2012. szeptember 30., vasárnap

Szeptemberi összefoglaló

Sziasztok!

Számomra a szeptember volt mindig az "újév" a "tavaly" meg az "idén" határa, hiszen szeptembertől kezdjük az ovit, a sulit, a gimit, egyszóval a szeptember mindig újat hozott, valami új kezdete volt.

Sajnos vagy sem, idén is így alakult, a szeptember elhozta az újat. Méghozzá új munkahely szerepében, szóval kicsit szoknom kellett az új helyet, új helyzetet, embereket. De eddig tetszik.
Úgy elment a hónap, hogy nem tűnt fel. Ma pl tökre mást terveztem, mire leesett, hogy hoppá, hó utolsó napja van, így inkább ez a bejegyzés születik meg, mert ezt szeretem mindig a hó utolsó napján írni. Kicsit nekem is jó visszatekinteni, hogy mit akartam, mit tudtam ebből megvalósítani, milyen jó dolgok történtek stb.

Úgy tudnám megfogalmazni leginkább ezt a hónapot, hogy keserves volt sokszor végigülni a napot, hiszen még sokan nem tudják, hogy ott vagyok, lehet oda menni, stb, így gyakran ücsörögtem csak és unatkoztam. Viszont utólag belegondolva meg azt érzem, hogy te jó ég, milyen gyorsan eltelt az idő, és én hol voltam?! :D

Most nem igazán szeretnék mit sikerült/ nem sikerült felsorolást, mint az ezelőtti és az augusztusi összefoglalóban, mert nagyjából sikerültek a dolgok, amiket szerettem volna itt a bloggal kapcsolatban, illetve a két sötétkék essence termékkel még adós vagyok, de majd úgyis meglátjátok, mért halogattam eddig.

Nézzük inkább, miket értem el amúgy a hónapban, mire vagyok büszke:
- Utólag jó döntés volt e-bayről augusztus végén rendelni, így kisebb-nagyobb adagokban értek az örömök, az pedig csak külön jó érzés, hogy ebből más is kapott, mert imádok adni is ám. :]
- A kezdeti nehézségek után, kisebb szomorkodásokkal, de még mindig azt érzem, hogy szeretnék fodrász lenni, ebből élni, és nagyon remélem, hogy az élet így hozza, mert már nem is tudok nagyon mást elképzelni.
- A kolléganőm nagyon kedves, én pedig ha kell, hát nem félek kérdezni, érdeklődően figyelni, hogy hogyan kell 1-1 dolgot csinálni, amit eddig nem kellett még.
- Csomó dolgot megvettem/ideért, amiket nagyon szeretnék, és eljutottam arra a szintre, hogy ne úgy álljak a dolgokhoz, hogy áá, úgysem lesz ilyenem sosem, hanem inkább úgy állok hozzá, hogy amit igazán szeretnék, idővel megszerzem.
- Életem eddigi leghosszabb könyvét olvasom, a Kardok Viharát, legalább hasznosan telnek az "unalmas" órák is.
- Elkezdtem egészségesebben enni, na nem kell óriás változásokra gondolni, szimplán több zöldséget, salátát eszem, és nem csak kizárólag azért, mert egészséges, hanem mert finom. (Csak eddig lusta voltam pl felszelni a zöldségeket..)
- És amire még büszkébb vagyok, a héten elkezdtem tornázni. Itt sem kell hatalmas dolgokra gondolni, sima itthoni torna, hasprés, súlyzó, guggolás, ilyesmik. Kedden csináltam először, szerdán meg akartam halni. Mármint tényleg... :D Azt hittem, nem jutok be a szalonba.. Aztán csütörtökön is tornáztam, pénteken még elég rossz volt, és végül nehezen, de ma is rászántam magam. Ennek különösebb oka nincsen, nem volt olyan gondolatom, hogy azért mozgok, mert majd fogyni akarok, stb, csak szimplán éreztem, hogy már kéne. (Ettől függetlenül látszik is, és igazán büszke voltam, amikor a Drága közölte, hogy jajj, milyen pici a pocim.. :])

És akkor jöjjenek a képek, amiknek egy részét a blogról is vettem, mert valahogy most totálisan összefolyt a blog a hangulatommal, és azokkal a dolgokkal, amik tetszenek, vagy lezajlanak bennem...








Nyeremény I.:





Nyeremény II.:

Új barátok:

Kaptam:

Párducos gyűrű, harmadik felvonás:

Azt hiszem, bátran kijelenthetem, hogy termékeny hónap volt, és még rengeteg dolgot szeretnék, persze a realitás talaján, tudom, hogy nem lesz kétméteres rózsaszín egyszarvúm, sem vörös pandám otthoni tartásra... :D

A bloggal kapcsolatosan pedig, igaz, kevesebb volt most a smink, de sok más előtérbe került, ami engem (és remélem, Titeket is) érdekel, de azért októberre szeretnék sminkekkel is előrukkolni. ;]

Nektek hogy telt ez a hónap? Hogy álltok a szeptemberekkel?
Köszönöm a figyelmet, szép estét, holnapra szép napot, illetve kellemes, sikerekkel teli új hónapot kívánok Mindenkinek!

9 megjegyzés:

  1. Újabb Franken lakkok, a virágmintás köröm,párducos gyűrű, a Black XS parfüm, és az örömadagok tetszenek!!

    VálaszTörlés
  2. Nálam is nagyon gyorsan telt a hónap. A blogommal tervezett dolgokat, majdnem teljesen végig is vittem. Nekem is az első szeptember volt, hogy nem kellett a hónap elején iskolába mennem, kicsit fura volt, rossz volt, de túléltem. Az október húzósabb lesz, elég nagy változások elé nézek, de úgy vagyok vele, hogy ami nem öl meg, az erősebbé tesz. Október végén majd meglátom...^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van :]
      Remélem, azért a változások jók lesznek. (Bár előbb-utóbb minden változás hoz jót)

      Törlés
  3. Ajj nekem is a szeptember a gyokeresen uj dolgok honapja, szerettem is, igy is terveztem, de nem jott a vart uj... :@ bar ezt a semmit is lehet ujnak nevezni haha....

    Sulyokat hol mennyiert vetted? Nekem is kell, mert a 4kilossal nem nagyon lehet kapalozni dinamikusan. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hülye... :D Végül is, új, nem? :P
      Még Veronika vette régen, csak itthon maradt, én meg hasznosítom, ne árválkodjanak már :]

      Törlés
  4. Gratula a munkahelyhez és örülök, hogy jól érzed magad ott :)
    Nekem is tetszett a szeptemberek, mozgalmas és nem utolsó sorban tartalmas is volt! :)
    a körmös örömadakért pediga mai napig is irigyellek!!! :(( :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nem kell irigyelni, szerencsére nevetségesen alacsonyak az áruk, szóval akinek van paypal számlája, annak gyerekjáték lesz megoldani, ha máshogy nem, hát apránként ;]

      Törlés
  5. Gratula az UJ munkahelyhez,legyen sok vendéged !

    VálaszTörlés