2012. október 25., csütörtök

Bellalától jött

Sziasztok!

Még régebben mondta Eszti, hogy van 1-2 cucca, ami Neki nem kell, átvenném-e Tőle. Boldogan igent mondtam Neki (hehe :D), de aztán én teljesen el is felejtettem, hogy beszéltünk ilyenről, és ma nagy meglepetésemre, amikor hazaértem munkából, itt várt egy kis csomag, az Ő nevével.
Nem tudtam, mit kapok, egyből neki is estem, a bombabiztos csomagolás szétkapása után az alábbi szépségek vártak:


- Lora szemhéjpúdertrió
- Moyra gyorsszárító lakk
- S-he rúzs
- Butterfly szemhéjpúdertrió

Egyelőre csak egy kis ízelítő, szeretném őket is elkezdeni használni, és tesztet írni róluk, még mindig lógok két szemhéjpúderrel és egy lakkal is, de azért nem akarok csak teszteket írni, és szívesebben írok olyanról, amit gyakrabban, jobban szeretek használni is.

A rúzs egyébként olyasmi, mint amit venni szerettem volna, már egy ideje kacsintgattam barnásabb szín felé, de nem nagyon szerettem volna költekezni, így lebeszéltem magam mindig, nos, most lett egy ilyen rúzsom is, mintha csak a fejembe látott volna Eszti.
A Lora szemhéjpúderek mindig szimpik voltak, de sosem vettem valamiért, ez kifejezetten tetszik.
Egy ilyen 3-as Butterfly szemhéjpúderem van, csak kék-ezüst kombinációban, szeretem is, nagyon szépek egyébként a színei.
A Moyra gyorsszárítóról pedig eddig elég jókat hallottam, így ezt is izgatottan várom, milyen lesz számomra. :]

Ezúton is nagyon köszönöm, aranyos vagy, szerető, vigyázó gazdája leszek mindnek! :*

És az ígért, természetes fénynél készült képek a hajamról, nem a legjobbak a képek, elég nyúzott volt a fejem, de úgysem az a lényeg. :]




Nem bírtam olyan képet csinálni, amin normálisan látszik a frufrum, de a lényeg látszik mellette is.
Ennél szeretném még majd világosabbra, de csak szépen, lassan. :]

Melyik termék érdekel legjobban Titeket? Megvan esetleg valamelyik?
Köszönöm a figyelmet, további kellemes estét, jó pihenést!

19 megjegyzés:

  1. A Lora paletta érdekel, nagyon szépek a színei :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, viszont még mindig nem értem, hogy csomó Lora termék nincs a hozzám közelebbi eurós boltban, ami máshol meg van :(

      Törlés
  2. I <3 a hajad :) Ez a szín eléggé kiemeli a szemed. És a pulcsid sem rossz :P
    A Moyra gyorsszárító érdekelne leginkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A pulcsit még tavalyelőtt vettem, hát olyan meleg, hogy ebben még sosem fáztam.. :D

      Törlés
  3. WoW!
    Hát így már nagyon-nagyon-nagyon tetszik a hajad! :O
    Szép a színe is...(visszavonom a múltkorit, hogy fura...) :D
    Amúgy én a rúzsra lennék kíváncsi, mert régebben volt nekem is s-he rúzsom, és borzasztó...mint egy rossz minőségű szájfény...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :$ :]
      Eddig egész jónak tűnt így gyorsan kipróbálva, de én is nagyon kíváncsi vagyok, mert valahogy sosem vettem ebből a márkából 1-2 lakkon kívül semmit, mostanában meg különösen sokallom az árukat :S

      Törlés
    2. Én a tust tőlük nagyon szeretem...évek óta azt használom...:D
      Meg van két körömlakkom, egy szemhéjpúderem, amivel szintén nincs gond...de a rúzs az borzasztó...:/
      Mondjuk az még az előző kiadásból van...régebbi, mint ez...hátha fejlődtek azóta! :O :D

      Törlés
    3. Nekem a régi lakkokból volt pár, az újakkal meg sem próbálkoztam :D
      Bár ennek szerintem az az oka, hogy valamiért inkább Rossmannos vagyok, mint DM-es :]

      Törlés
  4. szia!!Először is nagyon jó lett a hajad!Tetszik!Mostanába én nekem is tetszenek a vöröses és barnásos árnyalatok.
    Engem legjobban a a moyra gyorsszárító lakk és a S-hine rúzs érdekelne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Sietni fogok mindennel, már használtam is a nagyját :]

      Törlés
  5. Tökjó csomagot kaptál *-* és a hajadat még mindig imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Egyébként tök jó érzés, hogy csomóan megdicsérték melóhelyen is :$ :]

      Törlés
  6. A LOra szemhéjpúderre és a Moyra lakkra lennék én is kíváncsi.
    Mintha láttam volna a Cholnokys Euro-s boltban ilyen beosztású Lora szemhéjpúdert valamikor... Bár néha az az érzésem, hogy teljesen más cuccok vannak, mikor ismét betérek, mintha nem lenne állandó kínálat a szemhéjpúderekből..-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én általában a vianniba meg ott a Kinizsi melletti eurós boltba megyek be, és ugyanez az érzésem, néha kincseket látok, de nincs nálam pénz, vagy nem akarok költeni, amikor meg elhatározom, hogy na most, akkor meg nincs is semmi olyan, mint előzőleg :S
      A Lora paletta egyébként a hét elején tutira lesz :]

      Törlés
  7. Kicsit (na jó, nagyon) megkésve: örülök, hogy tetszenek, használd egészséggel őket :) A rúzsban biztos voltam, hogy tetszeni fog Neked! (Én már Veszprémben is észrevettem, hogy nekünk nagyon egy rugóra jár a fejünk :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, utóbbi nekem is feltűnt, most már a Rossmann is megnyitott, szóval várunk vissza :D

      Törlés
    2. Reszkess, naracsszínű Catrice pirosító!!! :D Tényleg meg kell vennem, nem tudom kiverni a gondolataimból. Egyébként a rózsaszínt is imádom, örülök, hogy hallgattam Rád :) Decemberben megyek! (és nem kifejezetten a Catrice állvány miatt...)

      Törlés
    3. Vagy inkább reszkess Rossmann nem? :D
      Azért annak örülök, hogy nem csak amiatt :P

      Törlés