béna (a múltkor az ütemezést nem engedte...kipróbáltam úgy, hogy 5 percre előre, azt kitette...aztán beállítottam másnapra, és azt meg már nem tette ki-.-)

      Amúgy jaja...Tudom...Bár vannak olyan boltok, ahol eleve brutális árak vannak...

      Törlés
    3. Nem-nem, nem tudom mitől, de ez a képes dolog is, meg Pancsinak minden hozzászólását spamnek jelöli... :S
      Az időzítés meg sok embernél nem jó sajna :(

      Törlés
    4. Komolyan spam-nek jelöli a hozzászólásaim?
      Pff

      Törlés
    5. Ezt most nem, de eddig az elmúlt kb 6-7-et igen :S

      Törlés
  4. Oreot én egyszer a müllerben vettem (bp, kökin. kaposváron nem láttam, pedig az sem egy kicsi müller...). szerintem nagyon finom volt, mini kiszerelés volt, az ára még simán belefér szerintem, persze nem mindennapos vásárláshoz.

    VálaszTörlés
  5. Oreo és Oreós Milka is van a Müllerben, sőt, Oreóból van a sima, van csokis töltelékes, meg van sima fehércsokis bevonattal és tejcsokissal is. És: akkora hős voltam, hogy egyiket sem vettem meg :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nem is tudtam, hogy ennyi féle van :O

      Törlés
  6. Én az elmúlt hónapokban annnyi Oreos Milkát ettem, hogy egyszerűen már rá sem birok nézni :D

    VálaszTörlés
  7. A szürke lakk nekem megvan. Most próbáltam ki, szép meg minden, de valahogy nem az igazi, bár anyukámnak is nagyon tetszik. Nem találtam ki, hogy megtartom-e. Még október vége előtt össze akarok dobni egy sale-es fület, de egyelőre ő még nem lesz rajta. Kap még egy esélyt.
    Az oreos Milka volt tavaly a kedvencem, imádom. Maga az oreo is nagyon fincsiiiii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az essence-es szürkére gondoltam (a catrice-ek képről nem jönnek le, milyenek, de az összes képükkel ez a bajom)

      Törlés
    2. Nekem nagyon tetszett így swatchok alapján, de nem kell nagyon aggódnom egyelőre, mert még nem lesz az enyém szerintem egy ideig... :D

      Törlés
    3. Nagyon szép amúgy tényleg, csak mondom elsőre nem is tudom... De egyelőre megtartom!

      Törlés
  8. A Cartice Genius in the bottle és az essence kézkrém nálam is kívánságlistás. :) Ugyanaz a cipő pedig megvan nekem, csak bézsben. :D
    Az oreo-t én is imádom, legjobb a fehér csokis. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na szép :]
      És szabad tudni, hol vetted? :]

      Törlés
  9. Az Oreos dolgok nagyon finomak,habár a csoki nekem jobban ízlett mint a keksz.de ízlések és pofonok. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, még az is van? Kész, egyszer be kell vásárolni belőlük :D

      Törlés
  10. Nagyon szépek a kiválasztott lakkok, és a 4-es szemhéjpúder (ha nem sikerül beszereznem a sleek respect palettát, akkor ő lesz az alternatíva). A csoki nagyon nyammmmm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem is néztem azt a palettát, hát kár volt :D :P
      Mondjuk én a 4-est maximum leárazva akarom megvenni majd , ha el tudom csípni:$

      Törlés
  11. Az Essence Black is back csudaszép, igazi fekete :) A Genius in the bottle pedig... tényleg nem bántam meg a beszerzését :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amiatt akarom én is, mert fogyóban is van a feketém, és sajna nem is túl tartós :(

      Törlés
  12. Köszi a puszit :D
    Köntöst én is szeretnék már rég óta, valami hasonló sötét színben (lila, szürke, bordó, fekete, valami ilyesmi). Volt régen, de az már szétment :(
    Amúgy jó kis lista, 70%-a jöhetne hozzám is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivi :D
      Amúgy nekem úgy tetszenek az ilyen kis szaténköntösök, csak számomra haszontalanok, mert nyárra jó az csak szerintem, úgy értem télre nem elég meleg, nyáron meg úgysem veszek fel köntöst :D

      Törlés
    2. Jaja, a szatén tetszik, van is egy, de semmire nem jó. Pontosabban csak gyönyörködni.
      Frottírt szeretnék :)

      Törlés
    3. Hát, arra inkább nézegetek akkor egy képet neten XD

      Törlés
  13. Én mostanában vettem meg az off to miamit, és imádom! Oreot meg Németben láttam egy autópályás étteremben, de gondolom odáig nem mennél el érte... XD :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk nem túl őszi szín :P
      Hát, addig biztosan nem :D

      Törlés
  14. Na akkor még egy spam :-)
    A körömlakkok nekem is tetszenek (Essence mind, Genius in the bottle, Miss Sporty lakkok) de egyelőre körömlakkstop van, úgyhogy majd csak később.
    Körömnyomdám szerintem nekem most az összes megvan az Essencetől, amit Te szeretnél, abból a teljes körmös minta a kedvencem :-)
    Köntösöm nekem egy szuperszínes vastag van, imádom (és még mindig abban üldögélek, éljen a vasárnap és a hosszú hétvége :-)
    Párducmintás sálat én az Ebayen nézegettem, de végül nem mertem megrendelni. Lehet mégis megpróbálom, bár már majdnem tél lesz, mire ideér.
    Olyan világosbarna ballonkabátom van egy, még a Tescoban vettem - nagyon szeretem, de egyszer szeretnék majd egy szűkebb szabásút is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanában kb semmit nem vettem (már a "létszükségletes" dolgokon kívül) csak egy fehér lakkot pénteken, de az is nagyon kellett már.. :$
      Én is néztem e-bayen sálat, de nem tudom, úgy félek, hogy azt hiszem, akkora nagy, mint amit akarok és mégsem akkora lesz :D

      Törlés
  15. Most rendeltem bayen párducos sálat, vagy egy hete, már nemrég jött egy másik is. :)
    Ha érdekelne, itt a link:
    http://www.ebay.com/itm/110960290410?var=410141604046&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekel hát :P
      És ez mennyire nagy? Olyan mint a képen? :$

      Törlés
  16. nekem van világítós körömlakkom. nagyon nagyon imádom. mióta megvan, az összes körmömhöz azt használom fedőlakknak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azt el is hiszem, hogy imádod .]

      Törlés
  17. Nagyon jó kívánságok remélem be is teljesülnek majd! :D Nem olvastam a komikat, lehet már javasolták, hpgy nézz be dorkához http://otthonka.blogspot.hu/ van egy tök jó oreo receptje. A csokit én is imádom, általában a pennyben csapok le rá amikor csak 180 ft. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is remélem, illetve a tegnapi nappal egy holografikus lakkal lettem gazdagabb, illetve leszek, ha ideér :$

      Törlés
    2. szuper! alig várom h lássam! Jajj kétszer tette ki :S

      Törlés
    3. Hát még én :]
      Remélem, azért pénteken ideér :P

      Törlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Ócó, kici, kínai, de állítólag világít! :)
    http://href.hu/x/ip5i

    Van itt egy sál is, nem tudom mennyit szánsz rá :)
    http://href.hu/x/ip5k

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó, ebből átlátszó nincs? :(
      a sállal csak az a baj, ennyit még áldoznék is rá, de vastagabbat szeretnék, mert egy ilyen vékonyabb már van kisebbe, de mindig behúzom a cipzárral :S

      Törlés
    2. Te tudod mit szeretnél, csak gondoltam keresek neked, ha már úgyis az ebayt bújom minden este :)

      Törlés
    3. Köszi, azért aranyos vagy :]

      Törlés