2012. október 4., csütörtök

Halloween Nail Challenge - Blood

Sziasztok!

Őszintén szólva úgy vártam ezt a témát, aztán annyira elment a kedvem.
Csináltam egyet még hétvégén, de aztán minél többet néztem, rájöttem, hogy nem jó, tudnék én ennél jobbat is.
Kétfajta ötlet tetszett nagyon, ezt a bejegyzés végén megmutatom Nektek, de előbb jöjjön, mit alkottam én. Vagyis miket, mert kettőt is csináltam még a legelsőn kívül.


Próbálkoztam, nem ment, aztán ideges lettem, és csak pacsmagoltam...ez lett belőle:



Ez már azért jobban tetszett az előzőnél, így meg is örökítettem, de azért lemostam nagyjából a körmöm körül a lakkot, és így is lefényképeztem.



Vakuval:

Egyesével:





Ezt a három lakkot használtam hozzá:


Persze ez még nem volt elég, még egyet csináltam, az kicsit "visszafogottabb" már ha lehet ilyet mondani ebben a témában. :D



Egyesével:





Ezeket a lakkokat használtam (meg pontozót):

Szóval ilyenek lettek az én Halloween-i véres körmeim, és nézzük melyik kettő tetszett:

Az ilyenek nagyon nagyon:



De sajna abszolút nem tudtam még csak nekikezdeni sem..

A másik ötlet pedig ilyen:

Végül is a második verzióm (mármint ebből a kettőből az első) jobban tetszik kicsit, a másik túl "bájos", talán a pöttyök miatt.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az extrémebb mintákat a körmeiteken a hétköznapokra, vagy inkább csak alkalmakra?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

33 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a pacsmagolós, tényleg olyan, mintha vérfoltos lenne a körmöd :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Főleg az első kettőn :D
      Amúgy egy kedves pasi ismerős megoldott a kérdést, hogy hogy csináljam... Szurkáljak tűt a körömágyamba és akkor igazi vér, az élethű... :D

      Törlés
  2. Nekem is a pacsmagolós a kedvencem ezek közül. :) Igazán nem hétköznapi megoldás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát, élmény volt lemosni a bőrömről.. :S
      De legalább kb 10 év után ilyet is kipróbáltam, bár tök nehéz volt, nem arra gondolni hogy "ez most csúnya lesz, annak kell lennie" :DD

      Törlés
  3. az első kifejezetten tetszik :)
    A második olyan kis szolidabb. Nem ezt csináltad először, majd elgurult a gyógyszer? :D
    Az inspirációs képekből a második nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem, írtam is, hogy ez a 2 került ki a blogra, a legelsőt meg inkább töröltem is :D
      Az inspirációsokból meg az első a kedvenc, bár az már-már művészi inkább :P

      Törlés
  4. nekem nagyon tetszik ez a véres téma:) tényleg olyan mintha véres lenne!!:)főleg hogy csontvázat is választottál hozzá!!jó nagyon!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Régebben volt több ilyen kis kacatom, mint most (bár még így is akad :D), de van amiket nem találok már :(

      Törlés
  5. Szerintem mindkettő tuti lett :)

    VálaszTörlés
  6. nem akarsz a fröcskölősről egy hosszabb cikket írni? :) Nekem aztán nem akar összejönni ez a szívószálas-fújkálós megoldás :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is azzal csináltam, írtam is, hogy csak pacsmagoltam. Tehát felkentem az alaplakkot, aztán csak belenyomkodtam a piros meg bordó lakkos ecsetet, mint akinek elgurult a gyógyszere :DD
      (viszont, a mai nap legszebb bókja ez nekem, hogy legalább kicsikét hasonlít arra, amit én akartam.. :D)

      Törlés
  7. i like your first manicure better :D

    VálaszTörlés
  8. Én is csak pacsmagoltam... :D Nekem is pacsmagolós tetszik jobban, és nekem is ugyanaz egy két ötlet volt a fejemben, mint neked. =)
    Az istenért nem akart összejönni a fújkálós, mert én nem jöttem rá, hogy szívószál amit fújkál, csak úgy fél szemmel néztem meg az egyik ilyen videót. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én régebben láttam, de nem jutott eszembe, hogy mit, csak hogy az lett a végeredmény... :D
      Hát most már tudom, és majd ki is akarom próbálni :]

      Törlés
  9. Te neked minek ennyi kis csontváz? :D
    Egyébként mint aki épp most vette ki valaki lépét kesztyű nélkül. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaptam őket ajándékba :]
      (mer' szeretem az ilyeneket :P)

      Törlés
  10. Illenek a csontvázak a manihoz nagyon :)) Egyébként nekem is az első tetszik jobban, de csak azért, mert a második szerintem túl kedves ijesztő Halloween maninak :))) Ha más alkalomra szólna, akkor az lenne nálam a befutó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igen, barátom ezt megfogalmazta úgy, hogy "az első realisztikusabb a másik meg cukibb" :D

      Törlés
  11. Nekem mindkettő tetszik, amit csináltál, de az első jobban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Asszem egyértelműen az első nyert :P

      Törlés
  12. Az első nagyon jó lett!:D
    Bakker ezek a csontvázak... nincs olyan nagy, mint a suliban volt régen a biosz teremben?:D Azzal is pózolhatnál:D .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan nincs, pedig sokáig akartam ám :DD
      Viszont van még pár ilyen jóság a tulajdonomban :P

      Amúgy köszi :P

      Törlés
  13. Nagyon jók lettek a manikűrök!! :) Én is spriccolósat szerettem volna, nekem se jött össze. xDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm , én azért még nem adtam fel ;]

      Törlés