2012. szeptember 13., csütörtök

Őszi smink a MUA Undressed palettából

Sziasztok!

Bár tegnap nem volt annyira őszies az idő (sőt..), én lélekben már eléggé rákészültem, így a sminkemet is a hangulatomhoz igazítottam.

Nem lett túl erős a smink, igazából talán kicsit a múlthéten érkezett faleveles nyaklánc adta az ihletet, mindenképpen valami bronzos-aranyos színt szerettem volna a szemhéjamra.

Ez lett belőle:

Természetes fénynél:


Vakuval:

Használt termékek:
- Garnier BB Krém
- Lovely Sunny Blushe hármas pirosító (Cranberry Kiss)
- Szokásos essence a szemöldökömre
- Max Factor Cube Gloss szájfény (Chocolate)
- essence Smokey Eyes szempillaspirál
- Avon CT fekete szemceruza
- Undressed Palettából:
* Shade 6
* Shade 7
* Shade 2
* Shade 12

Tudom, nem egy nagy extra, de szerintem ilyen rohanós reggeli, munkábamenős napra ősszel mondhatni, tökéletes.

Nektek hogy tetszik? Ősszel is gyakran nyúltok a színes szemhéjfestékekhez vagy inkább a natúr színeket részesítitek előnyben?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Őszőszőszősz. <3 Végre itt van, bár ahogy nézem csak 1-2 napig... :S

    VálaszTörlés
  2. Én örülök, hogy még nem akar ősz lenni! :D Én alapból jobban szeretem a natúrabb színeket egyébként. Tényleg tökéletes munkás napra (is). :)

    VálaszTörlés
  3. Ó már én is alig vártam az ősz beköszöntét!!:) <3 Én az erős, szemhangsúlyos sminkek híve vagyok, aztán néha nyáron, ha hódolok eme szenvedélyemnek, elég furán érzem magam.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a szemüveg miatt általában nem merek "vadulni" maximum itthon, gyakorlás céljából :(

      Törlés
  4. Figyeltem tegnap a szemfestést :-) Szép lett - én a kék kontúrt nem kedvelem magamon, de Rajtad jól néz ki :-)

    VálaszTörlés