2012. október 1., hétfő

essence - Home Sweet Home trendkiadás

Sziasztok!

Újabb essence trendkiadás, gondolom sokan láttátok már, de azért hátha valaki még nem. :]


Nekem olyan karácsonyi érzésű, talán a minta (na meg a név) miatt, egész szimpatikus, de azért nem vagyok megveszve érte.

Longlasting Lipstick:

01 - Red-y to relax
02 - Berry Me Home

Volume & Gloss Lip Maximizer:

01 - Mugs & Kisses

Blush:

01 - Knits For Chicks
02 - Wool-d You Cuddle Me?

Eyeshadow:


01 - Happy Couching
02 - Light The Fire, Place!
03 - My Home Is My Castle

Nail Polish Gel Shine:




01 - Caramel Cheese Cake
02 - Red-y To Relax
03 - Hot Fruit Punch
04 - Berry Me Home

Nail Fashion Sticker Gel Shine:

Purse:

A rúzsok bár tetszenek, de szerintem én nem igazán használnám ki őket, és ugyanez áll a pirosítókra is. Viszont a 3. és 4. lakk iszonyatosan tetszik, de max ha marad leárazva is.. :P

Nektek hogy tetszenek? Mi az, amit mindenképp szeretnétek beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

4 megjegyzés:

  1. Red-y to relax :) Így képen gyönyörűűűű :) ha élőben is tetszik majd, akkor tuti megveszem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakk nekem is tetszik, illetve a rúzs is, de tényleg nem nagyon használnám ki :(

      Törlés
  2. Szerintem egész jók,bár tény és való,hogy gyengébb minr a megszokott,de ha eljutok,és tetszenek majd élőben ,venni fogok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mintájuk miatt olyan édes szerintem :]

      Törlés