2012. október 19., péntek

Halloween Nail Challenge - Spider

Sziasztok!

A mostani téma spider, vagyis pók. Nos, ezt a jobb kezemre készítettem el, tehát bal kézzel, így alapból izgibb volt, de két olyan lakkot választottam, amik így együtt eléggé "szikráztak" a napfényben... Emellett bal kézzel bénán is fényképezek, élőben jobban tetszett a dolog, de nem panaszkodom, fogadjátok szeretettel.


Természetes fényben:


Vakuval:

Egyesével:





Amiket használtam:

Nagyon sajnálom, hogy nem látszanak annyira a képeken a kis pókok, mint élőben, de lámpafénynél még ennyi sem látszott belőle. Viszont ahhoz képest, hogy a bal kezemmel csináltam, szerintem egész tűrhető lett.
Egyébként a gyűrűsujjamon egy pókháló maradéka, a mutatón pedig egy szála annak látható, amin a pókocska leereszkedik.
Kerestem a kis műpókom, de sajna nem lett meg, így most nem volt extra "vendégem" a fotózásnál.

Remélem, azért tetszik Nektek. Hogy álltok a pókokkal?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Very cute! I love silver and black together :]

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Akkor ezek szerinte bal kézzel sem vagyok annyira vészes :P

      Törlés
  3. Extra vendég :D Ez jó :DDD
    Szerintem tök jó, pláne, hogy inverzek. cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ja, mert ne mindig csak a csontik legyenek, de pók meg nincs most :(

      Törlés
  4. Még mindig utálom őket, de jó lett manid, pláen, hogy balkézzel csináltad :)
    "Kerestem a kis műpókom" :D Nekem is volt amúgy egy, ilyen 50Ft-os kis masinából még nagyon-nagyon régen, ijesztgettem vele a családot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, nekem egy átlátszós zöld (szóval érted, mint a sörösüveg, hogy zöld, de átlátszik :D) pattogós labdában volt és amikor leeresztett, apukám szétvágta és kivette belőle a pókot. Aztán én is mindig kiraktam valahová, és jól eljátszotta, hogy jajjde megijedt. :D Persze ez még régen volt (kéthete :D - neem, tényleg régen :P), azóta én csinálok ilyen jajj de megijedéseket az unokahúgomnak.. :D

      Törlés