2012. október 16., kedd

Halloween Nail Challenge - Bat

Sziasztok!

Na, ezt a témát nagyon vártam. Szeretem a denevéreket, van is egy plüss denevérem, Joe, aki eddig  barátomnál tanyázott, de végül hazaszállt, meg fülbevaló, nyaklánc. Kiskoromban egy ideig nagyon paráztam tőlük, mivel beleszállt egy a hajamba, de végül rájöttem, hogy nem bántanak, és azóta is mindig csodálom őket nyáron, nagyon sok röpköd a háznál, van, hogy egész közel jönnek.

De a körmeimre varázsolni őket? Hát, azt hittem nehéz lesz. De nem volt. :]

Pontozótűvel csináltam, a kisujjamra viszont nem egy denevér került, csak a szárnya.


Természetes fényben:


Vakuval:

Egyesével:





Joe-nak tetszett :]
Nyaklánc és fülbevaló:

Amiket használtam:

Összességében véve nekem tetszik, tök aranyosak.
A következő téma viszont annyiból lesz nehezebb dió, hogy azt a jobb kezemre csináltam. Tehát bal kézzel.. :]

Remélem, Nektek is tetszenek a kis denevéreim. Ti szeretitek őket?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

24 megjegyzés:

  1. De jó ez a denevér körmi!!Ügyes vagy4!Én nem tudnék ilyen szépet:)
    Halloweenre most én is rákattantam, pedig az előtt utáltam.
    Tetszik a denevér nyakláncod és fülbevaló is!
    Hol vetted?

    További szép napot neked!
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a láncot és a fülbevalót még tavaly év elején kaptam szülinapomra egy barátnőmtől :]

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!
    Feladtad a leckét :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi még egyszer :D
      De azért köszönöm a dicséretet meg a segítséget is! :*

      Törlés
  3. Egy nappal elsietted a postot. :D
    Amúgy jó lett. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár nem egy nappal, egy egész héttel előbbre állítottam, aztán átállítottam holnapra, de most már ezt is tudom, ha kikerül a poszt, nem elég átidősíteni, piszkozatba kell rakni, és utána átidőzíteni... :D

      Törlés
  4. De cukik lettek :) Én is kedvelem a denevéreket, olyan kis aranyosak. Mikor még kertes családi házban laktunk város szélén, voltak denevéreink, mármint ott laktak a pince lejáratánál :):) este meg röpködtek, egyiknek Árpika volt a neve :D:D bár egyszerre mindig csak 1-2 volt max. meg aztán volt, hogy megtaláltuk szegényt, elpusztult :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Jajj, attól tuti ki lettem volna akadva :(
      Nagyon nem bírom a halott állatkákat :(
      Múlt hétvégén volt egy döglött béka, valaki odacsukta a kinti ajtóhoz, nézem, jajj kisállat... nézem, jajj piros. Az vér.. Hát nem néztem meg közelről :DD

      Törlés
    2. jajj szegény breki :S
      hát én se nagyon bírom, de temettünk már el macskát meg sünit útról meg sínről, szeretetszolgálat voltunk barátnőmmel :D vagy inkább temetkezési vállalkozók :D

      Törlés
    3. Óóó :( Én nem bírnám :(

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszi, ezt még viseltem volna utcára is :P

      Törlés
  6. Jaj, nagyon édes lett :D mondd meg Joe-nak, hogy nagyon jóképű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a nevében is :D
      Egyébként tök jól lehet "reptetni" :D

      Törlés
    2. a képen is látszik, milyen nagy szárnyai vannak :)

      Törlés
    3. Bezony, és még csapkodni is tudok vele, ha fogom egy kézben :D

      Törlés
  7. Ez aztán iszonyat jó lett! Brutál jól néz ki! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy köszi :]
      Úgy sajnáltam lemosni, ritka, hogy ennyire tetszik a saját munkám, de erre tényleg azt mondtam, hogy tök jó :D

      Törlés