2012. szeptember 11., kedd

Új sablon

Sziasztok!

Mint láthatjátok, új ruhácskát kapott a blog. Bár még nincs szó szerint őszi idő, én már nagyon várom a hidegebb időt, olyan 15-17 fokkal ellennék szerintem hosszú távon. :]


Maga a sablon nekem tetszik, viszont két kérdéssel fordulnék Hozzátok...

Az egyik, hogy Nektek tetszik- e, hiszen ez is nagyon fontos.
A másik pedig, hogy én így látom az oldalt, mint a fenti képet, be tudtam állítani, hogy legyenek oldalak, viszont nem mutatja mindet, illetve már a pénteki kedvenceket sem nyitja meg.

Aki az utóbbi kérdésre megoldást talál, az legyen olyan drága, és mondja el nekem, nagyon sokat segítene!

Köszönöm a figyelmet!

14 megjegyzés:

  1. Én is épp ezt a sablont nézegettem ...
    Kellett annyit gondolkodnom :-)

    A betűket én sárgának látom, az én szememnek kicsit túl világos, de lehet hogy csak azért mert már este van.
    A Pénteki kedvenceket meg tudom nyitni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen akarok még ezt-azt változtatgatni csak már nem volt türelmem hozzá. De akkor te is csak a péntekiig látod? :S :(

      Törlés
    2. Mire visszanéztem válaszolni már másmilyen a sablon :-)
      Most több címkét látok, de most is csak két sorban

      Törlés
    3. Na, nekem már azt sem engedte :S :(

      Törlés
  2. Ennek a sablonnak sajnos ez a baja, hogy nem enged két sorba tenni lapfüleket. én is használtam és azért cseréltem le :( amúgy pedig tök jó lenne. Nekem a kommentek betűje kicsi. a betűtípus amúgy jó. :) És igen, én is sárgának látom a betűket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj, akkor este megint nekiülök, addig meg bedobok valami alapsablont, mert nekem kell a két sor :(
      A betű a legkevesebb, azt még én is simán megváltoztatom, de komolyan, imádok blogolni, de ez az egy mindig kicsinál, mikor szenvedek 2 órát és full nem jó... :D

      Törlés
  3. Nekem ez a flash féle többdimenziós sablon nagyon nem jön be (ez a feketefehér), mert nem tudom használni mobilon. :D

    Amúgy szerintem picit komolyabb hatást lehetne elérni ha sorkizárttá tennéd a betűket, szerintem ehhez az menne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most csak be lett nyomva mára, mert a másikkal (ami a képen van) nem mutatta az oldalakat... Szóval még nagyon képlékeny, mi lesz belőle. :S

      Törlés
  4. Én látom a Pénteki kedvencek oldalt. Megnyitja, semmi baj vele. Viszont nekem kissé személytelen ez az új külső, ráadásul a bloggerinák közül már van ilyen ugyanilyen másnak is, így engem kicsit zavar, hogy egy pillantásból nem tudom hol vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt semmiképp nem szeretném hagyni, nem is tetszik, nem is "kényelmes", csak átmeneti. :]

      Törlés
  5. Szia! Nekem is volt problémám amihez segítség kellett a blogomhoz, nézz itt körül http://blogbajok.blogspot.hu/
    Ha másnak még nem volt hasonló gondja kérj hozzáférést és felteheted te is a kérdésed. Nekem segítettek :)

    VálaszTörlés
  6. Egyre többen választják ezt a sablont, pedig szerintem nem a legkényelmesebb sem az olvasó sem a blogger számára.
    A betűszín pedig nagyon zavaró. Feltétlen sötétebb színt válassz, ha világos marad az alap. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem, mondom, a másik lett volna, ami a képen van, de nagyon nem akart működni, írtam is, hogy csak ma reggel állítottam be ezt a fekete-fehéret, egyébként egyáltalán nem akarom, hogy maradjon.

      Törlés