2012. október 14., vasárnap

Hülye dolgok II.

Sziasztok!

Az első rész sikere után, most itt a második rész, de ezek inkább olyan dolgok, amit én csinálok, és esetleg másnak (is) bosszantó/zavaró lehet, vagy szimplán hülyének néznek.

- Rögtön az első ilyen, ha hazaérek, és itthon van a cica, idiótán nyávogok neki, ő visszanyávog, én is neki, és ez így megy, míg valamelyikünk meg nem unja. Cigizés közben dettó, ha rám nyávog, én vissza. :D

- Egyéb cuki kisállatok láttán pedig vissza tudok menni egy 4éves szintjére, és elolvadok, aztán ha élőben látom, megsimogatom ha lehet (állatkertben ugye nyilván nem lehet csomót), amit meg nem lehet, közlöm, hogy jajj de megsimizném. (Vörös pandánál ez napi szinten megy.. :D)

- Nem bírom elviselni, ha csak kicsit is lepattogott a körömlakk a körmömön, egész nap zavar, és nézegetem, párnalenyomatnál ugyanez.

- Mivel a frufrum mindkét oldalán forgó van, szeret gyakran szétugrani. Én ezt nem szeretem, ezért napjában 80× igazgatom a helyére... (Nem, nem marad úgy akkor sem sokáig.. :D)

- Folyamatosan törökülésben ülök (most is..), pedig nem jó, próbálok leszokni róla, ha észreveszem, akkor le is teszem a lábam, de ha mást nem, kajálni szerintem életem végéig törökülésben fogok.

- Nem bírom elviselni, ha a zokni belsejében a varrásnál bütyök van. Konkrétan olyannyira, hogy ovis koromban mindig rám adták a zoknit, én meg levettem, mire egyszer nagy hiszti közepette megértették, hogy az a nyomorom, hogy böki a lábamat az a kis bütyök. Ki érti ezt, mi? :D

- Általában nem eszem más húst, csak csirkemellet (nagy ritkán combot is), viszont a szalámit megeszem. (de a nem csirke vagy pulykasonkát nem)

- Nem bírom elviselni, ha szorít a nadrág, de annyira, hogy általában inkább eggyel nagyobbat veszek, mint ami pont jó. Ne kérdezzétek miért. (ezen kívül még a félcsípő és a csípőnadrágokon kívül mást nem bírok elviselni magamon)

- Ha elkezdek egy filmet vagy sorozatot, nem tévében, hanem így magamtól nézni, nem bírom nem végignézni. (ez alól kivétel a Fehér zaj című film, amit 4× kezdtem el nézni, de minden alkalommal bealudtam)

- Nem tudok cigizni és kávézni egyszerre, de kávé után sem tudok cigizni legalább fél óráig.

- Elalvás előtt általában percekig helyezkedek, forgolódok, és a legnagyobb nyomorom mindig az, hogy hova, hogyan tegyem  kezeimet. Nyugtassatok meg, hogy más is szenved ettől.. :D

- Általában a fél életem magammal hurcolom mindenhová, erről már volt szó, nem tehetek róla, megszoktam, és nem érzem jól magam, ha nincs nálam minden, ami kellhet.

- Ez furcsa lehet, de nem igazán szeretek telefonálni hosszabb távon, úgy értem, pár percekkel nincs gondom, de azért fél órán keresztül nem szeretek telefonon csacsogni.

- Utálok körmöt reszelni. Libabőrös leszek tőle mindig, zavar a hangja, meg maga az érzés is, és általában inkább levágom őket csipesszel és csak igazításként reszelek rajtuk kicsit.

- Imádom a sajtot. Meg a tésztát. A kettőt együtt meg pláne. Szinte bármi nem édes dologhoz tudok sajtot enni.

- Utálom, amikor valaki azt hiszi gondolatolvasó vagyok. Mert nem, nem vagyok az, ezért ha kihagyja valaki az alanyt a mondatból, és rá merek kérdezni, aztán hülyének néz, akkor nagyon csúnyán tudok nézni..

- Takarítás.. Nem a kedvencem, de muszáj megcsinálni, viszont a kis pici szobámat képes vagyok egész nap takarítani, mert közben netezgetek, kávézok, ide-oda mászkálok, és elmegy íz egész nap szinte.

Hát, most így hirtelen ennyi jutott eszembe, hogy mi lehet idegesítő bennem, és soknak tűnik, de azért tudok ezekkel élni, és eddig nagyon nem zavart még senkit, remélem nem is fognak.. :]

Nektek milyen hülye szokásaitok vannak?
Köszönöm a figyelmet, szép napot Nektek!

30 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. De nem értem mért, egyébként.. Utána meg fáj a térdem.. :D

      Törlés
  2. ó, nekem is van elég sok hülyeségem, valamiben hasonlítunk is :D például én is utálom ha baj van a körmeimmel és én is nézegetem. nem tudom miért hiszem hogy attól jobb lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaa és én is nyávogok a macskának XD mekkorát nevettem azon :D

      Törlés
    2. Nem lesz jobb, sőt, amit amúgy nem vennének észre, így észreveszik.. :D

      Törlés
  3. :DD én is szoktam beszélgetni a macskával :D Meg ez a rendrakásos dolog is.. mindig eszembe jut valami közben és az mindig érdekesebb és fontosabb :P Egyébként ezek a dolgok nem is vészesek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor kicsit megnyugodtam, hogy nem vagyok elviselhetetlen.. :D
      A rendrakásnál meg kicsit olyan, mint régen a tanulásnál, hogy még egy légy is érdekesebb a könyvnél :D

      Törlés
  4. A köröm reszelős dettó. :D Én nem is reszelem, mert a hideg futkos a hátamon tőle. A lenyomat nézegetés szintén. Plusz a macskásnál nekem annyival, hogy ha meglátok egyet, vkonyka hangot megszólalok, hogy "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaj....CICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" A barátom ezt cica radarnak hívja, mert bejelzek minden macskára. :D Utána jöhet a de édes, cuki, simizném, nyávogás, ciccegés, meg amit el tudtok képzelni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, én minden kisállattal így vagyok, de a vöröspandával, a sivatagirókával és a kisegerekkel nagyon.. :D

      Törlés
  5. Bizonyos időközönként a fülbevalóim hátán lévő pöcköt megigazgatom...Tudom, hogy nem fog leesni, de mégis...Ezenkívül a golyózáras piercingemet (ami még véletlen se tudna kiesni, mert rászorítottam a két szárat) is rendszeresen megpiszkálom, hogy meg van-e még...Ezen kívűl mániám, hogy a hajam takarja a fülemet, és ezért folyton piszkálom azt is...Viszont más nem érhet se az arcomhoz, se a hajamhoz...ha mégis megpróbálja valaki, elhúzódok, vagy ha haver/barátnő/barát az illető, akkor a kezére csapok...
    Amíg volt kutyánk neki, de mióta elpusztult a szomszéd kutyáinak mindig köszönök, és megdicsérem őket valamiért...Pl, hogy milyen szép a bundájuk, vagy milyen jó, hogy nem ugatnak meg...
    Ha a lakkozásban egy kis hiba van (lepattogzás/buborék/valaminek a nyoma), minél hamarabb korrigálni próbálom...
    A telefonom nélkül még a wc-ig se megyek (pedig az itt van a szobámmal szemben).
    Ja és én is mindig a fél szobát magammal hordom...Nem szeretem, ha valami nincs nálam, amire szükségem van...

    Szóval nyugi, nem csak neked vannak fura szokásaid, és a listát elnézve azért van pár, amit én is csinálok...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meg szoktam igazgatni, meg a piercinget is. :P
      A hajas téma dettó, ha nincs összekötve (általában nincs :D), páromon kívül én sem hagyom másnak, hogy hozzáérjen a hajamhoz, de még a fodrásznál is inkább kifésülöm én, meg van, hogy kolléganő levágja, én meg inkább megszárítom magamnak.. :D
      A kutyákkal viszont nem agyon vagyok jóban, félek is tőlük, meg itt az utcában, ahogy jövök haza, minden alkalommal agyon ugatnak, így max annyit mondok, hogy "ahjj, kussolj!" :D

      Törlés
    2. A piercingemet szoktam én is babrálni, pedig tudom, hogy nem hagyhatom el...xD

      Törlés
  6. Maszattal mi is jókat beszélgetünk, körömlakkhiba miatt volt, hogy elmásztam a DM-be ebédszünetben lemosóért, mert inkább leszedtem, mint hogy azt nézzem egész munkaidő alatt. Az elalvás előtti igazgatáson meg jót mosolyogtam :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az sem gyenge :D
      Hát hiába, van, hogy nem tudok mit kezdeni magammal alváskor, ez mondjuk akkor jó, amikor nem egyedül alszom, és a 28. megfordulás után közlik, hogy most már helyezkedjek el és reggelig maradjak úgy.. :P

      Törlés
  7. Én is mindig törökülésben vagyok. :D Szívem szerint ha étteremben eszünk is felpakolnám a lábaim. :D Otthon meg is teszem... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanez.. Barátom szülei mindig kiröhögnek miatta :D
      Ha meg a törökülés kivitelezhetetlen, legalább azegyik lábam legyen alattam.. :D

      Törlés
  8. én is mindig feltett lábbal eszek, és engem is zavar ha lepattogott a körmömről a lakk. Plusz én nem macskákkal, hanem a kutyánkkal szoktam beszélgetni. Husky és sokszor "hisztizik" (pl ha már 1 percre nem figyelsz rá, míg kint vagy, rögtön elkezd "hisztizni" :DD) De olyan aranyos, mindig válaszol. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ő aranyos lehet, meg a Huskykra még azt is mondom, hogy szépek, de azért tuti Tőle is félnék.. :S

      Törlés
  9. Ezek nagyon tetszettek! :)) Ha cuki állatot látok én is ovis szintre tudok süllyedni, detto csak feltett lábbal tudok ülni kajálás közben, vagy a gép előtt és engem is a hideg rá a körömreszeléstől! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem pedig, hogy ez a körömreszelős téma kevés embernél van, de ahogy nézem, nem :D

      Törlés
  10. A töröküléses dolog nálam is megvolt hosszú évekig, mára ahogy jött, úgy elmúlt, érdekes :D.
    Telefonálni én is nagyon utálok, sőt, ha valaki ismeretlen számról hív, vagy rejtettről, azt egyszerűen nem akaródzik felvenni, olyankor meg tudnék halni, hogy miért nem hagynak békén, miért hívogatnak.
    Aztááán igyekszem folyamatosan legalább valamennyire magassarkúban járni, kompenzálván az alacsonyságomat, na akkor is kiborulok, ha valahol le kell vennem, és hobbit leszek megint :D.
    A körömlakkos nálam is megvolt, azért volt 5 évig műkörmöm, mert az legalább 3 hétig ugyan olyan volt.
    És borzalmas kevert nyelven beszélek (angol, német, spanyol, olasz ebből pedig csak angolul tudok rendesen, a többiből rám ragadnak a kifejezések ) ráadásul hadarok is ha nagyon sztoriban vagyok, szóval ha ezt valami idegen meghallja, kb ufónak néz :D.
    Nem bírom, ha hozzám érnek idegenek, egyszerűen a hideg kiráz, a nem idegenektől is idő, amíg megszokom, ha az aurámban vannak.
    Szóóval van itt "hülyedolog" bőven :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, bár elmúlna, de szerintem ez sosem fog..
      Ez a magassarkús téma meg tök furi, ugye még nem láttalak élőben, és ne kérdezd mért, de én mindig abban a hitben éltem, hogy vagy 170 centi vagy :D
      (Persze ettől nem lettél most más a szememben.. :D)
      Az idegenes meg... UTÁLOM amikor pl. anyu 30 évvel ezelőtti ismerőse idióta hangon hogy "Te vagy az Erzsikének a kis picilánya??? hadd adjak két puszit" és egyrészt nem, nem a kis picilánya, másrészt meg hagyjálbékén.. :D Ezt egyébként volt hogy említettem is anyukámnak, hogy ha tudja, hogy valaki ilyen, valahogy jelezzen, hogy meneküljek.

      Törlés
  11. Én csak simán felhúzom magam alá a lábam legtöbbször, ha gépnél ülök, ha itt vannak szüleim, anyukám mindig szól, hogy ne úgy üljek már, de hát :D
    Én konkrétan megtanultam macskául :D szóval nekem ez nem fura szokás :D
    Cuki kisállatoknál (de főleg macskaféléknél) ovis szintre lesüllyedek és hát megy a vinnyogós hangon való gügyögés :D néha elgondolkodok, hogy nagyon gáz-e az, hogy a kisállatok sztem cukibbak, mint a kisbabák :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem gáz, bár sokan kiakadnak rám emiatt, főleg az idősebbek.. Meg ez, hogy "és ki fog rólad gondoskodni idős korodban?" ... Mért, van rá garancia, hogy a gyerek fog gondoskodni a szüleiről?!..

      Törlés
    2. De amúgy én végülis szeretnék gyereket, remélem akkor már cukibbnak fogom gondolni őket :D Bár magamról el nem tudom képzelni, hogy legalább 2 évig (ugye amíg nem csinál semmit egy gyerek :D) mit fogok csinálni vele, pláne ha bömböl..:D

      Törlés
    3. Na ez az, nem vághatod a falhoz, de még csak ott sem hagyhatod.. :D
      Jajj de gonosz vagyok, de ez a lényege na, hogy 0-24-es feladat.

      Törlés
  12. Na én ezt a posztot meg fogom mutatni a páromnak, mert ő nem érti hogy birok mindig törökülésbe ülni, jelzem ő nem is tud :D
    És ha máshol vagyok akkor legalább az egyik lábamra ráülök, nem bírok rendesen ülni és látom nagyon nem vagyok ezzel egyedül.
    Körömnézegetés detto, sajtot én is imádom, de én a tejfölt eszem mindenhez, én csak csirkét eszek, de nem csak mellet, persze az a kedvenc :) Telefonbeszélgetéseket próbálom gyorsra fogni, ha valaki nagyon mondja akkor a szememet forgatom körbe-körbe, meg tátogok, hogy "bla-bla" :P
    A takarítás nálam is ilyen jövök-megyek, kicsit takarítok, kicsit netezek, kicsit körmöt reszelek, meg egyebek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh ,a pasik ezt nem érthetik.. :D
      Amúgy én megeszem a párizsit, de ne merjen senki beszélni róla, hogy mi merre meddig.. és ami még jobb.. a velős pirítóssal ugyanez a helyzet.. Imádom, és tudom mi a neve és tudom miből van de az elmúlt 15 évben nem beszélhetett erről soha senki nekem, és anyukám is kitilt a konyhából, mert tudja, hogy nem enném meg.. :D

      Törlés
  13. Na erről az jutott eszembe, hogy van nekünk egy kecskénk, akinek született 2 kis gidája, akik le lettek vágva :(, na nem sokan ettek belőle, inkább apukám, meg a nagyszüleim, meg az egyik húgom, viszont ő nem tud róla :/ egyszer egy töltött káposzta a gida húsából készült, ha tudta volna nem ette volna és azóta se tudja szegénykém :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez viszont részemről a legnagyobb köcsögség, ha nem mondják meg... Mert o, hogy "ha nem tudnád, azt mondanád finom" de hadd döntsem el én, hogy egyáltalán meg akarom e kóstolni, úgy, hogy tudom mi az.

      Törlés