2012. szeptember 25., kedd

Óriási örömadag...

... avagy nálam járt a postás, és boldoggá tett.

Sziasztok!

Na nem úgy tett boldoggá, csupán hozott 4, azaz négy csomagot.

Nem volt titok már Előttetek sem, hogy jó pár csomagot vártam e-bayről. A körmös cuccokat és gy nyakláncot egy eladótól rendeltem, ezeket is nagyon vártam már, meg úgy mindent, na. Még van amit várok, szóval későbbre is marad öröm. Viszont ma olyan örömtúltengésem volt (van), hogy azt sem tudtam mikor mibe gyönyörködjek.. :D

Nézzük akkor elsőként azokat, amik egy csomagban érkeztek többen:


Így képről egyébként többnek tűnik, mint kézben megfogva a kis pakk, de hát odavagyok tőlük meg vissza... :]

ETTŐL az eladótól vannak.

- 10 darab díszítőszalag (Kb. 450 Ft):



Meglepődtem, és hatalmas pozitívum számomra, hogy mind külön be volt csomagolva egyesével!
A képeken sehogy nem látszottak rendesen, ezért inkább leírom, milyen színek:
* Fehér
* Ezüst
* Piros
* Arany
* Királykék
* Lila
* Zöld
* Pink
* Rózsaszín (a pinknél világosabb)
* Arany csillogó díszítéssel

Ebből 2-3 darab Bettinél fog landolni, majd még megbeszéljük melyikek.

- 5 darab pontozó (Kb. 480 Ft):



Ezek is nagyon szimpik, ilyen áron meg hülye lettem volna nem megrendelni. 1 vagy 2 szintén Bettinél fog landolni ezekből is.

- 3000 darabos körömdíszítő kő készlet (Kb. 400 Ft):



Kövezzetek (hahaha:D) meg, de én imádom az ilyen kis körömdíszítő köveket, de mindig csak 1-1 kisebb csomaggal vettem, mert általában vagy drágának találtam őket, vagy csak egy színben volt.
Nem kell nekem gyémánt meg mittudoménmi. Nekem arra hogy itthon kenegessem a kis körmeim, és kidíszítsem, tökéletes ez!
És ami külön öröm, nem kis tasakokban van, hanem atombiztosan záródó kis dobozkában, színekre válogatva. Már most imádom, pedig még nem is használtam.

- 10 darab margaréta (Kb. 620 Ft):



Hogy én mióta vágytam erre... De hát a tököm fizet értük több ezer forintot... Így meg van 10 is belőle, szóval bármikor rám törhet a kreatívkodás... Az egyiket már be is fogtam.

- Nyaklánc (Kb. 800 Ft):



Annyira tetszenek ezek a nyakláncok, és gondoltam ennyiért megéri. Így elég hosszú nekem, de majd megbarkácsolom és szupi lesz remélem. :]

Eddig tartott az első csomag. A másodikban a legelső önálló rendelésem lapult.

- Egeres gyűrűk (Kb. 400 Ft) INNEN:


2 darab, egy arany és egy ezüst színű. Ti most csak az ezüstöt látjátok majd kibontva, ugyanis a másik Vanilláé lesz.




Nem hazudok, legalább két és fél, de inkább 3 éve már szerintem, hogy akartam gy egeres gyűrűt. Hát, egy álom ma valóra vált.. :]
Imádom, annyira édes, pont jó az ujjamra, nagy szeretetben lesz.

A múlthéten vásárolt essence UV (!) lakkot Tündivel elbartereztem, az essence 12-es "holo topping, please!" lakkját kértem, hogy vegye meg, és küldjük el egymásnak. Ő meg volt olyan kedves hogy belement, megvette, és még egy kis levelet és meglepit is kaptam hozzá:


Természetesen én is feladtam még pénteken, Ő már tegnap megkapta, viszont a szokásos erőlködésben, hogy hogyan fér bele a lakk, a levelet elfelejtettem beletenni, pff. :D Így Ő is kapott levelet, csak nyilvános lett.. :D
Na mindegy, a lényeg, hogy mindketten jól jártunk, igaz, a postát ki kellett fizetni, de ennyi talán még belefér, a lakkról meg lesz még szó. :]

És végül, de nem utolsó sorban, Fruzsinál nyertem egy Max Factor szájfényt, ami szintén ma érkezett meg:


Nagyon szépen köszönöm a két csajszinak, és Erzsinek is még egyszer, Tőle lakkokat nyertem, amit már kitettem Facebookra, de azért itt is megmutatom, ha még nem látta valaki:


A Moyra lakkról ITT olvashattatok már, a fekete repedezős Lovelyról pedig a mai előző bejegyzésben.

Huhh, szóval olyan vagyok most mint egy kis retardált karácsonykor, összevissza kapkodom a fejem, már vagy 8× ki-becsomagoltam mindent, kiveszem, megnézem, megtapizom, a gyűrűt felpróbálom, megnézegetem mindet még egyszer, visszateszem, aztán félóra múlva az egész elölről... Szóval örülök... :D

Nektek köszönöm szépen a figyelmet, várom, hogy ki miről szeretne első körben olvasni, kinek mi tetszik, mi nem tetszik, miket kaptatok, vásároltatok, nyertek mostanában. És hasonlóan szép napot kívánok MINDENKINEK! ;]

39 megjegyzés:

  1. Nekem is egy álmom volt ez a gyűrű. :D Meg a patkányos medál, bár most bizalmam vesztettem az íbéjben, de még meglátom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is nekem is, de sehol nem láttam olyat, ami szerelem :(

      Törlés
    2. Olyan igazi szerelmet en sem, de azert vannak egesz jok. :)

      Törlés
  2. A körömdíszítős cuccok nekem is megvannak mind, bár több szalagom van, meg nekem a kövek picik nagyok, így ritkán használom.

    VálaszTörlés


  3. A félreérthető első mondat után megnyugodtam és örömmel nézegetem a kincseid :-)
    Érdeklődve várom a szalagokkal, strasszokkal milyen körömcsodát alkotsz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hagyján,de én hogy várom, eddig annyi ötletem volt, most meg kicsit meg is vagyok illetődve ... :D

      Törlés
  4. Ugyan ilyen ebay-es gyűrűm van, csak nyuszisban. (Nem gondoltad volna, mi? :D Amúgy klassz dolgokat rendeltél/kaptál ;) Nemsokára én is beszerzek 1-2 új gyűrűt meg nyakláncot. Na meg körömlakkokat a nyomdázáshoz ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, tényleg nem gondoltam... :P
      Én majd az essence új(?) nyomdalemezét akarom megszerezni, amin van bagoly meg minden ilyen cuki dolog :]

      Törlés
    2. Azt még nem is láttam :)...és mit szólsz a wild craft kiadáshoz? Egyáltalán van/lesz nálunk?

      Törlés
  5. De aranyos vagy, annyira látszik, hogy mennyire örülsz! Gratulálok a sok szép kis apróságodhoz! Én az Essence lakkra lennék kíváncsi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát általában úgy nem szoktam mutatni a külvilágnak, ezért gyakran azt is hiszik, hogy nem örülök, pl. mikor a fényképezőgépem megkaptam 3 éve karácsonyra, akkor így mosolyogtam egyet hogy köszi, tökjó, letettem, aztán utána fogtam és felmentem vele a szobámba, ott vigyorogtam mindent fényképzgettem, próbálgattam... Aztán anyukám kb sírva kérdezi, hogy nem ilyet akartál? Aztán mondom, hogy de, mért? Mert nem is örülsz úgy látom.. Hát nem mindig tudom úgy kimutatni.. :D

      Törlés
  6. Ááá, imádom a gyűrűt és a nyakláncot. A pontozókat én is nézegettem, csak nem tudom mennyire lesz időm meg türelmem, pedig jól jönne, megéri. A nyereményekhez meg gratula utólag is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hát időm az lesz elvileg, a türelem a kérdésesebb.. :D

      Törlés
  7. óóóóóó, azt hiszem tudom mi lesz a következő rendelésem:) (ebayről még nem rendeltem, csak magyar oldalakról körmös cuccokat) nevetségesen olcsó ebay-en.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és sok minden más is, én ezért is szoktam le a vateráról, a 3-400 Ftos cuccokat ne akarják már 3000ért rám sózni :S

      Törlés
  8. Én is akarok csomagot kapni!!! :)
    A díszítő csíkokra kíváncsi leszek, hogy mennyire tartósak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, remélem jó lesz, meg mondjuk ilyen csíkozásra akarom még cellux helyett :]

      Törlés
  9. Ezek a körömdíszítősök dolgok valami csodáák :) Nem gondoltam, hogy ilyen olcsón be lehet szerezni őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :]
      Érdemes nézelődni, mert a rendes ár töredékéért meg lehet kaparintani :]

      Törlés
  10. Hát, megértelek. Én is oda meg vissza lennék a gyönyörtől, hogy ennyi minden drágaság jött meg :)
    (és én is örömködök, mert azért erre felé is jut belőle :D Amit nagyon köszönök -itt is :) )

    -De nem lehet, hogy már rég a postán dekkoltak, csak a postás- ismerve téged inkább bevárt egy nagy adag csomagot, és csak akkor cammogott el hozzátok? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát legalább a Te örömöd őszinte :DD
      De nem hiszem, mert szerencsétlent napi szinten kérdezgetem és Ő meg olyan szenya, hogy mindig az én pakkom adja utoljára.. :DD

      Törlés
    2. Amúgy a nyakláncról lesz majd kép? Kíváncsi vagyok, hogyan állhat :)

      Törlés
    3. Lesz ám, majd így is, meg szerelés után is:D

      Törlés
  11. Ó de szupi dolgok :)
    mikor rendelted az egeres gyűrűt? vagyis mennyi idő alatt ért ide? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt aug. 17-én rendeltem, kicsit féltem is de végül is kb 5 hét volt, szóval nem vészes.. :]

      Törlés
  12. Szuper dolgok, megértem az örömöd, én is ilyen vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom így a fejemen nem látni általában, csak magamban leülök mint a kisgyerekek aztán körbepakolom magam a jósággal.. :D

      Törlés
  13. a körmös cuccok valami isteniek!! nekemis!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. apukámat annyira nem hatották meg, bár azt mondta a dobozra, az majd jó lesz neki, ha kiürül... :DD

      Törlés
    2. én viszont pont apumtól fogom kérni ezeket :DD
      használd el és muti a szépséges manikűröket! :) ♥

      Törlés
    3. Megvenni Ő is megvesz így szülinapra karácsonyra az ilyesmiket (vagyis közli, hogy vedd meg aztán majd kérd el az árát... :D), meg úgy megnézegeti, de eddig csak a körömnyomda és a mágneses lakkok kötötték le annyira, hogy meg is kért, hogy mutassam meg Neki, hogy működik :DD

      Törlés
  14. Hú, de jó napod volt! Bárcsak mindegyik ilyen lenne! :D Én is imádok csomagot kapni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt megmondom :D
      Azért ilyet nem kívánok, a végén még nem férnék el a sok cucctól :D

      Törlés
  15. Gratulálok én is örülnék,ha ennyi mindent kapnék. :)
    Leginkább a pontozó,körömdíszítő kövek,Moyra+ az ezüst lakk+ Max Faktor szájfény tettszik. :)
    Várom róluk a teszteket.
    De jó ez a gallérnyaklánc. :)
    Elegáns,de mégis csinos lesz vele egy szett.
    Ugye nekem annyira nem tettszenek ezek a nyakláncok,de ez kivétel.
    Mostanában nem sok mindent vettem csak egy Lora kék színű 3-as palettát+ 2 dezodort.Meg ugye tőled kaptam a spirált. :)
    Tervezek apróbb dolgok beszerzését mostanában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      És ma még a mágnesem is megjött, meg tegnap a pótlás a párducos gyűrűből (szintén összenyomorgatva:() anyum meg kapott egy parfümöt, de mivel nem használja, rám ruházta, szóval fürdök a jóságban tényleg :DD
      Viszont ha az essence-re gondolsz, az nem ezüst, az a holo topcoat lakk :]
      Hú, nekem megint kilométeres a kívánságlistám :S :D

      Törlés
    2. Mázlista vagy az biztos. :)
      Ennyi jó dolog egy hétre. :)
      Nem arra gondoltam. :)
      Hanem amelyiket nyerted Erzsinél a Moyra lakkos képen van egy ezüst lakk is (kisebb kiszerelésű) arra értettem. :)
      :D Nem is csodálom a km-es listád.
      Ez nálam is így szokott lenni,hogy sok minden összegyűlik. :)

      Törlés
    3. Ja, az meg arany csillámos :]
      Hú, mindig kitalálok valamit hogy ez meg az meg amaz kell, de legalább az nyugtat, hogy használom is, ha nem napi szinten, de viszonylag sokszor, amikre azt mondom, kell.. :]

      Törlés
    4. Ok :)
      Én is százszor átgondolom,hogy kell-e amiket felírtam biztos fogom-e használni aztán idővel eldől,hogy beszerzem vagy kihúzom a listámról. :)

      Törlés