2012. október 28., vasárnap

Halloween Nail Challenge - Halloween Character

Sziasztok!

Ez az utolsó előtti Halloween Nail Challenge alkotás, és most olyan egyértelmű volt, mit csináljak.
Ez az utolsó olyan, ami adott téma, méghozzá egy Halloween-alak a téma. Nálam Frankeinstein volt az abszolút befutó, így ezt készítettem el, de ahogy lenni szokott, utólag sok más is eszembe jutott.. :D

Na de nézzük is, mit hoztam össze:


Természetes fényben:

Vakuval:

Egyesével:





Amiket használtam hozzá:

Ez ismét olyan, amire azt mondom, hogy tetszik, és elégedett vagyok, és mivel Frankeinstein amúgy is "szét van esve" szabadabbnak éreztem az egész témát, ezért lett 5 körmöm 4féle. :]
Nektek hogy tetszik? Viselnétek a körmötökön Frankeinsteint? Ki a kedvenc Halloween szereplőtök?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, további kellemes hétvégét!

18 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Ügyes vagy! :)

    Nekem a fekete, fújós, felborzolt szőrű macska a kedvenc halloween figurám! /Csinálnék is egy ilyen manit, ha nem lenne tönkrevágva a körmöm. :(/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy :]
      Azok olyan édik, meg a boszikat is nagyon bírom én, van is egy viszonylag nagy kék, a lámpámra volt akasztva régen, de évek óta nem vitt rá a lélek, hogy ráálljak a létrára és visszategyem :( :D

      Törlés
  2. Ari lett! :D Én a fekete cicákokat imádom, meg Tim Burtonös karaktereket is szeretem, lehet csinálok halloweeni manit majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Na azokat én is, bár szerintem most mivel már rövid a körmöm, nem tudnám jól megcsinálni :( (bár amúgy sem biztos)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett A MŰVED!!
    Én halloween cicát viselnék, csak nem tudom szépen megcsinálni. De Draculáod t szívesen viselném, csak azt nehéz lenne kivitelezni.
    Ez a köröm is tetszik, és a posztjaidban még az tetszik, hogy egyesével is megmutatod, hogy csinálod meg azt a figurát,vagy festést.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igyekszem, bár itt is a kisujjam elég életlen lett, sajna már nincs olyan sok, erős fény, mint nyáron :(

      Törlés
  4. Klassz lett, csípem Frankeinsteint. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :P
      Én is, bár nekem valamiért mindig olyan kis aranyos figura jut eszembe róla, nem félelmetes :P

      Törlés
    2. btw, a challenge e-vel, nem a-val. :)

      Törlés
    3. Nem tudom mért, a feléig kb úgy írtam.. :D

      Törlés