2012. szeptember 20., csütörtök

Trendi vagy nem trendi - ez itt a kérdés

Sziasztok!

Ma a Nők Lapja Café-n láttam EZT a cikket, ami jól megmondja a frankot, hogy mi esz a menő, és mi a ciki. Sosem voltam oda azért, hogy más mondja meg, mi menő és mi nem, mit hordjak és mit nem, milyen ékszert aggassak magamra, illetve mit ne.. 

Értem én, van aki a divat után megy vakon, talán nincs is meg a maga stílusa, és próbál mindig űberdivatos lenni, az újságokban és itt-ott látott ruhákat, ékszereket hordani, mert most az a menő. De kérdem én, minek, ha nem tetszik, vagy nem áll jól?!

Ebben a cikkben konkrétan ruha nincs, csak kiegészítők. Le van írva mi volt eddig menő, és vált most cikivé, illetve mi lett helyette a trendi. Ezek szerint tehát a baglyos nyaklánc már gáz, helyette legyen gallérnyakláncod. Én meg erre azt mondom, hogy én akkor is magamra fogom dobni a kis baglyomat, ha épp úgy tartja kedvem, és rendeltem e-bayről egy "gallér" nyakláncot, de nem amiatt mert az menő, hanem mert nekem tetszik.

Vagy már nem divatos a kis kövekkel kirakott ékszer, inkább ásványokat aggassunk magunkra. De nekem meg nem tetszik az ásványos ékszer, meg túlzottan apró köves medáljaim sincsenek, így nem is tudom besúvasztani a fiókba. Jó ég, jut eszembe, akkor eddig nem voltam trendi. :D

A zsák-táska is gáz már, helyette a klasszikus iskolatáska-fazon a menő. Oké. Egyik sem tetszik. Megint nem vagyok trendi.. :(

Már a pöttyös a jó, és a csíkos meg nem, én meg megint csak azt mondom, egyik sem található a ruhatáramban, a kiegészítőim között, mert tetszenek, de nem állnak jól, szóval nem erőltetem.

És természetesen ezzel nem azt szólom meg, aki trendin öltözködik, vagy követi a divatot. És nem is mondom, hogy nekem soha semmim nincs abból, ami éppen aktuális divatnak számít, hanem, hogy nem ez életem meghatározója. Inkább arra megyek, hogy olyan ruhám, cipőm, kiegészítőim legyenek, amit ki tudok használni, párosítani őket, feldobni őket 1-2 ékszerrel, és ami talán a legfontosabb, amellett, hogy tetsszen, álljon is jól! Mert valószínűleg, ami a 180 centis szupermodellen a bomba testével nagyon jól áll, a kis 156 centimmel nekem nem fog. Hiába szép, hiába menő, hiába minden, ha nem, hát nem.

Még egyszer mondom, senkit nem szeretnék megbántani ezzel (sem), csak szimplán azt mondom, hogy ha tetszik és jól áll valami, akkor megveszem, hordom. Ha meg nem az én stílusom vagy nem áll jól vagy nem tetszik, legyen az bármilyen trendi, nincs az az isten, hogy megvegyem.

Ti hogy vagytok ezzel? Vesztek meg valamit csak azért mert most épp azt sulykolják, hogy milyen menő, vagy inkább arra utaztok, hogy kihasználható, hozzátok jól passzoló darabokat vegyetek?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

17 megjegyzés:

  1. Olyan nem volt, hogy valamit azért vettem meg, mert divatosnak számított, olyan viszont volt, hogy bejött valami divat és tényleg megtetszett mert magaménak éreztem és vettem olyan dolgot. Az meg hogy rajtam kívül millió embernek van olyan? Nem nagyon számít ez nekem, nem akarok minden áron egyedi lenni külsőre.

    Engem egyik véglet sem érdekel, sem az hogy görcsösen ne vegyek valamit mert az divatos, meg az sem, hogy csak azért vegyek valamit mert divatos. Továbbra is olyan dolgokat veszek, ami ÉN vagyok és nem nagyon érdekel, hogy az divat-e épp, vagy nem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ismerős, mikor valami nagyon tetszik, de nem tudok hozzájutni, aztán meg divatba jön, de csomó más is beszerzi, de ilyenkor engem sem érdekel, hogy X másik ember is olyat hord, meg általában nem csak addig viselem, amíg trendinek számít. :]

      Törlés
  2. Oszinten szolva sosem erdekelt az ilyen, foleg nem a nok lapja szinvonal, bar ezzel a cikkel nagyjabol azert egyetertek. Mondjuk gallerom biztos nem lesz, mert szerintem az en bika nyakamra hulyen nezne ki :D De baglyos nyaklancom se volt, mert elnezest, de szerintem tok gagyi hogy 10-bol hat lanynak ugyanaz a nyaklanc log a nyakaban. De ettol, akinek tetszik, az hordja csak, az o teste, azt vesz ra amit akar :) Egyebkent borzaszto kritikus vagyok, ha valaki megkerdezi a velemenyem, megmondom, de nem fogom kihirdetni, hogy 'szerintem a wedge trainer nevetseges, ne merd hordani'. Azert figyelek a trendre, de nyilvan csak olyat veszek fel ami jol all es nekem is tetszik :) Visszaterve a wedge trainerre, Mihalik Eniko is olyat hord, de engem akkor sem gyoz meg :)
    Remelem eleg osszeszedett voltam (es nem serto :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem sem szokott meghatni, de már a sokadik ilyen "olvasmány" volt ez mostanában, és épp most "telt be a pohár". Nekem is van baglyos láncom, szeretem, tetszik. Nem ugyanolyan mint pl a cikkben a képen.
      Egyáltalán nem sértő, ha leírod a véleményed (mármint így, ahogy tetted, kulturáltan), ezért is kérdezem :]
      Nekem pl ez a cipő kicsit olyan, mint azok a magassarkú tornacipők amik pár éve mentek nagy divatban.. :D

      Törlés
    2. Ugye? :D Nem értem :D Azokat mindenki lehordta (én is), most meg sztárolják ezeket :D
      Mondjuk nekem volt baglyos fülbevalóm (apró bedugós, nem lógós), azt imádtam, csak sajnos elhagytam :(

      Törlés
    3. Nekem is volt kis bedugós baglyos fülim, de én is elhagytam, ráadásul szerintem lakáson belül... :D

      Törlés
  3. Én azt veszem, ami tetszik és jól áll :) Attól mert valami most hú de menő, még nem fogom megvenni, ha a) nem is tetszik és b) nem is áll jól. Meg amúgy is amit írtál a legvégén az jellemző még rám, hogy az egymáshoz jól passzintható dolgokat veszem meg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a leggings-sel voltam nagyon így, hogy hiába tetszett 1-2 összeállításban, ha nekem nem is áll jól meg nem passzol a ruhatáramba, azért felesleges hogy csak álljon a szekrényben :]

      Törlés
  4. Az ilyen kaliberű cikkekben + azokban a divat bloggerekben, akik lecikiznek meg "ez annyira 2010"-eznek ruhákat/kiegészítőket, azt bírom, hogy úgy tesznek, mintha lenne sok új a nap alatt. (ez egy nagyon hülye mondat lett, de azért csak érthető :D) Ami két éve divat volt, az volt már 20-30 évvel ezelőtt is, tehát nem értem, mire fel ez az észosztó hangnem. Biztos zavarja őket, ha valamit már nem csak ők hordanak, hanem tömegesen vásárolják ezeket. :P

    Annak viszont örülnék, ha itthon nem az lenne jellemző az üzletekre, hogy mindenhol ugyanazt a fazonú, stílusú ruhákat lehetne kapni. Jó lenne az utcán egy kis változatosságot látni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan, ugyanúgy ismétlődik minden egy idő után, én azt utálom, hogy ha valami nagy divat lesz, akkor nem is nagyon kapni mást, pl egy időben nem találtam sima egyszerű, csicsamentes farmert, minden tele volt hímezve meg virágminta, kövek, stb.. :S

      Törlés
  5. Én is olvastam a cikket, és hasonló véleményen vagyok, mint te. Nekem ugyan nincs baglyom, de amikor odaértem ahhoz a mondathoz, hogy párducmintás sálat ne hordjak, akkor telt be a pohár. (Szerintem mindenkinek az tesz be leginkább, amikor őt érintő dologról van szó, én például IMÁDOM a párducmintás sálamat) Leginkább az háborít fel a dologban, hogy biztos vagyok benne, hogy a cikk alapvető célja az, hogy a tinilányok hopsz eldobják a baglyos nyakláncot meg a zsáktáskát, és rohanjanak megfejni anyucit meg apucit, hogy trendik legyenek. És lesz olyan, aki ezt meg is teszi, a többieket meg kiröhögi. Undorító dolog ez, szerintem inkább arra kéne őket biztatni, hogy találják meg önmagukat, a saját stílusukat és fogadják el magukat és egymást. De ez egyre inkább elképzelhetetlen sajnos...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van párducos sálam, és akarok is egy még nagyobbat, mert imádom mióta az eszemet tudom, függetlenül attól, hogy most épp divat vagy épp nem.. :D
      És ebben is van valami, amit Te mondasz, hogy sajnos tuti lesz olyan, aki egyből kétségbeesik, és anyuciékkal megveteti, ha tudja. Meg szerintem egyre jellemzőbb, hogy nem tud mindig mindent megvenni az ember, hanem inkább tényleg azt veszi meg, amiről úgy érzi, később is szeretni fogja, tetszeni fog neki.

      Törlés
  6. A bagoly gáz, a collar-nyaklánc pont most fut ki szeptemberre, az oxfordbag szintén kifutott, már minden tele van vele, a NLC egyetlen értékelhető tartalma pedig Karafiáth Orsolya. Egyébként annyira szánalmas, hogy a külföldön már eladhatatlan tömegtermékeket akarják rásózni a szerencsétlen magyar tinédzserekre... ne olvass ilyeneket, rombolja az agysejteket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezt nem szeretem, hogy ez gáz... mért lenne? Az gázabb szerintem, ha olyat veszek fel, ami nem tetszik, neki csak mert menő, mintha olyat venne fel, ami nem menő, de illik hozzá. (nem pont csak a bagolyra gondolok, minden ilyesmire)

      Törlés
  7. Ciki vagy trendi... Azt hittem az a ciki ha valakinek retkes a körme, nem pedig az hogy baglyos a nyaklánca. :) Eszem áll meg. Múlik valami azon hogy valaki nem az utolsó divat szerint öltözik? Max az, hogy nem néz ki nevetségesen. Én pöttyös ruhát tuti nem fogok felvenni, mert úgy néznék ki mint egy hatalmas Minnie egér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát látod, untrendik lettünk.. :D
      Pedig elképzeltelek pöttyös ruhában, és vicces volt :D

      Törlés
    2. :D Ugye? Mondom én, nem kell követni a divatot ha nem áll jól.
      A Doktor Szöszi jutott eszembe. Megemlítik benne hogy a csaj a pöttyök számmisztikájából írt disszertációt. :) De Ő Doktor Szöszi, neki még ez is jól áll. Nézzük a dolog jó oldalát. Ha divat lesz a pötty, a buszon utazva unalmunkban mi is számmisztikázhatunk. :D

      Törlés