2012. szeptember 22., szombat

Miss Sporty és S-he rúzsok

Sziasztok!

Még augusztus kaptam Vanillától ezeket a rúzsokat is többek között. Szerintem már nem is nagyon kapni őket, így most nem fogok annyira részletesen írni, illetve egy bejegyzésben kap helyet a 3 termék.

Az első a Miss Sporty Sheer Lipstick 010-es, Pool Party névre keresztelt rúzs lesz.




A csomagolása igazi kis Barbie-s szerintem.

A számon természetes fénynél:


Olyan kis visszafogott, kellemes a színe, az illata meg kellemes gyümis. Viszont olyan viaszos érzés nekem a viselete, így annyira nem nőtt a szívemhez.

A második és harmadik rúzs S-he márkájú (dm), a külsejük ugyanolyan:


A 456- os magic colours lipstick jeges ezüstös fényű, lila rúzs.



Egy vékony rétegben felvíve ilyen


Természetes fénynél:

Vakuval:

Vastagabban felvíve a szájra pedig ilyen

Természetes fénynél:

Vakuval:

Egy rétegben nem is igazán látszik, csak egy kékes-ezüstös-lilás kis fény. Vastagabban felvíve pedig olyan '90-es évek jégtündér.. :D
Igazából sehogy nem az én stílusom.

A másik pedig a 327-es aqua shine lipstick, ami kék színű, rózsaszínes fénnyel.


Vékonyan felvíve a számra ilyen

Természetes fénynél:

Vakuval:

Vastagabban felvíve a számra pedig ilyen

Természetes fénynél:

Vakuval:

A kettő nagyon hasonló szerintem szájon, talán ez egy kicsit visszafogottabb. De őszintén szólva ez sem igazán hozzám illő.

Nektek hogy tetszenek? Megvan valamelyik ezek közül a rúzsok közül Nektek?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes hétvégét!

12 megjegyzés:

  1. Konkrétan ezek közül egyik se, de van egy aqua shine rúzsom, és nem nagyon szeretem...megolvadt, és szájfénynek szoktam használni, annyira fog csak...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nekem szerencsére soha semmim nem olvadt még meg, se rúzs, se ajakápoló, semmi ilyen :]

      Törlés
  2. Ezeket én valami farsangi sminkhez,vagy nem is tudom mikhez tudnám elképzelni. :) Hétköznapra biztos nem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is egyből ez jutott eszembe, olyan jégkirálynős farsangi jelmezes :D

      Törlés
  3. Ez tényleg nem a te színed, túl barbisak szerintem :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szőke lennék és szoliznék, talán ;D

      Törlés
  4. Nézegettem ezt a két S-He rúzst én is, de hozzám sem állnak közel. (Október 6-án megyek Veszprémbe, ez már tuti!!!)

    VálaszTörlés
  5. A Pool Party meg van, és van egy ilyesmi S-he rúzsom is... de nem nagy számok, inkább gyerek rúzsnak mondanám őket:D .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elsőre hirtelen azt is hittem rá :D

      Törlés