2012. október 25., csütörtök

Halloween Nail Challenge - Mummy

Sziasztok!

Na ez az a téma, amihez eleinte semmi ötletem nem volt, aztán meg egyszerre túl sok, két próbálkozásom is volt, az elsőről csak egy vakus kép született, és mivel nem voltam megelégedve vele, újra elkészítettem.

Az első próbálkozás:

És a második nekifutás:


Természetes fénynél:

Vakuval:

Egyesével:





Amiket használtam:

Igazából egyáltalán nem vagyok elégedett, de ennél jobb ötletem nem volt a múmiák elkészítésére.

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

24 megjegyzés:

  1. mindkettő jó lett,de nekem az 1. a nyerő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Az olyan kis "elegánsabb" :D

      Törlés
  2. Tetszik :) Jó, hogy ilyen kis egyediek a múmiáid :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, ha akartam sem tudtam volna ugyanolyanra.. :D

      Törlés
  3. Nekem is az első tetszik jobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Menne a kék felsődhöz :P (mármint ami itt a képen van :] )

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nekem is az tetszene, ha szebb lenne :P

      Törlés
  5. szerintem ötletes. és nekem is az első tetszik jobban. :)))

    VálaszTörlés
  6. Szerintem mindkettő próbálkozás jóóó :)

    VálaszTörlés
  7. Az első a színvilága miatt tetszik, a második meg múmiásabb, vagy nem is tudom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a kék nem túl múmia-szín, ahogy Te fogalmaztál :D

      Törlés
  8. Olyan aranyosak :), nekem mind a 2 tetszik, de talán az első picit jobban:)

    VálaszTörlés