2012. október 7., vasárnap

Halloween Nail Challenge - Spiderweb

Sziasztok!

Újabb Halloween-i körmök, ezúttal a "spiderweb", vagyis a pókháló a téma.
Én már nagyon vártam, és őszintén szólva egészen tetszik a sajátom. Ilyen lett:




Egyesével:





Szerintem nagyon egyszerű, és mégis mutatós. Igaz, kicsit pepecselősen csináltam, pontozótűvel, de jól elszórakoztam vele, illetve mivel így nem lett teljesen szabályos (mármint hogy nem egyforma vékony vonalak), kicsit mintha még jobban is hasonlítana az igazi pókhálókra.

Ezeket használtam hozzá:

Illetve a hüvelykujjamra került még egy pink kövecske a pók fejeként.
Hát, ez lett volna az én pókhálós manikűröm, remélem, tetszett Nektek. Szeretitek a pókokat? Vagy féltek tőlük? Én elnézegetem őket, a picik nem is zavarnak, a nagyobbakat általában kiteszem az udvarra, de a kaszás pókoktól irtózom, nem félek tőlük csak undorodom, így azokat általában elintézem. :(

Köszönöm a figyelmet, további kellemes hétvégét!

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Én mérettől és fajtól függetlenül irtózom tőlük és halállal is lakolnak, ha az utamba kerülnek... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én a piciket bírom, meg nem is zavar, ha mászkál rajtam, de azért a nagyobbakat nem nagyon hagyom, hogy megmásszon :D

      Törlés
  2. Nagyon ötletes kis halloween-i köröm... :) tetszik...
    amúgy én se félek a pókoktól, csak marhára zavar, ha valahol feltűnően rontja a képet, na akkor én is elintézem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Itt nyáron szoktak ilyen elég nagy pókok lenni, kint az udvaron, de egyszer este, mikor mentem volna lefeküdni, egy ott volt a szobába. Először csak kint maradtam, becsuktam az ajtót, de hát ugye ezzel nem oldottam meg a gondot.. Így nagy nehezen leütöttem, de rohadtul féltem, nehogy mellé menjen és elfusson :D

      Törlés
  3. WoW ez tiszta jó!!! Nagyon tetsziik! :D
    Én szeretem őket, sokáig tartani is akartam, de drága lett volna maga a jószág is, meg az eltartás, kiegészítők hozzá, és anya amúgy is megígérte, hogyha egyszer meglátja kidobja...:( Utálja őket...szóval nem kísérletezgettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Egyik ismerősömnek volt tarantulája, nagyon szép, de megfogni sosem mertem így nagyobb koromba, pedig előtte voltam csomószor hüllőházban, és ott megsimogattam. Én egeret vagy valami kis rágcsit szeretnék megint, de félek, mikor kellőképp a szívemhez nőtt, meghalna.. (eddig mindig ez volt :()

      Törlés
  4. Szuper lett! :) Én gyűlölöm őket :( Gyerekkori traumát okozott, mikor egy (ha jól tudom) zugpók beszőtte a játékaimnál található sarkot...gondolhatod. :D Na meg ott van az is hogy rengeteget mászkáltunk a susnyásban, és csak később jöttünk rá, hogy mennyi darázspók van benne. Ja és a farkaspókokról meg már nem is beszélnék...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Váá basszus, nem tudtam az mi, rákerestem, na az ilyenek nekem is maradandó lelki sérülést okoznának... :S
      Darázspókot meg farkaspókot még sose láttam szerintem, de gondolom ezek azért nem ilyen kis cukik élőben és papuccsal nem nagyon lehet kiiktatni őket.. :S :D

      Törlés
    2. Hát nem sajnos :D Elég szívósak, némelyik vígan futkorászott azután is, hogy köveket zúdítottunk rá :D (hú ez így kegyetlenül hangzik, de hát csúnyák, gonoszak és rengeteg van belőlük)

      Törlés
    3. Basszus, ki fogsz röhögni, ilyen b*zi pókokról álmodtam :S :D

      Törlés