2012. szeptember 4., kedd

Tárolás ahogy épp most csinálom

Sziasztok!

Mivel többen kértétek, összeszedtem nagyjából a tárolási módszereimet, legalábbis ahogy éppen most csinálom.

Az ékszertárolást már ITT láthattátok.


A kis ékszeres szekrény maradt, azzal a különbséggel, hogy egyes nagyobb gyűrűk már nem férnek be oda a kis kihúzós gyűrűtartóba, így az alján található kis akasztókra tettem őket, az akasztóról a karkötőket meg a többi mellé, illetve a nagyobb, merevebb vagy kényesebb nyakláncokat, amiket nem akarok már össze"hajtogatni", mert félek, hogy eldeformálódnak, felakasztottam a szép bádogrózsám száraira és a fésülködőasztal szélére.
Ezt egy polcon tartom néhány aprósággal.

Táskák:

Az ékszeres szekrénykés polc alatt van még egy, itt kaptak helyet a táskák, nem túl szép, de legalább kéznél vannak.

Lábbelik:

Az előbbi két polc alatt, a földön kaptak helyet a cipők, papucsok, szandálok, csizmák, tehát minden, ami lábbeli, és éppen nem aktuális. Talán ez sem a legszebb megoldás, de elöl nem szeretem hagyni a cipőket, mert csak porfogók. Van az előtérben egy jó nagy cipős szekrényünk, de oda sem szeretem rakni, mert cicaszőrös, pókhálós meg ki tudja milyen lesz, így maradt ez a megoldás.

Fésülködőasztal:

Itt kaptak helyet a mindennap használt dolgok, EBBEN a bejegyzésben már láthattátok. Bal oldalt az ecsetek, szemceruzák és poháralátét (reggel ide szoktam a bögrém tenni, így legalább nem kenem össze az asztalt), jobbra pedig a krémek, sminklemosó, dezodor, és a kis ékszertároló cica a legtöbbet viselt ékszereknek.

Ruhák:

Nos, ez talán nem túl izgi, én úgy csinálom, hogy amit csak lehet, felakasztok vállfára, nem kell összevissza hajtogatni, reggel rohanás közben nem kell szétdönteni mindent, lekapom a vállfáról és már bele is bújhatok anélkül, hogy bosszankodnék hogy már megint pakolhatom össze a ruhákat.
De mivel nem annyira nagy a szekrény, így csak az utcai ruhák kapnak a vállfákon helyet, ezek alatt van még hely az otthoni ruháknak, bugyiknak, melltartóknak, zokniknak.
És az akasztós szekrény alatt van egy kis polcos szekrény, ezek így építgethetőek, de mivel ha ez van alul, és a kicsi felül, egyáltalán nem érem el, így megcseréltük őket.
Itt még a nyári berendezés van, télen a topok, trikók, kis vékony felsők helyét átveszik a hosszú ujjú felsők, pulcsik, amik most még a kisebb szekrényben vannak összehajtogatva. :]
Nem tudom, mennyire látszik a képen, de bal oldalt van ilyen kis beépített tartó a szekrény ajtajában, ott szoktam tartani az öveimet, meg egy régi hózentrógert, amitől nincs szívem megválni. 

Sminkcuccok:


Az íróasztal (amin a számítógép is van) felett van egy fehér polc, ennek alsó során vannak a körömlakkok, eddig még egész rendetlenül, de ezt már úgyis tudjátok, szóval most a felette levő részt mutatom csak meg egyelőre, amíg nem találok rá megoldást.


Bal szélen található egy kis fém doboz, amiben a hajgumikat, kis hajcsatokat, ilyesmiket tárolok, mellette pedig parfümminták, és mini testápoló, szemceruza faragó.


Az előbbiek mellett van 3 kis tároló. 2 üveg, amiket úgy kaptam ajándékba, eredetileg mécsestartóként, de így jobb célt szolgálnak. A kisebb üvegben vannak a kevesebbet használt szemceruzák, tusok, a nagyobban vannak a spirálok.
A harmadik pedig egy sima fekete rácsos írószertároló, amit befogtam a szájra valók tárolásához, itt vannak a szájfények, rúzsok.


Őt is láthattátok már ITT. Testvaj, ajakvaj, ajakbalzsamok, kisebb krémek, púder, korrektor. Egyébként egyre inkább szükségét érzem még pár ilyen kis üveg tároló valaminek. (Nem tudom, ez mi akart lenni pontosan, szerintem simán dekorkövek vagy valami dekoranyag lenne jó bele, vagy ez a megoldás... :])


A 2 Sleek és a MUA meg a Lovely paletta egy ilyen kis műanyag kosárban kapott helyet, egyelőre jól elvannak itt, egyelőre. :]


Ez is ismerős lehet INNEN.
A monok és a kisebb szemhéjpúderek itt pihiznek, imádom így tárolni őket, mert ha nincs ötletem, csak ölbe kapom és jóóóól beletúrok. :]


És végül, de nm utolsó sorban, a körmös kiegészítő dolgok, mint a nyomdázós lakkok, nyomda készletek, csillámok, mágnes, ilyesmik.
Ezek is egy kis műanyag kosárban laknak, ez volt eddig a legkézenfekvőbb megoldás, bár most pár cuccot rendeltem még e-bay-ről, maximum majd lecserélem nagyobbra. :P

Szóval ez lenne az érdekesebb része a tárolásnak, ezek mellett vannak még ilyenek, hogy naptár, krémek, alkohol, ilyesmik.
A polcnak van még egy felső része, ahol a kis szívem csücskének darabkáit őrizgetem, amiket ajándékba kaptam vagy kedves emlék, 1-2 üres doboz, ami ritkaság számba megy, kinderes ajándékok, szóval amiket úgy kaptam. :]

Ti mit hogyan tároltok?
Esetleg valakinek valami jó, de olcsó tipp körömlakk tároláshoz?
Cipős dobozba nem akarom, egymás elé két sorba sem, a polcon szeretném, de az állványok elég húzós árban vannak, ahogy néztem. :(

Köszönöm a figyelmet, további szép napot Nektek!

13 megjegyzés:

  1. Egri Péteeeeeer :D
    Jó tudom megfogtam a lényeget :D
    amúgy érdekes látni, hogy ki hogyan tartja a kis/nagy dolgait :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony, meg a komplett Gang :D

      Törlés
    2. Igeeen, csak a Peti fejét látom :D Amúgy nálam is fellelhetőek, kis képen meg naaaaagy poszteren :D

      Törlés
  2. Egy szép fésülködő asztalt majd ha egyszer saját lakásba költözöm, akkor én is szeretnék. A cipős szekrényem lett kész a napokban, azt hoztam haza, így végre minden cipőm egy helyen, és nem nyomorog, és csak az enyééééém a szekrény. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még régebben kaptam karácsonyra, amikor tesómék is itthon laktak, mert mindig ment a "vita" hogy kié a fürdő, mert ott sminkeltem, de én hamarabb mentem, mint a többiek, de nekik is mindig akkor kellett, így végül megoldottuk vele a problémát :D
      Viszont a cipős szekrény érdekelne, ugye megmutatod majd? :P

      Törlés
  3. Bár tudnék ilyen rendet tartani... édes az ékszeres szekrényke! :) Nálam a lakkok és a sminkcuccok egyelőre cipősdobozban laknak (de dekorált cipősdobozban :P), várják, hogy elkészüljön az új szekrénysor a fésülködőasztallal. A mindennap használt dolgok (Garnier BB, szemceruza, spirál, tus, szájfény, pirosító) a fürdőben laknak, az ecsetek s.k. varrt tartóban, az ékszerek egy része egy kerámia cserépben, a felakasztósok meg egy állványon, amit anno egy bögre szettel vettem. A ruhákat én is szeretem felakasztani, csak a farmerek, kötött pulcsik vannak hajtogatva. A cipőknek pedig vettünk egy felakasztható "fakkos" tárolót, szerintem tudod, mire gondolok. Mivel gyakorlatilag már csak a falon meg a plafonon van nálunk hely...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amióta szép bordó a szobám, azóta nem tűröm hosszabb távon a kupit :D
      A kis szekrény még a nagymamámé volt, persze kiskoromban nem volt ekkora becsben, barbieruhákat tároltam benne... :$ :D
      A cipőtároló tök jó ötlet amúgy, meg az is tetszik, na ezt nem tudom, mennyire fogom tudni értelmesen elmagyarázni... Szóval ilyen kis műanyag valami két véggel, beleteszed a cipőbe, és vele szembe ráteszed a másikat is (tehát a két cipő felső részei egymással szembe néznek, ezzel a kis bigyó segítségével) az pl egy kicsi cipős szekrénybe tök jó lehetne :]

      Törlés
    2. Csak az a kár, hogy nincs hely cipősszekrénynek :S De amúgy tudom, mire gondolsz.

      Törlés
    3. Akkor jó, én valószínűleg nem jöttem volna rá, ha így magyarázzák :D

      Törlés
  4. Légy szíves írj a blogomon található címre a Fb-os vírusos,miután elolvastad töröld ki, nem találtam az e-mailcímed :)

    VálaszTörlés
  5. Én ilyen dobozokban tartom a körömlakkokat: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/60118214/ A Bourjois és a Revlon kivételével minden belefér állítva, a belső elválasztók pedig segítenek rendet tartani a színek között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel is csak az a bajom, mint a cipős dobozos megoldással, hogy nem túl átlátható számomra :(

      Törlés