2012. október 21., vasárnap

essence nail art special effect topper - holo topping, please! - TESZT

Sziasztok!

A címben leírt lakkról lesz ma szó, nem áll szándékomban minden alkalommal leírni, így nevezzük csak holo toppernek. :]
Több alkalommal is volt már a blogon, az első ITT látható, az essence Chic Reloaded-en, ITT több alapon láthattátok a margarétán, és ITT az essence nude glam - Toffee To Go-n.

Most pedig nem manikűr formájában lesz szó róla, hanem kicsit kielemezném.


Csomagolás: Az üvege akkora, mint a megszokott "special effect" lakkoké, méretre és küllemre is. A kupakja a colour&go lakkokéval ellentétben nem a lakkéval megegyező színű, hanem fekete.


A kupakon a szokásos csúnya fehér, míg az üvegen átlátszó matrica megnevezés, tartalom, gyártási hely, vonalkód, stb.




Ecset: Ez is a megszokott special topper lakkokéval megegyező, nem lekerekített, "hagyományos", nem túl vastag (de nem is túl vékony) ecset. Részemről nem rossz, egy nagyon kicsit lehetne vastagabb.

Lakk: Maga a lakk elvileg egy holo hatású fedőlakk, én inkább úgy mondanám, hogy a csillámok holografikusak benne. Ezek a csillámok egyébként nem átlátszó, hanem világos rózsaszín/púderszínű lakkban vannak. Ezek egyébként nagyon szépek, de mint mondtam, inkább hívnám nagyon szép csillámos, mint holo lakknak, szóval aki igazira vágyik (akár csak én :D ) szeretheti, de nem fog itt megállni.

Ár: Az árát megmondom őszintén, nem tudom pontosan, ezt ugye Tündivel cseréltem, de azt hiszem 750-800 Ft körül van az áruk a special effect lakkoknak.

Összességében véve nem egy rossz lakk, sőt, nagyon megszerettem, szinte bármilyen lakkot szépen fel lehet dobni vele, világos alappal visszafogottabb, elegánsabb színeket, míg sötéteknél feltűnőbb, napfényben már-már "vibráló" hatást érhetünk el. Illetve ha nagyon meg kellene fogalmazzam, mi is ez, azt tudnám mondani, hogy nem sima csillámos, de nem holografikus lakk, hanem amolyan átmenet a kettő között, mert ha felülről, egy pontból nézem, sima csillámosnak tűnik, de amikor már mozgatom az ujjaim, akkor bizonyos részeknél látható a holo-hatás.
Szóval jó-jó, de nem az igazi, de ár-érték arányban megéri szerintem. Én olyan 10/8-at adnék neki. :]

Ti hogy álltok vele? Megvan, esetleg szeretnétek? Ha megvan, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, kellemes vasárnapot, és további jó hosszú hétvégét! :]

15 megjegyzés:

  1. nekem nincs meg,de hasonlo essence holo lakkom van.a matricàt a kupakon nem èrtem-olaszban ilyen matrica nincs !!!mondjuk feleslegesnek is tartom...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is tök felesleges, főleg, hogy az UV-s lakkra a lényeget nem írják rá magyarul... :D

      Törlés
    2. A kereskedelmi törvény előírja, hogy magyar nyelvű leírást kell szerepeltetni minden Magyarországon kereskedelmi forgalomba hozott terméken. Azt hogy mennyire pontos a leírás, azt többnyire nem vizsgálják

      Törlés
    3. Én mindenesetre szóltam nekik, hogy félreérthető, válaszoltak is, de nem hinném, hogy bármi változott volna..

      Törlés
  2. Nekem nem konkrétan ez van meg, hanem egy hatalmas lila csillámokkal teli fedőlakk. Nagyon szeretem, sokkal különlegesebb lesz tőle egy szín és tovább is marad fenn. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, az ilyen csillámos lakkok a legtöbb lakkot lerobbanthatatlanná teszik :D

      Törlés
  3. Ausztriában sincs kupakmatrica!! :D
    szép, de nincs meg és én úgy érzem nem tudnám kihozni a lakkból mindazt, amit tud(hat) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint miért nem tudnád kihozni? :O

      Törlés
  4. Én nagyon szeretem ezt a lakkot, magába is 3 réteg elég, suliba is lehet vele menni mert nem hivalkodó, mégis különleges benne az a kis holo hatás :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mondjuk 3 rétegben is kicsit átlátszik sajna a körmöm, de nude lakkal nagyon bejön :]

      Törlés
  5. Kell! Nagyon megtetszett a bejegyzéseid miatt! :D

    VálaszTörlés
  6. Én is szemeztem vele, de (mint tudod :P) a circus confetti-t hoztam el. Mindig dilemmázok az effekt lakkokon, legszívesebben az összeset megvenném :)

    VálaszTörlés