2012. október 31., szerda

Halloween Nail Challenge - END

Sziasztok!

Először is, te jó ég, máris vége. :(
Nagyon szerettem ezt a kis kihívást, és szerencsére tudtam tartani (a Candycorn kivételével) és lelkesen pingáltam a körmeimet.
Volt, amit nagyon vártam, és volt, amit azért kevésbé, volt, amire azonnal tudtam, mit csinálok, olyan is, amire nem, aztán utólag jöttek az ötletek, illetve volt olyan is, amiben jó volt az elképzelés, de kevésbé jó a kivitelezés.

A mai nap az utolsó, ami a kedvencünk újracsinálása az eddigiek közül vagy egy tetszőleges Halloween manikűr. Én ezt most úgy oldottam meg, hogy befogtam egy margarétát, amin az összes megadott téma helyet kapott, remélem így is ér a dolog. Nem a lustaság vitt rá, hanem nem is bírtam dönteni, meg volt, ami utólag jutott eszembe, és ezen megvalósíthattam. :]

Az eddigi munkáimat IDE kattintva tekinthetitek meg.

A képek sorban lesznek, ahogyan a kihívás szerint megy (a margarétán alapból nem úgy van), az első kép a természetes fénynél, a második a vakuval készült.
A piros pacáért pedig bocsánat, de kipróbáltam a véreshez a szívószálas technikát, és hát nem könnyű lemosni a maradékot.. :]






1. Pumpkin - Tök:


2. Blood - Vér:


3. Spiderweb - Pókháló:


4. Candycorn:


5. Tombstone - Sírkő:


6. Bat - Denevér:


7. Spider - Pók:


8. Ghost - Szellem:


9. Mummy - Múmia:


10. Halloween Character - Halloween Szereplő:


Nem tudom, mennyire felismerhető, a bal oldali Drakula akart lenni, de jobban hasonlít egy pattanásos, rendezetlen szemöldökű emo-hoz... :D

Nem vagyok minddel maradéktalanul elégedett, de azt hiszem, úgy összességében nem lettek rosszak.

Nektek melyik a kedvencetek innen, és melyik volt a kedvenc a kihívás során? Aki csinálta, melyiket szerette legjobban a sajátjai közül?

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

22 megjegyzés:

  1. Nekem a Dracula a pókos,a múmia és a szellemes tetszik a legjobban!!És persze a véres.
    Amit ki is szeretnék próbálni:)
    csak nem tudom még mikor.
    Nem is pattanásos, és emos a Draculád!!
    Nekem tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy, de a "vércseppek" nem lettek a legjobbak :D

      Törlés
  2. Jópofák. :)
    Ügyi vagy. :)
    Gondolom nem volt egyszerű dolgod a mintákkal.

    Amik tettszenek: Múmia, szellem, pók, denevér,tök.
    De leginkább a szellem, múmia,tök a kedvencem. :)
    Habár meg kell mondjam én nem szeretem halloweent,de így körmökön aranyosak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, annyira nem volt nehéz, mióta megvannak a pontozók, sokkal "könnyebb" az élet :D

      Törlés
  3. nekem a véres és a múmia tetszik a legjobban! :)
    gratula hozzájuk! :)

    VálaszTörlés
  4. Tök ügyes vagy! A szellemesek nagyon cukik! :D

    VálaszTörlés
  5. A véres nagyon jól sikerült! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, úgy tetszik nekem is ez a technika, csak elég macerás lemosni a köröm körül, na meg eszi is a lakkot :(

      Törlés
  6. Jó lett mind, a múmiák nagyon cukik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, így könnyű megcsinálni, de a saját kezemen már nehezebb téma lenne :P

      Törlés
  7. awesome nail art wheel, lovely recap :D

    VálaszTörlés
  8. jók lettek, a legjobban a tökök tetszenek. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett! És le a kalappal, hogy újra megfestetted az összeset, nem semmi munka lehetett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Igazándiból annyira nem volt sok idő, csak ott rontottam el, hogy sorban akartam elkezdeni, de nem úgy jött össze végül :D

      Törlés
  10. A tökös és a denevéres tetszett a legjobban:D

    VálaszTörlés
  11. Szerintem teljesen felismerhető, hogy Dracula. :D Nagyon jók lettek! :)
    Örülök, hogy te is részt vettél a kihívásban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, enyém a megtiszteltetés, hogy bevettetek a csapatba :]

      Törlés