2012. szeptember 18., kedd

Rossmann látogatás

Sziasztok!

Tegnap facebookon írtam, hogy voltam a Rossmannban.
Nem akarok segget csinálni a számból, mondtam, hogy csak olyasmiket szeretnék már venni, amit tényleg akarok, tényleg kell, ki fogom használni.

Az essence BTGN fedőlakkjáért indultam, az új colour&go lakkokból csak a Chic Reloaded-et akartam megvenni, de nem hittem, hogy már kint lesz, pedig így volt. Így ez a kettő tuti volt, hogy jön velem. Aztán megpillantottam a Club Coat fedőlakkot (Glow In The Dark), amit szintén akartam, mert elég rég óta szerettem volna egy sötétben világítós fedőlakkot. És mindennek fejében még a Catrice Coolibri szemhéjceruza is 299 Ft-ra volt leértékelve. Erre vártam, már mondtam egyszer, hogy 800-ra kitették, de még várok, hátha.

Szóval a kis zsákmány tegnapról:




És akkor vegyük is szépen sorba a dolgokat.
- BTGN fedőlakk: sosem volt ilyen fedőlakkom, Aninál láttam a Crystal Nails Defendert, arra fájt a fogam, de ez közelebb volt, és végül úgy döntöttem, előbb ezt próbálom ki.

- essence colour&go - chic reloaded: akartam, első perctől kezdve, tudtam, hogy az első lakk lesz, ami hozzám kerül az újak közül, és nem is bánom, ez van a körmeimen most, meseszép.

- essence Club Coat fedőlakk: a kritikus pont. Amikor megörültem (utána meg megőrültem), hogy végre lesz sötétben világítós lakkom, nem is drága, mekkora királyság... Igen, felvállalom, hogy hülye vagyok, de levezetem a dolgot... Nem néztem én neten utána, mert nekem laikus embernek tök egyértelmű, hogy rá van írva kiemelt betűkkel, hogy "GLOW IN THE DARK", az azt jelenti, ami oda van írva, tehát hogy a sötétben világít. Nosssss, NEM!
Vissza már nem viszem, mert nem hiszem hogy kicserélnék, mivel ugye nem hibás termék... és el is tudom majd használni, de nem arra a célra, ami miatt megvettem.

Némi idegbetegeskedés, önszidalmazás és stb után végül írtam az essence magyarországi facebook oldalára a termék képéhez, ITT.
Szerencsére választ is kaptam, jeleztem feléjük, hogy szerintem másnak is fog gondot okozni ez, remélem nem csak én vagyok ennyire hikomat. Rendesek voltak, azt írták, jelzik a gyártó felé. Na erről ennyit, szép kékes fényt ad egyébként a lakkoknak, így ha másra nem, jó lesz a megunt lakkokat kicsit feldobni.

- Catrice Coolibri szemhéjceruza - Virgin Forest: Úgy vágytam rá, már mióta megpillantottam, de sajnáltam rá kiadni egy ezrest. Aztán lement 800ra, én meg azt mondtam, remélem lesz még 300 is. És így is lett. :]
Nem volt már teljesen érintetlen, de meglepően szép volt, nem volt agyontrancsírozva, így nem volt kérdéses, jön velem. Lehet, hogy csak jövő tavasszal/nyáron fogom tudni kihasználni, de ki fogom, az tuti, mert mesés!

Ha szeretnétek valamelyikről tesztet, jelezzétek, illetve én úgy gondoltam, mindenről írok majd, de ha esetleg unjátok, akkor inkább azt jelezzétek, vagy nem is tudom. Szóval a lényeg, hogy én szívesen írnék mind a négy termékről, de tudom, hogy sok helyen olvashattátok/olvashatjátok a véleményeket ezekről a dolgokról.

Egyébként Veszprémben a Kossuth utcai Rossmannban elég sok újdonság ki volt már téve tegnap (több új lakk, mint múlthéten, pigmentek, lakkozható gyűrű, új fedőlakkok, az új mágneses és cracking lakk, szóval az újdonságok és a colour arts cuccok), illetve a Catrice Coolibri, az essence Ready For Boarding és essence Miami Beach Girl kiadások termékei 299 Ft-os áron vannak kint, érdemes körbenézni, hátha valaki úgy volt vele, mint én, hogy sokallta az árat, de ennyit szívesen kiad érte.

Ti vettetek valamit az új termékekből, vagy esetleg a régebbi, leakciózott kiadások közül? Melyik termékekről olvasnátok szívesen? Miket vettetek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Nektek!

26 megjegyzés:

  1. Teljesen igazad van a sötétben világítós lakkal kapcsolatban. Valahogy rá kéne írni, vagy mi. Amúgy én gondoltam, amikor láttam, hogy az tuti uv fényre világít, azért nem vettem meg, de most rájöttem, hogy nekem keeeeeell, jön a buli szezon. Csak eddig nem láttam sehol :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hülye vagyok, szóval azért nem gondoltam, hogy meg fogom venni. Nem vettem meg persze, mert még nem is láttam XD Istenem, de butus tudok lenni :)

      Törlés
    2. Mármint meg akarod venni, csak eddig nem tudtad? :]

      Törlés
    3. Aha, mert rájöttem, hogy nekem kell egy ilyen, csak amikor először láttam a neten, akkor nem kellett. De kellene, de sehol sincs :(

      Törlés
    4. Hát ha gondolod, bizniszelhetünk valamit vele mert nekem nem létszükség.. :D

      Törlés
    5. Hááát, egy jó bizniszben mindig benne vagyok :)

      Törlés
    6. Na akkor megbeszéljük privátban :]

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ki nem akarnám hagyni, mert baromira bejön, csak reméltem, még más sem unja halálra :D

      Törlés
  3. A colibinek olyan szép színe van, már láttam máshol is. :) Az jöhet elsőnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :]
      Próbálok akkor sietni vele ;]

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Úgyis lesz hamarosan, ahogy ismerlek, kerítesz rá időt :D :D

      Törlés
  5. Hallod én is tegnap vettem meg a Glow In The Dark lakkot. Felkentem a margarétára tesztelni, természetesen nem világított a sötétben. Gondoltam, biztos fel kell tölteni fénnyel (fogalmam sincs, hogy jutott ez eszembe), na akkor hoztam fel egy széket, felmásztam a csillárhoz, ott álltam negyed órán keresztül és tartottam a fény felé, hát még utána sem világított :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ugye, hogy félreérthető??? Hát komolyan, már azt hittem, én vagyok csak hülye.. :D

      Törlés
    2. Szerintem ez nem félreértés, egy az egyben átverés.

      Törlés
  6. Tegnap én is bementem a Rossmannba Vp-ben. Kíváncsi voltam mik vannak még leárazva. Az Essencek közül nem jött be semmi :S Nekem már túl nyáriak ezek a kollekciók. Az újak közt nem néztem még körül. Fennakadtam azon, hogy a rúzsok drágábbak lettek...(vagy nem?). Végül vettem egy gyönyörű NYC rúzst(402). És leárazva: NYC körömlakkot, Catrice rúzst...még jó, hogy nem akartam több rúzst beszerezni :) Na mindegy :P
    /rekablogol.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Jó lakkokat vettél, tettszenek. :)
    A világítósra kíváncsi lettem volna,de így ,hogy nem világít már nem érdekel.
    Nem tudom miért nem tüntetik fel,hogy csak Uv fényben világít,de rendesek voltak akkor,hogy továbbították a gyártónak az észrevételed.
    A szemhéjceruzáról várom a tesztet meg a másik két lakkról. :)
    Nem vettem semmit a régebbi leakciózott kiadásokból.
    Az új Essence lakkokból szeretnék majd venni párat,de nem akarom túlzásba vinni.
    Ezek amik must have darabok : Boho chic, English rose szerintem gyönyörűek. :)
    Az english rose élőben is csodaszép, rögtön kedvenc darab lett és tudtam,hogy kell. :D
    Igyekszem elhasználni a mostani lakkjaimat nehogy beszáradjanak +volt amit úgysem nagyon használtam,de most +jött hozzá a kedvem. :)




    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a 2 most nagy kedvenc mindenkinél szinte, szépek-szépek, de egyelőre még ráérnek nekem, vannak, amiket jobban szeretnék most :]

      Törlés
    2. :) Értem.
      Én eddig csak Aninál találkoztam velük és nagyon megtettszettek. :)
      Nem tudtam,hogy sokaknál nagy kedvenc lett.
      Ezúton is köszönöm Aninak,hogy írt róluk!
      Most majd rákeresek a többi új Essence lakk tesztjeire is hátha van akinél találok.
      Tudsz olyan oldalt,blogot ahol fel vannak sorolva az új színek nevei??
      Köszi szépen előre is!

      Törlés
    3. http://www.essence.eu/en/products/nails/nail-polish.html

      Itt meg tudod nézni őket :]

      Törlés