2012. október 2., kedd

Catrice - “spectaculART" trendkiadás

Sziasztok!

A Catrice is újabb trendkiadással rukkolt elő, spectaculART névre hallgat, és szerintem egész ígéretesnek tűnik.

Elvileg 2012 novemberétől kapható, azt viszont nem tudom, hogy nálunk is lesz -e.

Pure Chrome:




01 - So Precious
02 - Bombay Bauble
03 - Treasure It
04 - Artfully Lustrous

Lashes To Impress:

Superfine Eyeliner Pen:

01 - Black Bindi

Highlighting Powder:

01 - Artfully Lustrous

Mousse Blush:

01 - Holi Hai

Sheer Lip Colour:



01 - Artfully Lustrous
02 - Revel The Red
03 - Soulful

Ultimate Nail Lacquer:





01 - Artfully Lustrous
02 - Holi Hai
03 - Revel The Red
04 - Soulful

Gold Leaf Topcoat:

Szép, szép, nagyon kíváncsi vagyok rájuk, remélem azért nálunk is lesz, legalább megnézegetném őket, azt viszont bánom, hogy a szemkihúzó tollról nincsen több kép, bár gondolom sima filces tus lesz a feje. Illetve az 1. és 4. szemhéjpúder is nagyon tetszik így képről, de élőben dől el azért.. :] A lakkok sem rosszak, bár talán az elsőn kívül kicsit nyáriasabbak számomra, de szépek, illetve a fedőlakkra is kíváncsi vagyok.

Ti hogy álltok vele? Tetszenek a kollekció részei? Mi a kedvencetek belőle?

Egyébként Veszprémben már kapni a Cherry Blossom Girl trendkiadást, de teljesen le volt fosztva az állvány, volt amiből egy darabot sem láttam. Viszont a négyes szemhéjpúdert még pont láttam, de tesztert nem, így nem tudtam eldönteni, hogy tetszik- e..

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Lesz nálunk is, 2012 november-decemberben érkezik

    VálaszTörlés
  2. Az Artfully Lustrous egész speckónak tűnik, majd személyesen is szemügyre veszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig már azt hittem, a fedőlakk fog érdekelni Téged :P

      Törlés
  3. Szerintem ez most egészen semmitmondó :( Persze minden élőben dől el :)

    VálaszTörlés