2012. szeptember 4., kedd

Nail Polish TAG

Sziasztok!

Belle-nél láttam ezt a bejegyzést, gondoltam kitöltöm én is. :]


1. Mi a kedvenc fedőlakkod? 



Az ssence Quick Dry-t eléggé szerettem eddig, és nem rossz, de szeretnék majd valamit, ami kicsit fényesebb, még keresem az igazit. :]




2. Mi a kedvenc kéz/körömápoló készítményed?



Nem szeretem túlzottan őket, főleg a kézkrémeket, de főleg télen muszáj odafigyelni, ilyenkor vagy valami jó illatú kézkrémet vagy testápolót használok erre a célra.



3. Glitter vagy matt? 



Hangulatfüggő, de inkább glitter úgy nagy általánosságban.



4. Mi az aktuális körömlakk-szerelmed?



Jahjjjj... Fájdítsam megint a kis szívem?:(
Holo lakkok, minden mennyiségben jöhet(né)nek.

5. Melyik a kedvenc márkád? 




Talán az essence-t mondhatnám, de az Aden és a Moyra lakkokat is szeretem, de essence-ből van a legtöbb mostanában.





6. Mi a kedvenc lilád/rózsaszíned/pirosad/kéked/zölded?



- Lila:



-Rózsaszín:


Az akciósan vásárolt rimmel - fast & fuchsia. Azóta is áldom az eszem, hogy megvettem.


És persze a 43-as Moyra..

-Piros:


essence Color&Go - Fame Fatal.A majdnem tökéletes piros, ha nem látszana át a körömvégnél, még jobban imádnám.

-Kék:



Az essence walk on airt is imádtam, de a legújabb kedvenc az aden mini kék lakk

-Zöld:


Az essence twins - bella, bár ez volt az első "nyári" zöld lakkom, talán emiatt. :]


7. Mi a kedvenc téli lakkod?


Általában inkább kedv-függő, nem évszakfüggő a lakkozásom, mármint pl az előbbi zöldet nem kenném fel télire, de nyáron sem csak a nagyon színes lakkokat használtam.
Ha választani kell kifejezetten téli lakkot, az essence Vampire's Love - Into The Dark.

8. Mi a kedvenc nyári lakkod?


Szinte gondolkozás nélkül az essence - choose me! lakkja.

9. Mi a kedvenc tavaszi lakkod?

Na ez az, amit így konkrétan nem tudnék mondani.

10. Mi a kedvenc őszi lakkod?



essence You Rock! Cut Off The Beige. Bár ezt bármikor elkenegetném, mégis olyan ősziesnek mondanám, és ha muszáj kedvencet választani, erre az évszakra egyértelműen ezt mondanám.

+1. Mi a kedvenc nude lakkod?

Nem tudom, most épp több kedvenc van, inkább úgy mondom, hogy mind tetszik, amit eddig láttam. :]

Nektek mik a kedvenc lakkjaitok? Ha gondoljátok, töltsétek ki itt megjegyzésben, vagy a blogotokon bejegyzés formájában.

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Az én téli kedvencem is a Vampire's Love Into the Dark lett. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár a szürkét is imádom, de talán ez kicsit még téliesebb :]

      Törlés
  2. Nekem az essence pirosa az örök szerelem, de érdekes, nekem sose látszik át :o egy rétegben sem :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sajna a legtöbb piros, de még sok bordó is ennyire átlátszik :(

      Törlés