2012. szeptember 11., kedd

Frankening V.és VI.

Sziasztok!

Szombaton megint rám tört a kutyulhatnék, ennek eredményét láthatjátok ma.

Igazából nem tudom már hogy mibe mit kevertem pontosan, így csak listaként írom a két lakkhoz, hogy miket használtam.

- essence colour & go (10) - Ready for action (piros)
- Lovely 22-es gyémántporos lakk (ez egy csillámos világosbarna szín)
- Lora 2-es lakk (fehér)
- Avon nailwear pro - Chocolate Deluxe (sötétbarna arany csillámokkal)
- Moyra 28-as lakk (bordós mályvás szín)
- Lora 29-es lakk (csillámos piros lakk)
- Wibo 32-es lakk (csillámos sötétbarna)

Az Avon és Lora lakkokból használtam kevesebbet, illetve azok nem maradékok az üveg alján, tehát nem használtam el őket, csak a többit.

Az egyik lakkot a wibo üvegcséjébe, a másikat egy üres essence quick dry üvegébe töltögettem.

A két lakk természetes fénynél:


Vakuval:

A körmömön, természetes fénynél ilyenek:


Napfényben:




Vakuval:


Egymás mellett:


Ezek egyelőre nem kaptak még nevet, de várom az ötleteiteket.

Amint láthatjátok, ami a mutatóujjamon van, az kicsit mályvásabb, visszafogott csillámokkal, azt talán a vakus kép adja legjobban vissza. A másik pedig egy igazi gyönyörű barna, narancsos aranyos csillogással. Szerintem nagyon szép mindkettő, az állaguk elég hasonló, egészen  jól kenhetőnek mondanám, a száradási idő sem vészes, de nem igazán párnakompatibilisek, ahogyan a legtöbb lakkom sem az. Szóval ha este lakkozok, reggelre ott lesz a lenyomat, bár ezt már megtanulhatnám végre... :D

Nektek hogy tetszenek? Szoktatok magatoknak kevergetni lakkokat? Ha igen, mi volt az utolsó próbálkozásotok? Ha nem, ki fogjátok próbálni?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Olyan furi amúgy, hogy főleg a képeken, de még élőben is tök más más-más fényeknél. :]

      Törlés
  2. Tényleg nagyon szép a mályvás :) Én is kutyultam egy lakkot, majd egyszer én is megmutatom :)

    VálaszTörlés
  3. Na látom, a mályva mindenkinél nyert :D

    VálaszTörlés