2012. szeptember 24., hétfő

Halloween Nail Challenge

Sziasztok!

Nem titok már, de azért hátha valaki nem tud róla, én is jelentkeztem az Isabella blogján lévő Halloween-es köröm kihívásra.


Akartam amúgy is, de nem vagyok nagy narancssárgás, főleg olyan igazi tök-sárga lakkom nincs, de azért így is helyet kaptam, remélem sikeresen fogom teljesíteni, és Nektek is tetszeni fognak a munkáim, munkáink.

Akik részt vesznek:
- Theodora
- Kaki
- IsaBella
- Tünci
- Réka
- Betti
- Aggie
- VaniLlia25
- Verus
És persze jómagam.. ;]

Én nagyon várom, mert imádom a Halloween témát, de magamtól azt hiszem nem csináltam volna nagyon ilyen manikűrt. Amint láthatjátok, 3 naponta jelentkezünk majd a körmökkel, ez szerintem teljesen korrekt, teljesíthetőbb, mint naponta csinálni (én a 31 napos kihívásba ezért nem akartam belevágni).

Ti hogy álltok a Halloween-nel? Szeretitek, utáljátok, vagy esetleg hidegen hagy Titeket a téma? Nekem úgy tetszik, egyszer annyira jó lenne egy ilyen beöltözős bulira elmenni legalább. :]

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

14 megjegyzés:

  1. Én is jelentkeztem, tele vagyok ötletekkel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyanítom nálam majd mindig így utolsó pillanatban esik le, mi lenne a legegyértelműbb.. :D

      Törlés
  2. Én már alig várom,jó móka lesz megint kihívásra alkotni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is :]
      Most majd megint örülhetsz, hogy csinálhatod a körmöket :D

      Törlés
  3. Juhúúúúú :D Jupppíííí :D De jó lesz ez a kihívás :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy te is jelentkeztél, a narancs-probléma ellenére is. ^^ Köszönöm, hogy hirdeted! :)
    Én nem tudom, hogy hogyan állok ehhez az ünnephez... azt hiszem, semlegesen. :D De inkább hajlok a kedvelem fele. ^^

    VálaszTörlés
  5. Imádom a halloweent de mindig az van, hogy mire rápörögnék (manikűr, szobadekor, számítógép háttér :D), addigra már elmúlik.. :DD Beújítok én is valami körmöt. :D

    VálaszTörlés
  6. Bármit meg lehet oldani Klau, még narancs szín sem feltétlen kell az egész kihíváshoz. ;) Fő a kreativitás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van, bár azért a tök nekem narancssárga, de megoldom majd okosban :DD

      Törlés
    2. ez jó: a tök az narancssárga xD

      Törlés