2012. október 3., szerda

essence - Breaking Dawn part 2 trendkiadás

Sziasztok!

Még egy trendkiadás, ez nem is meglepő, szerintem Mindenki tudta, hogy lesz ilyen, a Twilight-hoz kapcsolódik.
Én személy szerint mindig is szerettem az ilyen "vámpíros" sminkcuccokat.




Nail Polishes:



01 - Jacob's Protection
02 - Alice Had a Vision - Again
03 - A Piece Of Forever
04 - Edward's Love

Pigments:




01 - Jacob's Protection
02 - Alice Had a Vision - Again
03 - A Piece Of Forever
04 - Edward's Love

Liquid Glitter Eyeliners:



01 - Alice Had a Vision - Again
02 - Jacob's Protection

Lipstick:

01 - A Piece Of Forever

Lipglosses:


01 - Alice Had a Vision - Again
02 - Renesmee Red

Shimmer Powder:

01 - Bella's Secret

Blush:


01 - Renesmee Red

Nagy öröm, nálunk is lesz, november második felére várható. (Konkrétan 22-ére, de azért a nyakam nem tenném rá, az eddigiekből kiindulva..)
A lakkok és a pigmentek meg a csillámos tusok jöhetnének ide mind. :D
A 3 új kollekcióból ez izgat legjobban, de persze ezt is látni kell élőben, minden esetre képről igazán szépek. :]

Nektek hogy tetszik?
Mi az, ami legjobban tetszik belőle?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Minden lila jönni fog velem haza :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ettől félek... (Bár azt hiszem, itt is a kivárásos módszer lesz, csak az necces. Nehogy lemaradjak.. :D)

      Törlés
  2. A piros szájfény kell nekem! :-)
    A lakkokat pedig majd megnézem élőben, és amelyik tetszik, jöhet velem haza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép is :]
      (bár nem tudom, szerintem azért ezek is inkább áttetszősek lesznek, és inkább a fényük lesz csak színes)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nem vagyok sárgás meg aranyos, de azért ez még számomra is kellemes.. :D

      Törlés
  4. Hagyjatok nekem is!:D

    pamacs-ka.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. úúú, én igazán ki nem állhatom a tvájlájtot, de ez baromira tetszik :) a lakkok meg a tus a kedvencek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egy ideig néztem még, de aztán besokalltam, de az essence trendkiadások.. azok tetszettek mindig :P

      Törlés