2012. október 1., hétfő

Halloween Nail Challenge - Pumpkin

Sziasztok!

Bár a Halloweent imádom, és a körmös kihívást is vártam, rögtön az első téma volt az egyik olyan, amit magamtól nem próbálnék megvalósítani, és ez nem más, mint a tök. De hát azért csak erőt vettem magamon, és megcsináltam, de nem vagyok azért maradéktalanul elégedett..

Nézzétek el, nem mostam le a "felesleget", mert utána az egészet lemostam.

Az én első, tökös manikűröm ilyen lett:





Egyesével:






És amiket használtam:


Direkt nem tettem rá fedőlakkot, illetve sajna eléggé besűrűsödött az alapszín, de remélem, azért így is tetszik Nektek. :]

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek kellemes napot!

31 megjegyzés:

  1. tetszik! szerintem kifejezetten az a "cukitök" fajta :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Ja és igen, Betti kérdezte, mért pont a kisujjam lett csíkos.. Nem fért rá ki a tökfej minta, és hát ugye az úgyis "csíkos" .. :D

      Törlés
    2. Jaja, a te tökeid is vidámak. :D

      Törlés
  2. Mindent összevetve cukikák lettek a tökpofák :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de cukik :D Az enyém estére jön :)

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak lettek :) Én nem vettem szigorúan a tök-témát, csak két ujjamra került sütőtök

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. körmömre...nem ujjamra :) :P

      Törlés
    2. Hát, az ujjadon is megnézném azért.. :D

      Törlés
  5. Aranyos, jópofa, tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem nem lett rossz. xDD A frankenstein-tök hibridet szeretem a legjobban. xDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt szerettem legkevésbé, mert nem így akartam.. :D De azért Neked köszi :]

      Törlés