2012. szeptember 16., vasárnap

Hülye dolgok I.

Sziasztok!

Mondhatnám, hogy nem szorosan a bloghoz kapcsolódik a téma, de azt hiszem ez így ebben a formában nem lenne igaz kijelentés, hiszen nem csak a szépségápolásról olvashattok itt, hanem mindenféle agymenés is volt, meg recept, stb, szóval kicsit inkább tényleg a saját kis világom része ez. :]

Szóval a lényeg... Szerintem mindenkinek megvan a maga háklija, hülyesége, mondhatni mániája. Nem tartom magam eszeveszett mániákusnak, de vannak dolgok, amiket egyszerűen bármennyire is szeretnék, nem bírok elviselni. Tenni nem tudok ellene, mert akármikor meglátom, bekattanok szinte, annyira idegesít. Ez most leginkább a háztartáson belülre vonatkozik, nem feltétlenül történik meg ebből minden itthon, van amiről csak tudom, hogy rohadtul zavarna, ha megtörténne. Tényleg apróságok, de engem zavarnak...

- Nem leáztatott kávésbögre:
UTÁLOM! Beleszárad a dzsuva, aztán nem jön ki, vagy épp ellenkezőleg, kijön, és minden mást összegányol a mosogatógépben, ezért én max 10 percen belül beáztatom a bögrém, ha megittam a kávém.(vagy kakaó, forrócsoki, bármi ilyen) Ugyanez igaz a csokis, krémes vagy szószos tányérokra is.

- WC papír fordítva:
Igen, ki lehet röhögni, de egyszerűen nem bírom elviselni, ha a WC papír letekerős része nem kifelé áll, hanem a fal felé. Ne kérdezzétek mért, kikészít... :D

- Nem lehajtott WC tető:
Azért van a teteje, hogy lehajtsuk, pont. Nem tudom jobban megmagyarázni. Kulturáltabban néz ki, ha le van hajtva, meg mondom, arra van.. :D

- Nyitott ajtók, ablakok, fiókok:
Nem tudok, de mondom, NEM BÍROK nyitott ajtóval vagy szekrényajtóval, kihúzott fiókkal aludni. Nem az, hogy félek, csak egyszerűen megőrjít a tudat. De általában ha elmegyek itthonról, akkor is becsukom a szekrényajtót, pedig ugye nem is vagyok ott, tehát nem tud zavarni. nyáron már egészen megszoktam a nyitott ablaknál alvást, de még mindig utálom, sokkal rosszabbul szoktam úgy aludni, mint csukott ablaknál. Bár ennek oka szerintem a félelem. A félelem, hogy bejön egy rovar, bogár, bemászik a szúnyogháló alatti kis résen, rám mászik, megcsíp, lenyelem, akármi.

- Majdnem üres dolgok:
Utálom, amikor egy szem gumicukor vagy keksz marad a csomagolásban, azt az egyet már egye meg, aki a többit, és dobja ki a csomagolást... Vagy amikor egy korty tej marad a dobozban, és nincs új tej betéve a hűtőbe. Úgy szoktam inni a kávét, hogy csak a kávét megmelegítem, bele a cukor, rá a hideg tej. Langyos tejjel meg ez elég kivitelezhetetlen... :D

- Ruhák:
Azt már tudjátok, hogy a legtöbb ruhámat vállfára akasztva tárolom a szekrényben (csukott ajtóval ugye.. :D), de pl. a bugyikat mindig 3 felé hajtom, úgy teszem el, a zoknikat pedig nem úgy, hogy félbehajtom, és kifordítom, hanem az egyiket félbehajtom, feltekerem, és a másik száránál kifordítom. (így ilyen kis gombócszerűséget kapunk.)

- Tubusok:
Talán ez zavar legkevésbé, hiszen egy mozdulattal megoldható, így nem is az, hogy zavar, hogy más hogy nyomja ki akár a fogrémet, vagy pizzakrémet, bármi ilyen kinyomós tubusos dolgot, hanem a lényege, hogy én mindig a végéből kezdem kinyomni.

Hát, ennyi lenne ami úgy igazán zavarni szokott, nem kevés, de annyira talán nem is sok. Azért nem lehetetlen ám együtt élni velem, főleg, hogy általában szóvá sem teszem az ilyeneket, inkább odamegyek, és egy szó nélkül megigazítom. Nem halnék bele egyikbe sem, csak zavarnak, ezért inkább megoldom, hogy ne úgy legyen. :]

Nektek vannak hasonló dolgaitok, amik zavarnak otthon, ha valami nem úgy áll, ahogyan Ti megszoktátok, vagy ilyenek mint pl. a majdnem üres, ki nem dobott csomagolás? Ha gondoljátok, osszátok meg velem, velünk, mik az ilyen zavaró dolgok az otthonotokban.

Köszönöm a figyelmet, további kellemes vasárnapot!

48 megjegyzés:

  1. Fú, a wc papírral én is így vagyok, de internetes források alapján mi vagyunk a kisebbség :D Mondjuk el tudom viselni, de azért meg szoktam fordítani xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nem is értem mért, hát nem úgy a kényelmesebb másoknak is?! :D

      Törlés
  2. Wc papír, bögre áztatás detto :D
    Szekrény ajtó/fiók szintén. Aztán van, hogy be legyen húzva/csukva. De a wc deszkával nem szoktam foglalkozni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sokáig mondtam Tominak a WC tetőt, aztán mindig cikizve utánzott hülye hangon mondta hogy "vééccééétettőőő" :D Aztán már nem szólok neki, csak odamegyek és lehajtom. Sokadik után max erősebben lecsapom, és utána 1-2× már magától megcsinálja :D

      Törlés
  3. kb a 80%ával egyetértek:D attól agybajt kapok, ha rákészülök h iszok egy pohár hideg tejet, és ott lötyög a doboz alján egy p*csányi mennyiség. és nálunk a többi tej nem a hűtőben van bontás előtt, szóval nem olyan hideg. felrobbaaaanoook:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaaj dettó ugyanez. :DD Nekünk is kint van a tartóstej a lépcsőházban, és akkor világvége van ha valaki egy kortyot tett vissza és nem hozott újat... nekem az megcseszi a fél napomat. :D

      Törlés
    2. Jaja, itt is ez van, de már okosan megoldom, mindig teszek be még egy tejet :D

      Törlés
  4. Hát mindenben egyet értek. :D Egyedül a nyitott ablak nem zavar, vagy nyáron nyitott terasz ajtó. De a többi dettó. Plusz hozzátenném még a csöpögő csapot. Agymenést kapok tőle, nem bírom elaludni, lélekben átváltozom Hulk-ká és idegből elzárom. De még az éjszaka közepén is felkelek rá. :D Sajnos apukám rendszeresen csöpögve hagyja, mert rossz a tömítés. Ezért is nem kéne tövig elzárni, de ha egyszer csepeg?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azt szerencsére sehogy, sehol nem hallom éjjel, meg általában nincs ilyen gond :]

      Törlés
  5. a tejes nagyon igaz! én sem bírom meginni a kávét meleg v. langyos tejjel. .:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még engem néznek itthon hülyének miatta.. szép :D
      Ezek szerint más is van ezzel így :P

      Törlés
  6. Fordított wcpapírt de utálom én is... :DDD

    A többi nem zavar, mert én is űzöm ezeket. :$ :D
    Viszont tuti van ezen kívül nekem is millió ilyen heppem, de most nem tudok mondani hirtelen, mert úgy is gyakorlatban szokott előjönni. :D

    Most beugrott egy, ha már szépségblog: rühellem ha a szájfények, ajakápolók, rúzsok szét vannak trutyizva, és a táska kosza ráragad a kifolyt részekre... gusztustalan és fertőző, fujj.. Én mindig precízen nyitogatom az ajakcuccaim, egy molekula se menjen mellé. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az nálam is megvan, sőt vásárlásnál is mindig kinyitom mielőtt megvenném, hogy ne agyontrutymákoltat vegyek meg :S

      Törlés
  7. Most látom, hogy a bejegyzés a Hülye dolgok I. nevet kapta. Várom a II.-t. :) Szeretem olvasni amikor "kiborulsz". Ezt most ne értsd félre. :) Sok mindenben egyet értek. Az eddigi kedvenc személyes bejegyzésed amúgy a fodrászos volt. :)

    (És egyébként jó lett az elrendezés. Egyedül a betű színe kicsit zavaró. A megjegyzéseké. Nem tudom tudod-e félkövérre csinálni, vagy úgy már túl sok lenne.)

    Nah de hajrá! Ez egy biztató megjegyzés lett volna, hogy szeretem a blogodat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Van annyi ilyen idiótaságom, barátom mondja mindig, hogy minek húzom fel ilyen kis szarokon magamat, de hát ha ilyen vagyok... Nem tudok nem elmenni jópár dolog mellett, és próbáltam változni, sikerült is sok mindenben, de az izguláson és ezen nem sikerült változtatni :D
      A megjegyzéseket meg megpróbálom félkövérrel, most így hogy többet ültem a monitor előtt, kicsit engem is zavar.

      Törlés
  8. Hát, hihetetlen, de ugyanezekért hisztizek én is – először persze szó nélkül megcsinálom, és kedvesen szólok, de ha sokadszorra kell, akkor mindenki meneküljön. Még talán egy van, a munkahelyen nagyon sokszor találok lefogyott WC-papírt a tartón, és 1 m-re onnan vannak az újak, de nem ám kidobja az üres gurigát, és tesz fel újat, nem! Kb. kétnaponta rám hárul a feladat :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző melóhelyen velem is ez volt, meg mikor ott hagynak egy, azaz EGY kockát... És akkor cammoghattam a szalon túloldalába és vissza.. :D

      Törlés
  9. A dolgok nagy része ezek közül engem is zavar - nem morgok, vagy hisztizek emiatt, csak nagy ritkán szólok a majdnem kiürült tej miatt pl ...

    A WC gurigát még a munkahelyen is mindig megfordítgatom :-)
    A nyitott szekrényajtók és fiókok nálunk a macska miatt vannak tiltólistán - mindenbe bemászik, amit nyitva hagyunk, így figyelni kell. Bár az egyik gardróbszekrény ajtaja tolóajtós, arra már rájött, hogy ki tudja nyitni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondod, hogy simán eltolja :D
      De kis édes lehet :]

      Törlés
  10. A WC guriga, WC tető engem is bosszant, én is igazgatom. Meg utálom ha a zokni úgy van téve száradni ahogy a mosógépből ki van véve. Le szoktam szedni, kisimítom hosszában és visszateszem száradni. :)

    VálaszTörlés
  11. vannak de most nem jut eszembe:D viszont az tuti hogy ezek alapján Te nem bírnál velem élni.:DDD

    VálaszTörlés
  12. Én épp az ilyesmik miatt várom már borzasztóan, hogy külön tudjak költözni, ami még legalább egy év...
    Ha egyedül élnék, akkor nem lenne a hűtőben visszatéve a 7 db-os virsliből egy darab, nem lenne a földön hagyva zuhanyzás után a kilépő, nem lenne halmokban a mosatlan és még sorolhatnám. Átérzem a dolgot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én nem egyedül szeretnék, de szerencsére mosatlan nem állt sosem halmokban itthon sem, meg a virslis téma apumnál játszik csak, de tény, hogy az is zavaró :S

      Törlés
  13. Úúúú baaaasszus a 90%-a igaz rám kb :D Én azt nem tudom még elviselni, ha valaki fogdossa meg nézegeti a cuccaimat anélkül, hogy megkérdezné tőlem. A korty tej a doboz alján a halálom és nekünk is úgy van, hogy a többi tej nem a hűtőben van és így nekem már nem jut hideg :@ Ami még ilyen furi dolog és nagyon zavar, ha mosás után nem én szedem és hajtogatom össze a ruháimat és kifordítva kapom vissza őket, az nagyon idegesííííít! :D Miért nem lehet visszafordítani, ha már úgyis hajtogatunk!? :D Várom én is a Hülyeségek II. -t! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt sem szeretem én se :D
      Ja és még valami eszembe jutott.. mi sajtszeletelőt szoktunk általában használni, és kivagyok, amikor szelegetem a sajtot a szeletelővel, és valaki elveszi a sajtot és késsel levág egy szeletet :D

      Törlés
  14. a budipapíros nálunk az egész családnál így van. amikor összeveszünk, vagy hasonlók, és épp hadban állunk, akkor általában egymásnak átfordítjuk a gurigákat :D
    itt van egy megfelelő kép: http://9gag.com/gag/3376399
    a fiókos/ajtós dolgokra meg annyi: a fizika törvényei szerint a gravitáció húzza lefelé a dolgokat. ergo ha rendszeresen nagyon ki vannak húzva akkor egyszer azt vesszük észre, hogy letörnek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neee, ez milyen gonoszság :D
      Nem is az zavar, hogy letörik csak legyen csukva, arra való az ajtó, meg a fiók is, hogy ott azt tároljuk, amit be akarunk tenni a fiókba, amit ugye be lehet csukni, tehát be is kell csukni na :DD

      Törlés
  15. Hallod, éppen ettem mikor ezt olvastam, a koszos bögrés meg tányéros résznél...:D :D De nevettem azért egyet :D
    Nálunk asszem fordítva van, én készítem ki a szüleimet :D Nagyjából attól kapnak idegrohamot, ha nem teszem el magam után a hajvasalót, elfelejtem kidobni a vattás végű pálcikát sminkigazítás után, vagy ha elfelejtem felszedni a lehullott hajam, nem zárom be az ajtót, blabla. Semmi sem jut eszembe ami nagyon idegesítene engem, pedig biztos vannak dolgok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hajas dolog egy ideig kérdés volt nálunk is, mert úgy szoktam hogy amíg lefolyik a víz a lefolyón, addig én hajat szárítok, anyu meg rendszeresen leszidott érte, így a béke érdekében én megvárom míg lefolyik a víz, kiszedem a hajat, majd csak utána lépek ki a fürdőből :D
      A vatta meg ilyen dolgokat alapból egyből ki szoktam dobni, hajvasalót nem használok magamnak már itthon, de azt mindig elöl hagytam, biztos ami tuti, hűljön ki, mielőtt eltenném, nehogy baj legyen belőle. Aztán utána úgyis elteszem. :]
      Na az ajtó... Mindig úgy szoktuk, hogy bezárjuk ha hazaérünk, de félig kihúzzuk a kulcsot. Aztán két véglet van amikor robbannék.. Én jövök haza, előveszem a kulcsot, de bent van, és senki nincs aki kinyitná, én meg ugye nem tudom kintről... Vagy amikor én kihúzom félig, bent vagyok, és más lusta elővenni a kulcsot... :D

      Törlés
  16. húú a tejestől énis megőrülök..én úgy szoktam inni hogy überforró kávé és arra jéghideg tej..
    és mindig olyankor van ez hogy nincs berakva amikor reggel rohanok..megcsinálom a kávét gőzölög, raknám bele a tejet, nincs!
    ráöntöm a langyosat, forró marad, nemtudom meginni, elkell rohannom a buszra, kávét nemtudtam inni, vagyis teljesen szar napom lesz ez miatt (suliban nemtudok inni), kikészülök , hazaérek és levagyok cseszve hogy miért hagytam ott a kávét..na ilyenkor szoktam kiborulni a nap végére..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én reggel általában nem kávézom, legalábbis ha megyek dolgozni nem, de amikor hazaérek, legalább ennyi jutalmam hadd legyen :D Szóval átérzem :(

      Törlés
  17. Lehet, hogy viccesen hangzik, de én zoknit fordítgatni utálok! Legszívesebben kidobnám az ablakon a párom kifordítva levett zoknijait amikor veszem elő a szennyesből :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem vicces, halál komoly :D
      Szerencsére általában mindenki "jól" veszi le a zoknit nálunk :]

      Törlés
  18. -Én azt utálom, amikor véletlen a dugó vagy pohár vagy valami odaesik a lefolyóhoz, aztán mindenki nyitogatja rá a vizet és amikor megyek mosogatni, ott van az a hideg dzsuvás víz és persze még a szivacsot is belelökte valaki ... ááá utálok belenyúlni.
    -WC papír és törlő, dettó! :D
    -Nyitott dolgok, nem zavarnak egyáltalán :D bugyikat ömlesztve tárolom egy fiókban, zoknikat régen én is gombócba raktam, de állítólag attól nyúlik meg a gumi a boka résznél, úgyhogy pár éve nem gombócolom, hanem 2 v 3ba hajtom és kifordítom, sztem tárolni is könnyebb.
    -Én a kortynyi tejhez már hozzászoktam, bár én nem iszok tejet, max akkor nyúlok a dobozhoz, ha sütés/főzéshez kell, a válasz mindig az, "Azt direkt raktam vissza, majd jó lesz a reggeli kávémba", hát legyen, tényleg mindig pici tejet rak bele, ebbe bele kell törődjek ... De a többi dolgot ki nem állatom, 1 kanál tejföl a pohárban ... stb.
    -A kinyomható tubusok ... ez az egyik amit ki nem állhatok, főleg a fém tubusoknál, amikor középen össze van nyomva, ez a halálom! Én is mindig a végén kezdem és szépen hajtogatom fel, ahogy fogy ... lassan a páromat is sikerül megtanítani rá :)
    -Margarin, én mindig úgy "kenem" ki a dobozból, hogy szinte egyenes maradjon a vaj benne, nem tudom ez mikor és miért jött nálam, de az ájulás kerülget amikor meglátom, hogy egy nagy kráter van csinálva a vaj közepébe áááááááá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A margarin csúnyán történő kiszedése engem is felbosszant :)

      Törlés
    2. Tényleg, most hogy mondod, a vajas dolog pont aktuális volt, a hidegvizes téma meg undi, de olyan sosincs itt :]
      A zokniim meg sosem tágultak ki emiatt :O

      Törlés
  19. Én is sok dolgon fel tudom húzni magam, de a barátom se kutya...:) Például ő is kiakad a nem rácsavart kupakon a fogkémes tubuson (amit általában én nem csavarok rá...ez van), aztán a Wc ülőke nemlehajtása mindkettőnket zavar, ő azon is mindig morog, ha leverek valamit/nekimegyek valaminek vagy valakinek, de én mindig ilyen voltam, kissé hebrencs...7 év alatt már igazán megszokhatta volna...de nem, ő mindig felhúzza magát ezeken (néha vicces :P). Ami engem kiakaszt, ha valaki belepakol valamit a mosogatóvízbe, amikor én mosogatok. Szépen felépített szisztémám van a mosogatásra, hogy mi miután jön, erre valaki belekotnyeleskedik...aztán kiakadok, ha valaki beleszól a főzésbe/sütésbe; idegesít, ha valakik a jelenlétemben valami olyasmin röhögcsélnek, amit én nem értek. Most hirtelen ennyi jutott eszembe, de biztos van még néhány hepciám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De hát az mért zavarja ha nekimész valaminek? Az neki nem fáj :D (én is ilyen vagyok amúgy.. :D)
      Na én is volt már hogy leb*sztam mindent sütés közben hogy "akkor csináld te".. Aztán rájöttem, hogy ez csúnya dolog, hallgassuk meg egymást, próbáljuk ki úgy is ahogy Ő mondja, úgy is ahogy én, és akkor döntsük el, hogy mikor hogy csináljuk, csak mert imádok a barátommal sütögetni, és egyébként nagyon édesen próbál segíteni, csak hát ugye a tipikus "ÉN NEM ÍGY SZOKTAM!" szitu :D

      Törlés
    2. Nem csak valaminek, hanem sokszor valakinek is neki megyek, mert szokásom, hogy séta közben elmélyülten magyarázok/beszélek annak, aki velem van, azt meg nem figyelem ki jön szembe...:)

      Törlés
    3. Ja értem :]
      De hát, az sem Neki fáj.. :P

      Törlés
  20. WC papír detto. Annak úgy kell állnia, mert másképp nem kényelmes és hülyén néz ki.:D Plusz nálunk az a zavaró, mikor valamely hímnemű egyed nem hajtja le a WC ülőkét vagy mikor kifordítva van kidobva bármely alsónemű vagy zokni a szennyes tartóba. Arrgh...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hímnemű egyed :DD
      De jogos egyébként :]

      Törlés
  21. Mindenkinek vannak ilyen heppjei szerintem. :)
    Nekem is van néhány,de nem élet-halál kérdése,ha valakinél +látom.
    Sokszor inkább megcsinálom más helyett,mint,hogy szólok.


    A kávésbögre,kakaós pohár dologgal én is így vagyok. :D
    A WC-papír a fal felé van nem zavar meg az sem ha nincs lehajtva a WC-tető.
    Utóbbi régen zavart most nem.
    Nyitott szekrényajtó, kihúzott fiók sztorival én is így vagyok, szeretem,ha rend van és csukva vannak. :)
    Ajtó,ablak nem zavar ha nyitva van főleg nyáron +amúgy is nyitott ajtónál alszom jobban jár a levegő.
    Néha én is félek,hogy ne jöjjön felém egy pók vagy valami más rovar nem szeretem őket.
    Talán még azt nem szeretem,ha lefogyott a WC-papír és nincsen helyette másik feltéve.
    Nyilvános helyen pl. üzletházban a legzavaróbb,de kiküszöbölhető nálam mindig van jó sok zsepi. :D

    Szerintem nem érdemes ilyen apró dolgokon fennakadni csak az energiánkat pazaroljuk rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is mindig van zsepi, de pl munkahelyen nem cipeltem a táskám, és volt, hogy túl későn vettem észre, hogy lefogyott a papír, nyilván nem hal bele az ember, de nagyon bosszantó, hogy aki előttem volt, nem gondolt erre? :S

      Nem ezek életem legnagyobb gondjai, mondom sokszor szó nélkül megoldom a gondot, csak kikívánkozott, és még folytatás is lesz.. :D

      Törlés
  22. Ne tudd meg, hányszor eszembe jutsz a munkahelyemen! A hét eddigi állása:

    Kedd: az üres guriga kicserélése telire, kétszer
    Szerda: az üres guriga kicserélése egyszer, guriga megfordítása kétszer

    És ott állok, és megcsinálom kicsit bosszankodva, de közben mosolygok, és a bejegyzésedre gondolok. :-D

    VálaszTörlés